امروز: ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

امید از راهیابی به لیگ برتر نونهالان جا ماند+تصویر

یاران سبز : مسابقات فوتبال گروه سنی نونهالان کشور در گروه سوم با صعود شاهین شهرداری قزوین همراه شد. در این گروه امید گناوه که در اولین دیدار خود موفق به شکست تراکتورسازی تبریز شده بود در مقابل تیمهای دریانوردان و شاهین شهرداری قزوین تن به شکست داد و در جایگاه سوم گروه خود قرار گرفت.
در روز پایانی این مسابقات ابتدا دریانوردان ۳ بر ۱ تراکتورسازی را مغلوب کرد تا احتمال صعود خود را زیاد کند این تیم با شش امتیاز از شانسهای صعود به لیگ برتر است. در دومین دیدار تیم سه امتیازی امید و چهار امتیازی شاهین شهرداری قزوین به دیدار هم رفتند . امید در صورت پیروزی با هر نتیجه می توانست به عنوان تیم نخست گروه صعود کند و قزوین هم برای صعود مستقیم نیاز به سه امتیاز این دیدار داشت. آغاز بازی با گل علی خرم آبادی همراه شد تا امید از حریف احساسی خود پیشی بگیرد ولی به مرور قزوینی ها مانند دو دیدار گذشته خود بر بازی مسلط شدند و در همان نیمه نخست با دو گلی که امیر حسین باغبان به ثمر رساند پیروز به رختکن رفتند . در نیمه دوم هم شاگردان سعید کاکاوند توسط مهرشاد الهیاری به سومین گل خود دست یافتند. شاهین شهرداری قزوین با این پیروزی هفت امتیازی شد و در صدر گروه سه نونهالان کشور قرار گرفت و راهی لیگ برتر نونهالان کشور شد.
در حاشیه: با توجه به اعتراض امید بر روی چند بازیکن دریانوردان بندر امام  در صورت تایید این اعتراض احتمال صعود امید به عنوان تیم دوم به لیگ برتر هم می رود.
در این مسابقات سید امیر حسین موسوی گر چه مانند دور نخست سرحال و گلزن نشان نداد ولی از چهره های تاثیرگذار امید در این مسابقات بود. علی خرم آبادی و رشتی هم در نونهالان امید فوتبال قابل قبولی را به نمایش گذاشتند.
احساسی ترین تیم مسابقات بی شک شاهین شهرداری قزوین بود تیمی که در هر صورت قبل و بعد و در جریان بازی اشک بازیکنانش روان بود اشکی که بالاخره در پایان با شوق همراه شد. در این تیم محمدرضا جهانبخش در دفاع آخر بازیکن هوشیاری نشان داد و مهمترین عامل قهرمانی و صعود این تیم به لیگ برتر نونهالان کشور بود در کنار این بازیکن امیر حسین باغبان کاپیتان قزوینی ها هم یکی از عوامل مهم موفقیت شاهین شهرداری بود .
در روی سکو مادربزرگ یکی از بازیکنان تراکتورسازی تبریز بازیهای نوه خود را دنبال می کرد البته مادر این بازیکن هم تماشاگر اکثر بازیها بود ؛ قابل توجه والدین در گناوه
مربی دریانوردان گر چه به داوری و حریف اعتراضی نداشت ولی بازیکنان خود را به اشکال مختلف تهدید می کرد .شاهین-شهرداری-قزوین امید-گناوه-نونهالان تراکتور-سازی-تبریز-نونهالان دریانوردان-بندر-امام-نونهالانمحمدرضا-جهانبخش

پست های مرتبط

۰ نظر

پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *