امروز: ۰۹ فروردین ۱۴۰۳

برای برگزاری مسابقات با کمبود زمین مواجه هستیم

مجمع-هیات-فوتبال-استان.عبدی-پوریاران سبز : محمد احمدزاده : پرویز عبدی پور مسئول برگزاری مسابقات لیگ های برتر استان در خصوص برگزار نشدن دیدار تیم های توحید و استقلال بوشهر گفت : متاسفانه داوران این بازی خیلی دیر رسیدند  و به همین دلیل این مسابقه انجام نگرفت.

عبدی پور در خصوص دو بازی معوقه استقلال هم گفت : دیدار تیم های استقلال و فجر هم قبل از این برگزار نشد بود که این موضوع هم برمی گردد به مسئولان فجر که درخواست داشتند به دلیل استفاده چندین بازیکن در رده سنی بزرگسال بازی آنها در زمان دیگری برگزار شود و ما هم این کار را کردیم ، وی در ادامه افزود : بعد از برگزاری این هفته از مسابقات دیدار های معوقه را برگزار می کنیم تا تعداد بازی های همه تیم ها برابر باشد.

ایشان در خصوص برگزاری بازی در صبح بین تیم های فجر بوشهر و امید اهرم هم گفت : ما قبلا هم اینکار را انجام داده بودیم ، این مسابقه هم بدلیل نبود چمن در صبح برگزار شد ، نیت این بود بعد از ظهر چمن روی آن بازی برگزار نشود و استراحت کند، ایشان در ادامه افزود : همانطور که می دانید چندین نماینده در رده های پایه نوجوانان ، جوانان و امید ها در لیگ های کشوری در آخر هفته در بوشهر مسابقه دارند ، مسابقات دسته اول بوشهر هم در حال برگزاری است و ما با کمبود زمین مواجه هستیم به همین دلیل ما مجبور شدیم این مسابقه را صبح برگزار کنیم.

پست های مرتبط

۳ نظر

  1. حق

    با سلام اقای عبدی پور داوران دیر رسیدن یا شم زمان دقیق بازی رو اشتباه به داوران ابلاغ کرده بودین شما برای داوران ابلاغ کردین بازی ساعت ۲.۳۰ بعدش یک ساعت زودتر شروع قرار بوده بشه نباید داوران رو مطلع می کردید یکم واقع گرا باشید….

    پاسخ
  2. بوشهری

    عبدی پور رییس هیئته یا کمیته مسابقات یا کمیته داوران یا کمیته انضباطی یا امور مالی یا ناظر مسابقات یا دبیر هیئته. ما که گم کردیم اخه تو همه چی نظر میده.

    پاسخ

پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *