امروز: ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

توقف امیدهای ایرانجوان در خانه +تصویر

یاران سبز: هفته دوم مسابقات فوتبال لیگ دسته اول امید های کشور با یک امتیاز برای دو نماینده استان همراه بود. ایرانجوان که در ورزشگاه شهید بهشتی میزبان حافظ شیراز بود نتوانست از موقعیت های خوب خود استفاده کند و در نهایت تن به مساوی یک بر یک داد . توحید هم در هواز سه بر دو مغلوب بهمن شد. در این گروه توحید و ایرانجوان بوشهر با تیمهای حافظ شیراز ، بهمن اهواز و گهر درود هم گروه هستند.

ایرانجوان در این دیدار ابتدا با گل مهدی الماسی از حریف خود پیش افتاد و در ادامه دو فرصت طلایی برای گلزنی هم داشت که هر دو از دست رفت تا نیمه نخست با همان تک گل به پایان برسد. در نیمه دوم شاگردان کبگانیان رفته رفته میدان را به حریف شیرازی واگزار کردند گر چه در یک صحنه چهار بازیکن ایرانجوان ضد حمله بسیار خوبی را انجام دادند ولی باز هم تغییری در نتیجه حاصل نشد تا بالاخره شایان ایرجی گل مساوی حافظ را از روی یک اوت دستی به ثمر رساند.

در این دیدار مسعود منافی در آخرین نقطه دفاعی حافظ روز خوبی را پشت سر گذاشت .رضا سلیمانی هم در میانه میدان این تیم تلاش زیادی برای از کار انداختن هافبک های ایرانجوان انجام داد.حافظ-شیراز ایرانجوان-بوشهر کبگانیان.. قربانی.کشاورزمهدی-الماسی.. کلاتی علی-دشتی خالق-پنارضا-سلیمانی حافظ.ایرانجوان حافظ...ایرانجوان حافظ حافظ..ایرانجوانحافظ....ایرانجوان حافظ... ایرانجوانبوشهر.حافظ-شیراز ایرانجوان..بوشهرایرانجوان...حافظ ایرانجوان....حافظ

پست های مرتبط

1 نظر

پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *