امروز: ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

زور قدرتی های استقلال به تکنیکی های پیروزی چربید

یاران سبز: لیگ برتر نونهالان کشور در چهار گروه مسابقات خود را آغاز کرد . در گروه جنوب جایی که دو تیم استقلال بوشهر و پیروزی برازجان در آن قرار دارند دو تیم استان در هفته نخست در ورزشگاه شهید بهشتی بوشهر به دیدار هم رفتند که استقلال موفق به پیروزی ۴ بر صفر شد.

بازیکنان استقلال که از نظر فیزیکی شرایط متفاوتی با بازیکنان ریز نقش پیروزی داشتند از همان ابتدا نبض بازی را در دست گرفتند اما رادمنش در میانه میدان پیروزی تیم خود را به خوبی رهبری کرد و اجازه نداد تا حملات ابتدایی استقلال منجر به گل شود . در ادامه و در دقیقه پایانی وقت اول غفلت مدافعین پیروزی اولین گل را برای آبی ها به همراه داشت این گل را محسن زارعی به ثمر رساند. در نیمه دوم گر چه حرکات ترکیبی پیروزی بیشتر به چشم می آمد اما فرار های محسن زارعی بود که استقلال را به دو گل دیگر هم رساند . در لحظات پایانی بازی حرکت همایون افتخاری با خطای علیرضا ابوعلی سنگربان پیروزی متوقف شد و داور نقطه پنالتی را به سود استقلال نشان داد . این ضربه را افتخاری به گل تبدیل کرد.

در این گروه تیمهای فولاد خوزستان ، صنعت نفت آبادان ، نوژن اصفهان و شهرداری آبادان نیز حضور دارند.نونهالان-استقلال-بوشهر نونهالان-پیروزی-برازجان یوسف-چوبینه نونهالان-لیگ-برتر-کشورنونهالان.پیروزی-برازجان-.استقلال-بوشهر نونهالان-پیروزی-برازجان.... نونهالان.استقلال.پیروزی محمدرضا-رادمنشمحسن-زارعی شجاعیان توسلی داورانپیروزی-برازجان...

پست های مرتبط

1 نظر

پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *