امروز: ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

پیام چغادک اولین مسافر لیگ برتر استان/پرسپولیس دیلم هم صدرنشین باقی ماند

یاران سبز _ محمد احمدزاده :مسابقات لیگ دسته اول بزرگسالان استان هفته هشتم خود را هم به پایان رساند و تیم ها همچنان در استرس و اضطراب صعود و سقوط هستند. در گروه اول این رقابت ها پرسپولیس دیلم یک پیروزی دیگر را در کارنامه خود ثبت کرد .این تیم  با نتیجه سه بر یک آزادی زیارت را شکست داد. عبدالرحیم محمدزاده (۲گل) و عباس کیانی گلزنان پرسپولیس دیلم در این دیدار بودند. جدال همنام های استقلالی را بنه گزی ها بردند، استقلال بندر ریگ که در خانه از نماینده بنه گز پذیرایی می کرد با یک گل مغلوب میهمان خود شد. دیدار دریانوردان بوشهر و چاه مبارک عسلویه هم که به میزبانی چاه مبارک بود نیمه تمام ماند. این دیدار تا پایان نیمه نخست دو بر دو مساوی بود که داور این بازی به دلیل توهین های مداوم تماشاگران بازی را قطع کرد.

حسن زاده ناظر این دیدار در خصوص اتفاق پیش آمده گفت : به دلیل توهین و فحاشی تماشاگران چاه مبارک به داور این بازی  و پرتاب بطری آب معدنی و اصابت به سر ایشان داور تصمیم به قطع بازی گرفت.

در گروه نخست رقابت تیم ها بسیار نزدیک است؛ پرسپولیس دیلم و استقلال بنه گز با ۱۷ و ۱۶ امتیاز اول و دوم هستند . دریانوردان بوشهر با یک بازی کمتر و ۱۴ امتیازی است و در مکان سوم قرار دارد.استقلال بندر ریگ ۱۰ امتیازی است و در مکان چهارم قرار گرفته است و بهترین عملکرد را در بین تیم های چهارم هر گروه دارد.پیروزی چاه مبارک عسلویه هم با ۷ امتیاز در جایگاه پنجم قرار گرفته است. آزادی زیارت هم با یک امتیاز در قعر جدول جا خوش کرده است.

در گروه دو مسابقات پیام چغادک با پیروزی دو بر صفر در برابر پاس گناوه اولین مسافر لیگ برتر استان شد. در نیمه نخست تیم پاس با استرس فوتبال بازی کرد و با اشتباهات بازیکنان این تیم در جای گیری های خود دو بار دروازه خود را باز شده دیدند.در نیمه دوم هم اکثر توپ و میدان در اختیار تیم پاس و در بهترین فرصت ها برفی و بهروزی در مصافی تک به تک موقعیت ها را از دست دادند تا شکستی دیگر در کارنامه پاس ثبت شود. هر دو گل پیام را محمد دهقان به ثمر رساند تا هم تیمش را راهی لیگ برتر استان کند و هم پاس را در آستانه سقوط قرار دهد. صفا دیر با گلهای سید محمد طاهر قاهری(۲گل).عباس کمالی و محمد متاحیر  حریف کنگانی خود یعنی میداف را در هم کوبیدند.خلیج فارس براجان هم با نتیجه سه بر دو مغلوب جام جم جم شد.

در این گروه پیام چغادک با ۲۲ امتیاز صدرنشین  است و صعود خود را قطعی کرده است. صفا دیر با ۱۴ امتیاز در مکان دوم قرار دارد.خلیج فارس برازجان ۱۱ امتیاز در جایگاه سوم ایستاده است. جام جم جم با پیروزی با ارزشی که بدست آورد ۹ امتیازی شد و جدال سختی با دیگر تیم ها برای عنوان بهترین تیم چهارم دارد تا سقوط نکند. پاس گناوه هم با توجه با شکستی که در برابر پیام چغادک متحمل شد ۶ امتیازی باقی ماند تا شرایط این تیم برای ماندن در لیگ سخت تر از پیش شود. میداف کنگان هم در قعر جدول با ۳ امتیاز قرار دارد.

پیام-چغادک

در گروه سوم این رقابت ها پیکان دیر با سه گل کشاورز سنا خورموج را در هم کوبید. فجر کنگان با نتیجه پر گل چهار بر یک جوان جم را با شکست بدرقه کرد. مسعود خیاط و فرجام فرهاد پور هر کدام دو گل برای فجر به ثمر رساندند.تک گل تیم جوان را هم سعید دانشور به ثمر رساند.دیدار تیم های شاهین عسلویه و خیبر اهرم هم برنده ای نداشت و دو تیم تن به تساوی یک بر یک دادند. صالح تمیمی برای شاهین گلزنی کرد و مجتبی موسوی هم گل خیبر را به ثمر رساند.

در این گروه خیبر اهرم با ۱۸ امتیاز در صدر جدول قرار دارد.فجر کنگان و شاهین عسلویه با ۱۵ و ۱۴ امتیاز در مکان های دوم و سوم قرار دارند.پیکان دیر ۹ امتیازی است و در مکان چهارم جدول ایستاده است.جوان جم و کشاورز سنا خورموج هم با ۴ و ۳ امتیاز در جایگاه های پنجم و ششم هستند.

پست های مرتبط

پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *