امروز: ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

جدال شاگردان عباس سرخاب با حمید درخشان

یاران سبز_ محمد احمدزاده : رقابت های جام حذفی کشور به مرحله یک شانزدهم خود رسیده است، جای که نماینده استان بوشهر یعنی کارگر بنه گز در بیست و چهارمین روز از مهر ماه و در یک بازی تاریخی در ورزشگاه آزادی به مصاف پرسپولیس تهران می رود.

کاروان تیم کارگر طی سه پرواز راهی تهران خواهند شد،صبح روز چهارشنبه با دو پرواز از طریق بوشهر نیمی از تیم به تهران خواهند رفت و بعد از ظهر از طریق عسلویه جمعی دیگر از بازیکنان به تیم ملحق می شوند. نیروگاه اتمی و پارس جنوبی تهیه بلیط تیم کارگر را بر عهده داشته اند.نماینده استان با هماهنگی های نیروگاه اتمی هتل بوستان را برای محل اقامت خود انتخاب کرده اند.

مسئولان تیم کارگر که برای رویارویی با پرسپولیس به دنبال جذب اسپانسر بودند شرکت یدک ژاپن را برای اسپانسری خود انتخاب کردند ولی برای موافقت با آن منتظر جواب از سوی سازمان لیگ هستند .تیم کارگر در این دیدار هیچ محروم و مصدوم ندارد و تمام بازیکنان خود را در اختیار دارد.زمان نشست خبری سرمربیان دو تیم هم روز چهارشنبه بعد از ظهر ساعت ۱۴ از سوی سازمان لیگ اعلام شده و حمید درخشان و عباس سرخاب باید به سوال خبرنگاران پاسخ دهند.

احمد جهان آرا سرپرست تیم کارگر بنه گز در خصوص آخرین وضعیت کارگر گفت : خدا را شکر وضعیت تیم خیلی خوب است و از لحاظ روحی و روانی از انگیزه بالایی بر خوردار هستیم و هدفمان هم فقط پیروزی است و یک فوتبال آبرومندانه ای را انجام خواهیم داد و حریف دست و پا بسته ای هم در دیدار برای پرسپولیس نخواهیم بود.

پست های مرتبط

پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *