امروز: ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

حضور طیف جدیدی از داوران در فوتبال گناوه

یاران سبز: طیف جدیدی از داوران به فوتبال گناوه معرفی شدند . با انجام کلاس داوری درجه سه در گناوه ۲۰ داور جوان به فوتبال گناوه معرفی شدند. در این کلاس که زیر نظر استادزاده مدرس داوری برگزار گردید ۶ خانم هم شرکت داشتند که مدرک داوری درجه سه را در پایان کلاس دریافت کردند. در شب پایانی این کلاس که در سالن اجتماعات دانشگاه آزراد برگزار گردید. رحمان عمادی رئیس اداره ورزش و جوانان گناوه ، محمد نجفی رئیس هیات فوتبال استان ، منوچهر امیری رئیس هیات فوتبال گناوه و ارشادی مسئول کمیته داوران استان نیز حضور داشتند. در پایان این مراسم گلایه داوران گناوه ای باعث شد تا روال جلسه تغییر کند . اکثر داوران گناوه ای نسبت به عملکرد کمیته داوران استان گلایه داشتند و گلایه های خود را با رئیس هیات فوتبال استان هم درمیان گذاشتند.

در حاشیه:

رحیمی داور نوجوانی که قضاوتهای خوبی هم در طی دو سال گذشته در شهرستان و استان انجام داده است در این کلاس از شکل برخورد مسئولین داوری استان با داوران باتجربه گناوه ایراد گرفت و گفت: این نوع برخوردها ما را هم که در ابتدای راه هستیم ناامید می کند.

عکس العمل تند استادزاده نسبت به صحبتهای این نوجوان هم به مذاق خیلی ها خوش نیامد تا جایی که دشتی مکان موضع گیری تندی نسبت به این برخورد انجام داد.

محمد شرونی و اصغر احمدی که از باتجربه های داوری فوتسال در استان می باشند و در کشور هم پایشان به لیگهای برتر و دسته اول فوتسال باز شده است در برگزاری این کلاس سنگ تمام گذاشتند.

این کلاس را کمیته داوران گناوه برگزار کرد.

کلاس-داوری... کلاس-داوری..... تقدیر-از-استادزاده محمد-نجفیارشادی

پست های مرتبط

۰ نظر

پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *