امروز: ۲۸ فروردین ۱۴۰۳

استقلال بنه گز قهرمان شد، وحدت گناوه منتظر شانس+تصویر

یاران سبز _ محمد احمدزاده : مسابقات لیگ دسته اول نوجوانان استان چهره های قهرمان، نایب قهرمان و سوم را شناخت .تیم های استقلال بنه گز و فجر کنگان به عنوان تیم های اول هر دو گروه راهی لیگ برتر استان شدند. در دیدار فینال که در بنه گز برگزار گردید دو تیم استقلال بنه گز و فجر کنگان به مصاف هم رفتند که استقلال با نتیجه پر گل ۵ بر ۱ موفق به شکست حریف خود شد و با اقتدار عنوان قهرمانی را به دست آورد.

در شهرستان گناوه تیم وحدت از مجتمع پارس جنوبی جم پذیرایی می کرد، دیداری که تیم برنده را به مقام سومی می رساند و شانس حضور این تیم را در لیگ برتر افزایش میداد. در این دیدار وحدت شروع خوبی داشت در همان دقایق اولیه بازی موفق شد دو گل به ثمر برساند. بهروز فروتن و مهرداد عمادی گلزنهای وحدت در نیمه نخست بودند. در ادامه پارس جنوبی توپ و میدان را در اختیار گرفت و موفق شد توسط علیرضا مرزبان یکی از گلهای خورده را جبران کند . در نیمه دوم هم سید علیرضا مهدی پور یکی از گلزنان برتر لیگ سومین گل را برای وحدت به ثمر رساند.در ادامه نماینده جم از روی یک ضربه ایستگاهی توسط صالح اسماعیل زاده و از فاصله ۳۰ متری اختلاف را به حداقل رساند. در لحظات باقی مانده جمی ها فشار زیادی بر دروازه وحدت تحمیل کردند و موقعیت های خوبی را هم به دست آوردند که همگی راهی به دروازه نیافتند و بازی با نتیجه ۳ بر ۲ به سود وحدت به اتمام رسید.

در حواشی :

مبارک صیداوی سرمربی پارس جنوبی جم که به دلیل محرومیت از روی سکو نظاره گر کار شاگردانش بود از همان ابتدا اعتراض به تصمیمات داوری را دستور کار خود قرار داد و با اعتراض های خود نسبت به داور و ناظر این دیدار هیات فوتبال را زیر سوال برد.

صیداوی در نیمه دوم خواستار سکو یا نیمکتی جدا گانه بود و تاکید داشت که هیچ تماشاگری در نزدیکی او نباید باشد.

پوریا پوستی زاده سنگربان پارس جنوبی جم که در دریافت گلر اول مقصر بود بعد از بازی بشدت ناراحت بود و خود را مقصر باخت می دانست که در اقدامی زیبا در حالی که همه در حال خوشحالی بودند عربزاده ، مهدی پور و عمادی بازیکنان وحدت به او را دلداری دادند.

وحدت گناوه موفق به کسب مقام سومی شد و حالا باید منتظر نتایج تیم های استقلال و ایرانجوان بوشهر باشد تا در صورت صعود یکی از این دو تیم به لیگ قهرمانی نوجوانان کشور وحدت به عنوان سومین تیم راهی یگ برتر استان شود.

پارس-جنوبی-جموحدت-گناوهوحدت-گناوه-.-پارس-جنوبی-جموحدت-گناوه..وحدت.پارس-جنوبیمدافع-وحدتمدافع-پارس-جنوبی-جممبارک-صیداویکمک-مربی-جمکمک-داورسلیمان-نظرپورحسن-حیدریعمادیفروتن...علیرضا-مهدی-پورسجادی-نیاپارس-جنوبی-جم.-وحدت-گناوه-..دلداری-گلربویریبهادر-عربزادهشادی-بعد-از-گل
 

پست های مرتبط

۰ نظر

  1. پرسپولیسی

    تش گرفتینه که وحدت سوم شده.
    ختون آرزوایکنین نوجوانان داشته باشین.
    حیدری دمت گرم که تش دل بعضل نادیه….

    پاسخ
  2. ابراهیمی

    این افتخار رو به اعضای تیم وحدت بالخصوص اقای نظرپور مرد سالهای اخیر این تیم تبریک عرض میکنم و انشالا به استان صعود کنند.

    پاسخ
  3. فجر کنگان

    با سلام امیدوارم تیم خوب و خوش اخلاق وحدت گناوه به لیگ برتر صعود کنه .واقعا تیم خوب و با اخلاقی داشتن و از مربی خوب این تیم
    آقای نظر پور قدردانی میکنم.

    پاسخ

پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *