امروز: ۰۹ فروردین ۱۴۰۳

مشکلات پابرجاست اما ایرانجوان همچنان نشکسته است

یاران سبز: ایرانجوان بوشهر در حالی نیم فصل دوم لیگ دسته اول کشور را آغاز کرد که سلیمانی و حق دوست دو مهره کلیدی خود را به دلیل فشارهای مالی از دست داده است. این تیم که همچنان دچار گرداب مشکلات مالی ست در اولین دیدار برگشت خود میزبان گیتی پسند اصفهان بود که با نتیجه ۳ بر ۲ به پیروزی دست یافت. در این دیدار ایرانجوان خیلی زود دروازه خود را در مقابل گیتی پسند اصفهان باز شده دید. فرار حمید کاظمی و جا ماندن مدافعین ایرانجوان باعث شد تا در همان لحظات اولیه گیتی پسند به گل دست یابد. بازیکنان ایرانجوان برای جبران این گل خیلی زود دست به کار شدند و با ضربه غلامحسین موجی که از روی پرتاب اوت ماهینی به دست آمده بود بازی را مساوی کردند. نماینده استان برای رسیدن به گل دوم هم زمان زیادی را از دست نداد و اینبار علی غلامرضا پور بعد از نیم فصل انتظار اولین گل خود را به ثمر رساند. اما این گل هم پایان گلزنی های دو تیم در این دیدار نبود. دفع های ناقص مدافعین ایرانجوان که به دلیل بازیکنان فشار گیتی پسند تمرکز خود را از دست داده بودند توپ را به امین قاسمی نژاد رساند که ضربه پرقدرت و بی عیب این بازیکن دور از دستان غلامی سنگربان ایرانجوان در گوشه دروازه جای گرفت. در نیمه دوم در همان دقیقه نخست ایرانجوان از اولین حمله خود به گل رسید. این گل را هم غلامرضا پور به ثمر رساند.

ایرانجوان بعد از این گل با حفظ توپ رو به فوتبال تاخیری آورد و برنامه های خود را با ورود شمسی و مشایخ جوان عملی کرد. ایرانجوان با این پیروزی به مکان دوم جدول صعود کرد.

در حاشیه:

پیمان فرخی مهر داور این دیدار بعد از اخطار اول به محمدی با پرخاشگری این بازیکن بار دیگر دست به جیب شد بعد از صحبتهای بازیکنان گیتی پسند فرخی مهر قانع شد که دستش را بدون کارت از جیب خارج کند.

ایرانجوان-بوشهر.. ایرانجوان-بوشهر

پست های مرتبط

پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *