امروز: ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

توحید بوالخیر در صدر به شاهین آب پخش رسید

یاران سبز : مسابقات فوتبال لیگ برتر بزرگسالان استان در هفته ششم شاهد سه مساوی و دو پیروزی بود . توحید بوالخیر در این هفته سه بر یک امید گناوه را مغلوب کرد و پتروشیمی جم خورموج هم با نتیجه ۳ بر ۲ توحید بوشهر را شکست داد ؛ این پیروزی پتروشیمی را تا مکان سوم جدول بالا برد.در این هفته ابوذر کلمه با مساوی ۲ بر ۲ در مقابل پویا دیلم به کار خود پایان داد همین نتیجه در دیدار دو تیم همنام سپاهان خورموج و بوشهر به دست آمد و در آب پخش نبرد سرخپوشان برازجان و شاهین آب پخش با نتیجه یک بر یک به اتمام رسید.

توحید بوالخیر که میزبان امید گناوه بود ابتدا روی ضربه پنالتی محمد کنعانی دروازه خود را باز شده دید اما یک اشتباه از مجید علیزاده سنگربان امید باعث شد تا عباس نجف پور یکی از بهترینهای توحید و این دیدار بازی را به تساوی بکشاند. در نیمه دوم هم عملکرد بسیار خوب محمد دریانوردی در خط دفاعی توحید و گلهای میلاد دریانوردی و عباس نجف پور در خط حمله دلیلی شد تا امید بدون امتیاز به گناوه بازگردد.

قربانی سرمربی توحید بوالخیر در پایان بازی گفت : این پیروزی حاصل تلاش زیاد بازیکنانمان بود که در روز خوب امید گناوه به دست آمد . قربانی از کارتهای بی مورد داوری هم گله داشت.

حسین عبدالهی سرمربی امید هم از حدر دادن موقعیت های زیاد توسط بازیکنانش گله داشت. عبدالهی گفت: با وجودی که بازیکنانمان را قبل از بازی کاملا توجیه می کنیم ولی فرصتهای زیادی را برای رسیدن به گل از دست می دهیم که این موضوع بزرگترین ضعف ماست .

دیدار دو تیم سپاهان خورموج و بوشهر هم به مساوی دو بر دو انجامید . خورموجی ها که امسال هنوز نتوانسته اند با وجود تغییرات در کادر فنی از انتهای جدول فاصله بگیرند در این دیدار ابتدا با گل بهنام علیپور پیش افتادند ولی گل رسول دشتیاری یکی از گلزنان برتر استان بازی را به تعادل کشاند. علیپور برای بار دوم هم خورموجی ها را در نیمه دوم پیش انداخت اما باز هم بازی با گل دشتیاری به تساوی کشیده شد.

خورموجی ها از عملکرد باقری داور در این بازی ناراضی بودند.

پتروشیمی جم خورموج گر چه اولین حضور خود را در لیگ استان تجربه می کند ولی عملکرد فنی خوبی دارد.این تیم با شکست ۳ بر ۲ توحید بوشهر در هفته ششم موقعیت خود را در جدول بسیار خوب کرد.این تیم حالا با ۱۱ امتیاز در مکان سوم جدول است و تنها یک امتیاز با صدرنشین فاصله دارد. در این دیدار حسین ابراهیمی گلزن اول لیگ استان دو گل دیگر هم برای پتروشیمی به ثمر رساند تا هم پتروشیمی  را مدعی کند و هم خود به صدر جدول گلزنان تکیه کند ؛ دیگر گل خورموج را رضوان درویشی به ثمر رساند.

محسن بنلاد و محمد رضا چاهکوتاهزاده هم برای توحید گلزنی کردند .

در این دیدار حسین ابراهیمی برای توحید سنگ تمام گذاشت.

دیدار حساس سرخپوشان برازجان و شاهین آب پخش هم به تساوی ۱ بر ۱ انجامید . نیمه نخست این دیدار گلی به همراه نداشت اما در نیمه دوم ابتدا وحید رضایی شاهین را پیش انداخت و در دقایق پایانی هم حسین حق جو شاگردان مسعود فتحی را به گل رساند. این دیدار با همین نتیجه به پایان رسید.

در برازجان ، پویا دیلم دومین امتیاز خارج از خانه خود را در مقابل ابوذر کلمه به دست آورد. شاگردان پذیره گر چه گل نخست را دریافت کردند ولی در روزی که ماشااله کیانی سر حال نشان داد دو بار توسط این بازیکن به گل رسیدند . بعد از گل دوم پویا شاگردان عباس متقی برای فرار از شکست خانگی دست به حملاتی زدند و بالاخره هم توسط علی اردشیری به گل رسیدند تا این دیدار هم با نتیجه مساوی به پایان برسد.گل نخست ابوذر را مصیب دشتی به ثمر رساند.

 

پست های مرتبط

پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *