امروز: ۲۸ فروردین ۱۴۰۳

جشنواره گل در گناوه/اولین پیروزی استقلال بوشهر

یاران سبز – محمد احمدزاده : دیدار های معوقه هفته اول لیگ برتر جونان استان( برنا لیگ ) با انجام سه دیدار در شهر های ، اهرم ، دیلم و گناوه برگزار شد.در اهرم امید با نتیجه ۳ بر ۱ گاز جم را از پیش رو برداشت،استقلال بوشهر در دیلم به اولین سه امتیاز خود رسید و در گناوه دیدار دو تیم پاس گناوه و جنوب بنک کنگان با گل آغاز شد و با گل به پایان رسید ، در این دیدار پاس با نتیجه ۱۰ بر ۴ جنوب بنک را در هم کوبید.
امید اهرم ۳    گار فجر جم ( پارس جنوبی ) ۱
در اهرم ، تیم امید از گاز فجر جم پذیرایی میکرد ،در این دیدار در نیمه اول دو تیم بازی نزدیکی را به نمایش گذاشتند ، نماینده اهرم خیلی زود توسط حامد زنده بودی به گل رسید ؛ دقایقی بعد از این گل  حسین بازای با گلی که به ثمر رساند بازی را به تعادل کشاند تا دو تیم با نتیجه مساوی راهی رختکن شوند.درنیمه دوم هم با وجود اینکه دو تیم بازی پایاپایی را از خود به نمایش گذاشتند ولی این تیم امید بود که توانست در دقایق ۶۶ و ۹۲ توسط علیرضا خنیده و مصطفی حقیری به گل برسد، گل حقیری از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید ، در این دیدار تیم گاز هم موقعیت های خوب گلزنی داشت ولی نتوانستند از آنها به خوبی استفاده کنند.
مصطفی حقیری و ماهان زنده بودی از تیم امید اهرم جز بهترین های این مسابقه بودند.
محمد کوه بیکسی بعد از شکست تیمش در این دیدار گفت : تیم ما از لحاظ فوتبالی خیلی بهتر از نماینده اهرم بود و فقط از لحاط بدنی کم آوردیم و همین امر باعث شکست ما شد و اگر کمی از لحاط بدنی آماده تر بودیم بدون شک ما پیروز این دیدار می شدیم.
پویا دیلم صفر    استقلال بوشهر یک
تیم پویا دیلم در ورزشگاه شهید بهشتی شهر دیلم رو در روی استقلال بوشهر قرار گرفت ، استقلالی ها که تا قبل از این دیدار نتوانسته بودند امتیازی کسب کنند به دنبال این بودند تا از پویایی امتیاز کسب کنند که این روز ها بدلیل نبود چند بازیکن خود در شرایط خوبی به سر نمی برد ، پویا گر چه شروع خوبی در دقایق اولیه داشت ولی رفته رفته تیم استقلال بازی را در دست گرفت . حاصل حملات دو تیم در نیمه نخست گلی به همراه نداشت . در نیمه دوم  استقلالی ها بازی بهتری را از خود به نمایش گذاشتند و حاصل آن گلی بود که نیما جمالی از پشت محوطه جریمه وارد دروازه پویا کرد، در ادامه با اخراج دو بازیکن استقلال باعث شد تا دیلمی ها برای رسیدن به گل فشار زیادی بر روی دروازه میهمان وارد کنند اما بازیکنان پویا در گلزنی ناکام بودند تا شاگردان عباس پذیره همچنان بدون امتیاز باشند.
در حواشی :
رضا خضری و ستار دریانورد با دریافت کارت قرمز از سوی قاضی این دیدار اخراجی ها این مسابقه بودند.
نیما جمالی هافبک میانی تیم استقلال بوشهر در این دیدار عملکرد قابل قبولی داشت.

تقلای علی موجی نوک حمله توانای دیلمی در این دیدار ره بجایی نبرد تا دیلمی ها همچنان بدون امتیاز باشند.
قضاوت این مسابقه بر عهده داوران گناوه ای علی خلیفات،محمدرضا حبیبی و محمد جوانمرد بود.
پاس گناوه ۱۰    جنوب بنک کنگان ۴
در ورزشگاه شهید سراجی گناوه جنوب بنک کنگان میهمان پاس گناوه بود ، نماینده گناوه خیلی خوب بازی را آغاز کرد و از همان ابتدا برتری مطلقی نسبت به حریف خود داشت . نماینده گناوه که مبنای حرکات خود را بر ارسالهای جناحین قرار داده بود در همان دقایق اولیه با ضربه جاسم ذعاب به گل رسید . حملات پاس بعد از گل اول هم ادامه داشت که حاصل آن دو گلی بود که علیرضا سوقی به ثمر رساند. جنوب هم که دارای خط حمله توانایی بود توسط مظلومی یکی از گلها را پاسخ داد اما پر گلترین بازی لیگ جوانان تا این هفته گلهای زیادی در آن رد و بدل شد . در همان نیمه نخست مظلومی دومین گل بنک را از آشفتگی خط دفاعی پاس به ثمر رساند و ضعف مدافعین بنک هم دو گل برای پاس به همراه داشت . بیژن جعفری و رضا طاهری گلزنان پاس در نیمه نخست بودند.در نیمه دوم هم باز تیم پاس بود که نسبت به حریف خود عملکرد قابل قبولی داشت و توانست نتیجه نیمه اول را تکرار کنند تا یکی از پر گل ترین بازی های لیگ جوانان در بازی معوقه هفته اول رقم بخورد.در نیمه دوم علیرضا سوقی ،رضا طاهری ، بیژن جعفری ، میلاد یزدانی و حسین عشایری برای پاس گلزنی کردند.
جنوب بنک هم در نیمه دوم از روی ضربه آزاد مستقیم مهرنام بهمش زاده و ابراهیم نرمانی به گل رسید.
در این دیدار ابراهیم مظلومی و مهرنام بهمنش زاده در تیم جنوب در خط حمله دوندگی بسیار داشتند ، دو بازیکی که توانایی عبور از هر خط دفاعی را دارا می باشند.
در تیم پاس باز هم شاهد تغیراتی در خط دروازه و دفاع بودیم گویا مربیان پاس هنوز ترکیب اصلی خود در خط دفاعی را پیدا نکرده اند. در این دیدار خلاقیت جاسم ذعاب بیش از دیگر بازیکنان به چشم آمد البته دوندگی مسعود باغبان و بیژن جعفری هم از عوامل این پیروزی پر گل بود.پاس-گناوه جاسم-ذعاب جنوب-بنک ربیعهباغبان بهمش-زاده بیژن-جعفری بهمنشزادهعلیرضا-سوقی مظلومی.عشایری رضا-طاهری پاس-گناوه-.جنوب-بنک

پست های مرتبط

۸ نظر

  1. محمد

    امید واقعا خوب بازی کرد بایدتا۵یا۶گل میزدولی نشد.ولی به اقای گرامی وشاگردانش تبریک عرض میکنم

    پاسخ
  2. دره گپ

    از آقای ناصری پوران خواهشمندم جهت اصلاح و تراشیدن ریش کارگر و ذعاب سریعا اقدامی عاجل عنایت فرماید!!!! همین الان هم با این آرم زشت که بی شباهت به آرم گروه تروریستی داعش نیست کم در مظان اتهام همکاری با گروه داعش نیستیم.
    ترسم از اینه که تو یکی از بازی های حساس پاس که به برد به شدت نیازمندید و قادر به بردن هم نیستید و یا خدایی نکرده باخته اید ، یکی از بازیکنان مثلا رضا طاهری یا مثلا سوقی و کارگر یکیشون در یک حرکت انتحاری با انفجار کمربند انفجاری خود ورزشگاه رو کن فیکون کنند.
    لذا از هئیت فوتبال استان خواهشمندم در بازی های پاس به جای آمبولانس از گروه ویژه خنثی سازی بمب استفاده بکنه.
    ضمنا اگر قصد همچین کاری داشتید کمربندانفجاری را نزدیک …. یا …. منفجر کنید به نحوی که یک تک سلول هم ازشون باقی نمونه تا حداقل سودی هم به فوتبال گناوه رسانده باشید.

    پاسخ
  3. اهرم

    با تشکر از اینکه لیگ برتر جوانان استان را بخوبی پوشش می دهید.لطف کنیدجدول راهم بروز نمایید.

    پاسخ
    1. مرتضی خضری

      سلام اهرم
      هم جدول بازی ها و هم جدول گلزنان را آماده کرده ایم و برای هفته آینده آماده است

      پاسخ
  4. م.ع

    امسال براى پاس گناوه یا مرگ یا زندگیه شعار من براى بازى با استقلال بوشهر خودکشى در زمین بازى و اگر توپ رفت پا نره.

    پاسخ

پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *