امروز: ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

لیگ دسته اول فوتبال استان ، امید از شکست گریخت،ابوذر میزبان را در هم کوبید+تصویر

یاران سبز:مسابقات فوتبال لیگ دسته اول استان هفته دوم خود را هم با انجام پنج دیدار پشت سر گذاشت . ابوذر کلمه میهمان تازه لیگ هفته دوم را هم با پیروزی پشت سر گذاشت .این تیم در خورموج سپاهانی ها را سه بر صفر شکست داد تا صدرنشین لیگ شود. شاهین آب پخش بالاخره طعم میزبانی را چشید و در ورزشگاه شهدای  آب پخش دو بر یک تیم جوان و دونده جم صنعت کاران خورموج(پتروشیمی جم) را شکست داد. در گناوه امید به لطف تجربه محمد کنعانی در وقتهای تلف شده از شکست در مقابل میهمان خود پویا دیلم گریخت . این دیدار یک بر یک به اتمام رسید. در بوشهر ، سپاهان این شهر نتوانست از موقعیت های خود استفاده کند و در مقابل سرخپوشان برازجان بدون گل متوقف شد.توحید بوالخیر که امسال بازیهای خود را در ورزشگاه شهید جمادی دلوار برگزار می کند در مقابل توحید بوشهر سه بر یک به پیروزی دست یافت.

امید گناوه ۱   پویا دیلم ۱

پویا که هفته نخست را با شکست سنگینی پشت سر گذاشته بود در این هفته میهمان امید گناوه بود که در همان دقایق نخست با ضربه محمد بوعلی به گل دست یافت . دیلمی ها در نیمه نخست به خوبی از اندوخته اندک خود حفاظت کردند ولی در نیمه دوم توپ و میدان بیشتر در دست شاگردان حسین عبدالهی بود البته نماینده گناوه نتوانست خطر جدی را بر روی دروازه پویا ایجاد کند اما محمد کنعانی باتجربه که در دقایق پایانی به میدان آمده بود با گلی که به ثمر رساند مانع شکست خانگی امید شد.

شاهین آب پخش ۲   جم صنعت کاران خورموج(پتروشیمی جم) ۱

شاهین که در ورزشگاه شهدای آب بخش میزبان خورموجی ها بود در نیمه نخست از روی نقطه پنالتی توسط محمد اندرزگو به گل دست یافت این گل را حسین ابراهیمی در همان نیمه نخست پاسخ داد . در نیمه دوم میزبان با توجه به دوندگی بی امان جم صنعت کاران تحت فشار قرار گرفته بود ولی یک ضربه استثنایی از سید محسن موسوی گل دوم را هم برای شاگردان اصغر حسین زاده به ارمغان آورد تا آب پخشی ها هم مانند ابوذر کلمه شش امتیازی شوند.

ابوذر کلمه ۳   سپاهان خورموج صفر

میهمان تازه لیگ در هفته دوم هم با سه امتیاز از زمین بیرون رفت. ابوذر که در این هفته میهمان سپاهان خورموج بود ابتدا با گل سامان ویسی از حریف خود پیش افتاد ، این گل تنها گل نیمه نخست بود . در نیمه دوم بازی خوب محمد رضا کمالی در میانه میدان و رسول پورآزاد در پیشانی تیم ابوذر دو گل دیگر هم برای کلمه به همراه داشت . زننده هر دو گل رسول پور آزاد بود.

سپاهان بوشهر صفر   سرخپوشان برازجان صفر

سپاهان بوشهر که در هفته نخست پیروزی با ارزشی را در خارج از خانه به دست آورده بود این هفته میزبان سرخپوشان برازجان بود . سپاهانی ها گر چه فوتبال خوبی را به لطف هنرنمایی علی مسیگر و حسین محمودی به نمایش گذاشتند ولی نتوانستند پیروز این میدان باشند تا شاگردان مسعود فتحی همچنان بدون پیروزی و شکست باشند.

توحید بوالخیر ۳   توحید بوشهر ۱

ورزشگاه شهید جمادی دلوار در هفته دوم میزبان توحید بوشهر بود دیداری که با نتسیجه ۳ بر ۱ به سود توحید بوالخیر به پایان رسید. در نیمه نخست این دیدار بوالخیری ها فوتبال منظمی را انجام دادند و با گل محمد رضا احمدی از حریف خود پیش افتادند . توحید بوالخیر در همان نیمه نخست به دومین گل خود هم دست یافت میلاد دریانوردی زننده گل دوم میزبان بود. در دقایق پایانی نیمه نخست توحید بوشهر به یک ضربه پنالتی دست یافت که رضا خضری در مصاف با حسین خلیلی سنگربان بوالخیر ناکام بود . در نیمه دوم توحید بوشهر تیم برتر میدان بود و در همان ابتدای نیمه دوم به یک گل هم دست یافتند .این گل را بهروز نوروزی فرد از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند. در دقایق پایانی و در حالی که میهمان تیم برتر میدان بود محمد خدری سومین گل بوالخیر را هم به ثمر رساند.

در توحید عباس نظرپور در میانه میدان و بیژن خلیلی در دفاع کارنامه خوبی داشتند.امید-گناوه پویا-دیلم پذیره حسین-عبدالهیمسلم-رستم-پور علیرضا-زارعی مسعود-سالمی کیانیرسول-پولادی پویا.امید پهلوان-زاده بختیاری امید-.پویا

پست های مرتبط

۴ نظر

  1. غلامی

    باسلام
    رسول غلامی درمسابقات اسیایی همدان که باشرکت هشت تیم دردوگروه برگزارشدهیچگونه اطلاع رسانی نکردیدلطفا این گونه خبرهای مهم راپخش کنید

    پاسخ

پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *