امروز: ۰۹ فروردین ۱۴۰۳

لیگ برتر جوانان استان،توقف پاس گناوه در اهرم ، شکست تلخ پویا+تصویر

یاران سبز-محمد احمدزاده: مسابقات فوتبال لیگ برتر جوانان استان ( برنا لیگ ) هفته دوم خود را هم پشت سر گذاشت ، در این هفته استقلال بوشهر که میزبان امید اهرم بود ۲بر ۱ از مهمان اهرمی خود شکست خورد. خیبر اهرم در خانه با نتیجه ۱ بر ۱ در مقابل پاس گناوه متوقف شد.خلیج فارس برازجان ، میزبان خود جنوب بنک را با نتیجه ۶ بر صفر از پیش رو برداشت،گاز جم در خانه ۳ بر ۱  مغلوب توحید بوشهر شد ، فجر بوشهر هم که از تیم پویا دیلم پذیرایی می کرد ، مهمان خود را با ۸ گل بدرقه کرد.

استقلال بوشهر ۱      امید اهرم ۲

در اولین مسابقه از هفته دوم لیگ برتر جوانان استان استقلال بوشهر از تیم امید اهرم پذیرایی می کرد استقلالی ها که از امتیاز میزبانی برخوردار بودند توانستند . در نیمه اول و از روی ضربه ایستگاهی توسط عباس سورچی به گل برسند ،در نیمه دوم تیم امید اهرم یکی از تیم های که خیلی منظم تمرینات خود را دنبال کرده بودند ، موفق شد در اواسط نیمه دوم توسط علی علمدار اهرمی بازی را به تساوی بکشاند، در ادامه اهرامی از خستگی اسقلالی ها نهایت استفاده را بردند موفق شدند توسط مصطفی حقیری به گل دوم خود برسند،حقیری در دقیقه ۷۵ هم یک ضربه پنالتی را از دست داد،در این مسابقه می توان به بازی خوب علی علمدار اهرمی اشاره کرد او موفق شد ضمن گرفتن پنالتی، گل اول تیمش را هم به ثمر برساند.

جنوب بنک کنگان صفر    خلیج فارس برازجان ۶

تیم فوتبال جنوب بنک که تا دو روز مانده به شروع مسابقات هنور مشخص نبود ، که لیگ استانی می شود یا نه بالاخره جایگزین فجر کنگان شد ، جنوب بنک در هفته دوم در ورزشگاه شهید فرحی کنگان به مصاف خلیج فارس برازجان رفت، بنکی ها که تا قبل از این مسابقه فقط سه جلسه تمرین داشتند نیمه اول با یک گل بازی را واگذار کردند. علیرضا گرمسیری از روی نقطه پنالتی این گل را به ثمر رساند،در نیمه دوم خلیج فارس برازجان با استفاده از ضعف بدنی کنگانی ها حملات زیادی را بر روی دروازه جنوب انجام دادند که حاصل آن پنج گل بود. صادق حق رو در نیمه دوم به تنهایی زننده سه گل برای میهمان بود ، رضا یزدان پناه و حسین معلم برازجانی هم دیگر گلهای خلیج فارس برازجان را به ثمر رساندند. با این پیروزی شاگردان امین فتحی به چهارمین امتیاز خود دست یافتند.

فجر بوشهر ۸     پویا دیلم   صفر

در بوشهر فجر این شهر میزبان پویا دیلم بود ،پویا که بعد از انصراف  شاهد دیلم جواز ورود به لیگ برتر را به دست آورده بود در اولین مسابقه خود شکست سنگینی را تجربه کرد. نماینده دیلم در هر نیمه چهار بار دروازه خود را باز شده دید تا لیگ را با شکستی سنگین آغاز کند ، برای فجر در این دیدار محمد خلفان ، ابراهیم خنسیر و محمد محمودی هر کدام یک گل ، معراج چاپی(۲ گل) و مهدی ماهینی (۳ گل ) به ثمر رساندند،در این دیدار می توان به بازی خوب رضا قوسی کاپیتان تیم فجر اشاره کرد.

گاز جم ۱    توحید بوشهر ۳

تیم توحید که میهمان گاز جم بود در پایان ۹۰ دقیقه موفق شد با سه گل از حریف خود را مغلوب کند،گاز جم هم مانند جنوب بنک کنگان و پویا دیلم میهمان دقیقه نودی لیگ برتر جوانان استان بود.این تیم هم فرصت چندانی برای آماده سازی نداشت، در این دیدار ابتدا پیام دماوندی برای گاز جم گلزنی کرد ولی در دقایق پایانی نیمه اول این گل توسط علیرضا رحمت پاسخ داده شد ، در نیمه دوم هم بوشهری ها از فرصت ها بدست آماده نهایت استفاده را کردند و موفق شدند دو بار دیگر توسط رضا گشنی و محمد آذریون به گل برسند و با یک برد شیرین جم را ترک کنند.

خیبر اهرم ۱   پاس گناوه ۱

خیبر دیگر نماینده اهرم در هفته دوم از تیم پاس گناوه پذیرایی می کرد ، این دیدار در نیمه اول پایاپایی دنبال شد و اکثر توپ در میانه های میدان بود ولی در لحظات پایانی نیمه اول پاس جاسم ذعاب با ضربه زیبای رضا طاهری به گل نشست تا نیمه اول با همین یک گل به پایان برسد،با شروع نیمه دوم و در همان دقایق اولیه با خطایی مدافعان پاس خوشنود قاضی خورموجی میدان نقطه پنالتی را برای میزبان نشان داد . این ضربه را حسن آرمان به گل تبدیل کرد ،در ادامه هم اکثر توپ و میدان از آن پاس بود که در جدی ترین صحنه ها می توان به فرصت های جاسم ذعاب ، مهدی عالی پور و میلاد یزدانی اشاره کرد که نتوانستند از فرصتهای بدست آمده استفاده کنند.

ناصری پوران سرمربی تیم پاس از نحوه داوری این دیدار راضی نبود و گفت : در نیمه دوم داور یک خطایی واضح پنالتی را برای ما اعلام نکرد و به راحتی از این خطا گذشت،در حالی که در نیمه دوم تعداد تعویض ها و مصدوم های بیشتری نسبت به نیمه اول وجود داشت  داور وقت اضافه ای اعلام نکرد و سی ثانیه بعد از ۹۰ دقیقه بازی را به اتمام رساند.

در حواشی :

نبود ماموران نیروی انتظامی و اورژانس باعث تاخیر ۱۵ دقیقه ای این بازی شد البته وقتی هم شروع شد کسی نبود.

در تیم پاس رضا طاهری با فرار های خود بارها خط دفاعی خیبر را آزار داد ، طاهری را میتوان به عنوان بهترین بازیکن این دیدار دانست.

عباس لطفی رئیس هیات فوتبال اهرم هم بجای آرام کردن جو به وجود آمده علیه تیم داوری خود در راس این موضوع بود،اعتراضات لطفی به داوری به اتاق آنها هم کشیده شد ، گرچه رسول استاد زاده ناظر مسابقه سعی در آرام کرد او داشت،ولی موضوع جدی تر از این حرف بود.

لطفی نژاد در جریان بازی هم بیشتر حواسش را برای راهنمایی خیبر گذاشته بود تا جایی که صدای جعفری ناظر این بازی هم در آمد البته لطفی نژاد توجهی به تذکرهای مداوم جعفری هم نداشت و حتی تهدید ناظر در مورد گزارش هم ره به جایی نبرد.

وقتی به سطح اول فوتبال در استان یعنی لیگ برتر جوانان می رسیم ، باید همه معیار های لیگ برتری بودن را داشته باشیم،در اهرم نه خبری از توپ جمع کن بود و نه افراد برانکاردچی این در حالی است که مربیان پاس هم تیم خود را هدایت می کردند و برانکارچی و توپ جمع کن بودند.

بازی فوتبال که به یک توپ بیشتر نیاز ندارد ، لیگ برتر هم که باشد یک توپ نیاز دارد ، لیگ برتر جوانان استان بوشهر هم که باشد یک توپ نیاز دارد و این بازی هم یک توپ داشت ، اما ایرادش در خارج رفتن توپ از زمین بود ، وقتی توپ به بیرون از زمین می رفت داور با بازیکنان خوش و بش می کرد تا وقت تلف نشود ، معنی لیگ برتر را هم خوب فهمیدیم.

تیمهای جنوب بنک ، جم و پویا دیلم فرصت بیشتری برای تحویل مدارک خود داشتند .پاس-گناوه جوانان-خیبر-اهرم پاس.خیبر جاسم-ذعابصیادی لطفی-نژاد ناصری-پوران

پست های مرتبط

۲۷ نظر

  1. از اهرم

    سلام. ما هم تحت تاثیر این کار ریس هیئت فوتبال خود قرار گرفتیم ولی چیزی جز شرمنگی برای بقیه مردم شهر ندارد . ما هم از این کار بچه گانه ناراحت هستیم ،کسایکه این اقا را ریس کردن باید پاسخگو باشند

    پاسخ
  2. تنگستان

    بابا این لطفی خودش مشکل داره گناه ما مردم اهرم نیست لطفا کار این اقا رو به بقیه مردم نچسبانید

    پاسخ
  3. حقیقت

    این برانکار ها یکیشون تدارکات خیبر بوده و همینطور مسئول هیت و دیگری جز کادر تیم پاس گناوه ، لطفا به هیت فوتبال تنگستان نخندید . چون همش دو توپ پنجر بیشتر نداشتن ولی معلوم نیست توپ های که هیت استان داده کجا رفته.

    پاسخ
  4. جوان قهرمان

    با سلام آقا ی خذری از شما متشکریم که شما جرات نوشتن حاشیه های که در اهرم اتفاق افتاد رو داشتین ولی خیلی از سایت های ما با در دست داشتن عکس های لطفی که به داور حمله میکرد رو فاش نکردن . انها کاری کردن که دوباره ممکن است تکرار شود.

    پاسخ
  5. توحید بوشهر

    این تیم خیبر با اولش نیست با این لطفی چند سال پیش هم ما باهاشون بازی داشتیم جو مسابقه رو بهم زد و یک درگیری بزرگ به وجود اورد . این لطفی حالا شده ریس هیئت اهرم ، وای به حال اهرمی ها . این خودش سراسر حاشیه است. ایا هیت استان اینا رو محروم میکنه اخه بازی قبلی هم خیلی به داور اعتراض میکردن و خواستن جو ورزشگاه رو بهم بزنن

    پاسخ
  6. اهرم

    عباس لطفی داره با این کاراش اهرم و فوتبال اهرم رو نابود می کنه نمی دونم چه کسانی به این آقا حکم ریاست هیئت فوتبال اهرم رو دادن.لطفی اگه یه تخت خواب داشت شبها هم خونه نمی رفت و همون جا میخوابید.هیئت اهرم شده هیئت خیبری نصف شب میرن خونه بازیکنا قرارداد میزنن این یکی از کارهای کوچیکشونه تا ای که ظهر بازی داور بازی با خیبر رو عوض میکنن…. شما ببخشید.

    پاسخ
  7. 66

    کسی در تصویر آخردیده میشه وسمت چپ برانکارد رو گرفته مسئول نقل وانتقالات هیئت اهرم هست و اعضای کادر خیبر هم به حساب میاد به طوری که … خیبر به حساب میادودر این تصویر هم اومده برانکارد رو گرفته.والا شاید شما یه کاری برای ما کنید.مردFC GREEN

    پاسخ
  8. برازجان

    آقایان نجفی وعبدیپور واقعا تواهرم رئیس هیئت با پشتیبانی شما اینجوری عربده کشی کرده ؛وشما هیچ عکس العملی نشان ندادید .واقعا برای فوتبالیهای اهرم متاسفم که شما
    این آدم وابسته به باشگاه خاص را رئیس هیئتشان کردید وهیچ اعتراضی هم نمی کنند.

    پاسخ
  9. فجر صبا

    مگه کسی تو اهرم نبوده که مربی تیم حریف میاد برانکارچی میشه . رئیس این هیت کیه اصلا اینجا رئیس داره . لطفا یه اهرمی یا یکی از هیت استان باسخگو باشه . ما این هفته اهرم بازی داریم یعنی شرایط ادامه داره

    پاسخ
  10. بازیکن سابق توحید

    سلام خدمت همه…من تو بازی اون سال بودم..خیانتی که هییت فوتبال اون زمان در حق خیبر و خیلی تیمها کرد خیلی بدتر از این جریان بود..خدا چوبش رو به تو حد میزنه..من که از این تیم رفتم اما خوشحالم کن باهاشون دیگه نیستم..

    پاسخ
  11. اهرمی

    هییت اهرم امثال لطفی میخواد که داورها حق کشی نکن…من از خیبر نیسم اما دیدم لطفی پشت خیلی تیمها بوده…اون که تا دیر وقت میمونه لااقل به درد هزار تا نماینده خورده…لطفی جان تشکر

    پاسخ
  12. بازیکن سابق توحید

    سلام خدمت همه…من اون سال تو اون بازی بودم….حق امثال کل تیمها مخصوصا خیبر رو خوردن…دعوا از طرف ما بود اونم بعد بازی.مقصر تیم ما بود ..خوشحالم که دیگه تو اون تیم نیستم.این حرف چند ساله بود که تو دلم بود.چوب خدا بی صداست.

    پاسخ
  13. هوادار

    اگر تیم پاس با خودش برای تمرین توپ به اهرم نمی برد بازی بدون توپ میماند چون توپ های بی کیفیت در بازی پنچر شدند

    پاسخ
  14. یاعلی

    با عرض سلام و ادب”ضمن عرض خدا قوت خدمت دست اندرکاران سایت محبوبم-به امید روزی که در یک فضای ارام همراه با صمیمیت بتوانیم در کنار هم به رشد فوتبال استان کمک کنیم و با رعایت انصاف و ادب و اخلاق مداری نواقص فوتبال را برطرف نماییم.به تمامی اهالی فوتبال که در عرصه ورزش و بخصوص فوتبال با صداقت و پاک زحمت میکشند خدا قوت عرض میکنم.یاعلی

    پاسخ
  15. یاس

    اقا جان لطفی و همکاران خیبریش میرن توی قرارداد ها میگردن که کی ازاده برن دنبالش که بره خیبر ویا هر که رضایت داره اونجا نشستن یواشکی بهش میگن بیا خیبر امسال چند بار تکرار شده که حتی به گوش هیتت استان رسیده اون اقا چند روز از نقل انتقالات گذشته بود که خیبر میرفت یواشکی قرارداد میزد این شد انصاف چرا برای دیگر تیم ها نمیکنه برای این تا اخر شب میمونه و شب نشینی میکنن بنده خدا تازه به صندلی رسیده گناهش نیست. تو اهرم کسی قبولش نداره. بازم از گناوه معذرت خواهی میکنیم وهمین طور داور ها.

    پاسخ
  16. دره گپ

    با حضور مهدی ناصری پوران ردیف اول و دوم کاملا بی معناست و متهم خود به تنهایی رساترین تعبیر است.

    پاسخ
  17. 16

    اون اهرمیای … ک میان اینجا نظر چرت درباره عباس لطفی مینیویسن گناهیم ندارن چون سرشونو مث کبک کردت تو برف و خوششون میاد بوشهریا حقشونو بخورن.آخه بیچارها اگ دوتا انسان امثال عباس لطفی نباشه ک اهرم و کسی نمیشناسه .یادتون رفته همین عباس لطفی بود ک وقتی مدرک b آسیا داشت شما داشتین آبنبات میخوردین

    پاسخ
  18. جواب 16

    .. . مگه کسی که برای دیبلم گرفتن ۵ سال طول میکشه ولی بعدش میره دانشگاه و قبول میشه این یعنی چی بابا ما خودمون اهرمی هستیم میدونیم چه خبره … شما سرتون رو کردین زیر برف. ضمنا این اقا تا حالا چندتیم امده دنبالش که بره بیرون شهر یا به جز خیبر مربی گری کنه . این اقا رو کی میشناسه به جز ما اهرمی ها حالا برین سوال کنین . ای خدا من از دست این ادم های ساده چکار کنم که خیال میکنن علی آباد دهی است.

    ا

    پاسخ
    1. ۱۶

      حالا بازم خوبه یه خیبر هست که کسی اهرم رو تو استان بشناسه.لابد اگ خیبر نبود ایرانجوان و شاهین و دانش میرفتن آبرو داری کنن.افرادی مثل آقای لطفی هستن ک به سنین پایه بها میدن و هرسال تیم تو استان دارن.

      پاسخ
  19. جواب 16

    تیم باید خودش صعود کنه نه که امتیاز بخره همه میتونن امتیاز بخرن . مگه ایرانجوان بول نداره ولی خودش میخواد بره نه مثل شما همش با بارتی بازی . نوجوانان که تیم ها رو زیاد کردن ۶ تیم فرستادن لیگ استان . جوانان هم که سهمیه خورموج خرید . اینم شد کار . بابا فکر بکن بعد حرف بزن. ابرومون رو بردین با این …… انجام بده .

    پاسخ
  20. جواب 16

    راستی از سایت یاران سبز هم تشکر میکنیم چون بعد از اینکه شما اخبار ….. رو گذاشتین . مردم سرو صدا کردن . و اعضای دیگر شورا هم …

    پاسخ

پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *