امروز: ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

ایرانجوان بوشهر جشن صعود گرفت

یاران سبز:امیدهای ایرانجوان بوشهر با اقتدار از گروه خود صعود کرد. این تیم که در لیگ دسته اول امیدهای کشور با تیمهای توحید بوشهر ، حافظ شیراز ، گهر درود و بهمن اهواز هم گروه بود با شکست ۳ بر ۱ بهمن اهواز با ۱۳ امتیاز موفق به صعود شد. در این دیدار شاگردان فاضل کبگانیان تنها به یک امتیاز جهت صعود نیاز داشتند و به همین دلیل در خط دفاعی بیشتر از روزهای پیش دقت عمل داشتند . حریف اهوازی که تنها با سه امتیاز می توانست صعود کند در خط دفاعی کم تعداد نشان می داد که همین موضوع باعث شد تا پاسهای کلاتی دفاع بهمن را آسیب پذیر کند. در نیمه نخست ایرانجوان بعد از چند حمله بالاخره توسط مهدی الماسی به گل دست یافت. در نیمه دوم هم این ایرانجوان بود که به گل رسید چند حمله خطرناک و دفع های نصف و نیمه از بازیکنان بهمن منجر به گل دوم ایرانجوان شد. دومین گل ایرانجوان را مسعود کلاتی به ثمر رساند تا خیال کادر فنی ایرانجوان برای صعود کمی راحت شود. بعد از این گل یک اشتباه در خط دفاعی میزبان توپ را به باندری رساند تا میهمان هم به گل برسد اما حملات ایرانجوان باز هم نتیجه داد و اینبار احسان اسد زاده برای ایرانجوان گلزنی کرد.

در این دیدار علی دشتی گر چه همچنان در پاسهایش دقت لازم دیده نمی شود ولی در خط دفاعی ایرانجوان هم در هوا و هم در زمین موفق عمل کرد و یکی از بهترینهای این دیدار بود.

در طول مسابقات محمد جواد ماهینی در خط دفاعی و پژمان سوری در خط حمله بیشتر از دیگر بازیکنان در خدمت تیم بودند.

مهدی الماسی تا اینجای کار با چهار گل بهترین گلزن ایرانجوان است.

حسن غریبی سرپرست امیدهای ایرانجوان این تیم را به خوبی تر و خشک می کند.

دور دوم مسابقات لیگ دسته اول امیدهای کشور با حضور ۸ تیم صعود کننده به صورت حذفی برگزار خواهد شد و در پایان دور حذفی چهار تیم برنده در یک گروه به رقابت خواهند پرداخت و تیمهای اول و دوم به لیگ برتر امیدهای کشور راه پیدا می کنند.

دیدار پایانی ایرانجوان برای توحید بوشهر از اهمیت خاصی برخوردار است ؛ ایرانجوان در صورت پیروزی در مقابل گهر درود راه را برای صعود توحید بوشهر باز می کند. توحید در آخرین دیدار خود میزبان حافظ شیراز است که در صورت پیروزی در مقابل حریف به دور دوم صعود خواهد کرد.

ایرانجوان-بوشهر.امیدها بهمن-اهواز.امیدها محمدجواد-ماهینی مسعود-کلاتیمهدی-الماسی پویا-خالق-پناه حسین-متقیان-معاوی دشتیشادی-ایرانجوان بهمن.اهواز پژمان-سوری احسان-اسدزادهاسدزاده.. الماسی اندایشایرانجوان.بهمنفاضل-کبگانیان

پست های مرتبط

۰ نظر

پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *