امروز: ۰۶ مرداد ۱۴۰۳

موج باز هم در لحظات پایانی امتیاز داد

یاران سبز _ محمد احمدزاده : هفته پنجم مسابقات لیگ برتر فوتبال ساحی کشور با انجام ۶ بازی در شهر های اصفهان ، رودسر ، آبادان ، بوشهر ، انزلی و گناوه برگزار شد.

درهفته پنجم هشتمین دوره لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور، خزر رودسر موفق شد در خانه ۴بر۲ تیم تاک تیران اصفهان راشکست دهد. برای خزر رودسر محسن فکوری ۲گل،کامران موسی زاده و محمد صادق دهقان هرکدام یک گل به ثمر رساندند.گلهای تاک تیران اصفهان را هم هادی فرهمند از نقطه پنالتی و یاسر بیژنی به ثمر رساندند.

قوی سپید انزلی هم موفق شد با نتیجه ۶ بر ۳ از سد ملوان بندر گز بگذرد.برای قوی سپید انزلی مسعود غلامی ۳ گل ،شهریار مژده ۲ گل و فرید بلوک باشی گلزنی کردند .برای ملوان بندرگز نیز علیرضا خسروی ۲ گل و بهزاد عرب جز ، یک گل به ثمر رساندند.

جدال جنوبی ها و شمالی ها را آبادانی ها به سود خود به پایان رساندند، تیم شهید جهان نژادیان آبادان موفق شد در یک بازی پر گل و نزدیک با نتیجه ۵ بر ۴ از سد زینت گستر نوشهر بگذرد.دریانوردان بوشهر هم در یک بازی حساس و نفس گیر در برابر تیم مدعی شهرداری تبریز با نتیجه ۳ بر صفر به پیروزی رسیدند، علی نادری با تجربه هر سه گل دریانوردان پارس جنوبی را به ثمر رساند.یاران اصفهان و لسمان مروارید خزر هم به تساوی ۳ بر ۳ رسیدند ولی در ضربات پنالتی لسمان مروارید ۵ بر ۳ به برتری رسید.

جدال قعر جدولی ها را هم گناوه ای ها بردند، در ورزشگاه شهداء خلیج فارس گناوه موج این شهر از شهرداری بندر عباس پذیرایی می کرد . در ۱۲ دقیقه نخست دو تیم فوتبال نزدیکی را به نمایش گذاشتند و سهم هر کدم یک گل بود. ابتدا امیر جامعی از اشتباه مدافع شهرداری استفاده کرد و موج را پیش انداخت سپس جاسم زارعی گل تساوی را برای شهرداری به ثمر رساند.در ابتدای دوازه دقیقه دوم موج در یک شروع مجدد خیلی خوب توسط علی علیزاده به گل رسید ولی در ادامه شهرداری موقعیت های زیادی را بدست آورد که با واکنش های فوق العاده میلاد فتوت همراه بود؛ در این نیمه توپی از خط دروازه موج عبور نکرد. در وقت پایانی شهرداری نبض بازی را در دست داشت و شاگردن حیدر نیکو نژاد بیشتر به فکر حفظ اندوخته لغزان و سه امتیاز بودند تا بتوانند اولین پیروزی را بدست بیاورند ولی همچون بازی گذشته چند ثانیه مانده به پایان بازی گل تساوی را دریاقت کردند. در وقت های اضافی هم توپی از خط دروازه ها عبور نکرد تا ضیافت پنالتی ها برنده این دیدار را مشخص کند که فتوت سنگربان موجی ها دوبار ناجی دروازه تیمش شد تا موج اولین امتیاز خود را در هفته پنجم لیگ برتر ساحلی کشور کسب کند.

در حواشی :

احمد دهقان یکی از خوب های موج هم در این دیدار حضور نداشت او بدلیل مشکلات شخصی نتوانست موج را در این دیدار همراهی کند که جای خالی او به خوبی احساس می شد.

بازیکنان موج هم بشدت در پی پیروزی در این دیدار بودند و فشار و استرس بالا در نزد بازیکنان کاملا  مشهود بود.

موج که تا این هفته موفق به کسب سه امتیاز نشده است در ثانیه ها پایانی تحت فشار روانی با اشتباهات فراوانی که بازیکنان مرتکب می شوند نتیجه را واگذار می کند.

استقبال چندانی هم از بازی های موج صورت نمی گرید گویا فوتبال دوستان گناوه ای حضور یک تیم در سطح اول کشور را هنوز به خوبی درک نکرده اند.

این دیدار سومین بازی است که موج میزبان حریفان خود بوده است ولی تا بحال دوربین برنامه پر بیننده نشان وارد ورزشگاه نشده است.

میلاد فتوت سنگربان موجی ها توپ های بسیاری را گرفت و بارها با واکنش خود مانع فروپاشی دروازه تیمش شد و بی شک بهترین بازیکن زمین بود او در پنالتی ها هم خوب ظاهر شد.

موج-بندر-گناوه شهرداری-بندر-عباس

پست های مرتبط

۰ نظر

  1. ناشناس

    با سلام
    سپاس از پوشش خبری شما، اگر ممکن است تماشاگران را به ورزشگاه بکشید!
    البته نمایش خوب هم شرط است که آن هم با حضور تماشاچی فراهم میشود!
    بازهم ممنونم.

    پاسخ

پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *