امروز: ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

ورودی سخت به مسابقات، کامی شیرین از عناوین

ووشویاران سبز: ووشو هم برای خود عالمی دارد؛ خارج از درگیری های سبکی و به دور از رقابتهای درون شهری که هر روز پررنگتر می شود رزمی کاران گناوه  در رقابتهای مختلف ورزشی رو درروی حریفان خود قرار می گیرند و در بیشتر مواقع رنگ مدالهای آنان امیدوار کننده است.

مسابقات کشوری سبک لوهان چوان به میزبانی قم برگزار گردید. بهنام براتی مسئولیت این سبک را در استان بوشهر به عهده دارد ولی وقتی به دلیل مشکلات مالی نتوانست به این مسابقات برود انجمن ووشو از این فرصت استفاده کرد و راهی مسابقات این سبک شد. عیسی خرمی با تیمی جوان پا به این مسابقات گذاشت گر چه برای ورود به مسابقات با مشکلاتی روبرو شد ولی کارنامه انجمن ووشو خوجائو از این مسابقات درخشان نوشته شد. پنج عنوان اولی در رده های مختلف سنی ، چهار عنوان دومی و پنج مقام سومی ره آورد ووشوکاران گناوه ای از این مسابقات بود.

در ساندا مجتبی جلالپور در رده سنی نوجوانان و در وزن ۴۶- مقام نخست را به دست آورد.جلالپور با طلایی که در تالو به دست آورد برای بار دوم هم در مکان نخست قرار گرفت تا موفقترین ورزشکار گناوه ای حاضر در این مسابقات باشد. محمد علی محمدی در وزن ۴۳- کیلو گرم نوجوانان بعد از دو پیروزی با شکست در نیمه نهایی سوم شد.مختاری وقتی نتوانست در ساندا به دلیل مشکل سنی به دیدار حریفان خود برود به تالو بسنده کرد و در اجرای فرم مقام نخست را از آن خود کرد.

پیمان حیدری در وزن ۵۶- کیلوگرم جوانان با دو پیروزی به نیمه نهایی رسد ولی با شکست در این مرحله به مقام سوم رضایت داد. حیدری در دفاع شخصی مقام نخست را به دست آورد . علی احمدی و رضا شولی در رده سنی جوانان در بخش تالو دو عنوان دومی را به دست آوردند.امیر حسین محمدی در ساندا خود را به نیمه نهایی رساند ولی این بازیکن هم با شکست در این مرحله به سوم مشترک رسید.موسی خرمی در ساندا و در دومین مبارزه خود از ضربات ممنوع استفاده کرد و با رای داور دیسکالیفه شد و از دور مسابقات کنار رفت. خرمی در تالو با فرم سنتی و بدون سلاح دوم شد.

در رده سنی بزرگسالان محمد نصاریان ، امید عسکری و مهدی خالدی نمایندگان گناوه در این مسابقات بودند. نصاریان در ساندا و در همان ابتدا با شکست از دور مسابقات کنار رفت اما در تالو مقام نخست را به دست آورد. امید عسکری در وزن ۵۶- کیلوگرم بزرگسالان در ساندا به یک چهارم رسید ولی با شکست در مقابل حریف خود عنوان سوم را به دست آورد. خالدی هم در تالو با فرمهای بدون سلاح سوم شد.

گناوه در نونهالان تنها یک نماینده داشت؛ نصراله مختاری تنها نماینده گناوه در این رده سنی در بخش تالو (فرم ) دوم شد.

در حاشیه:

عیسی خرمی سرمربی تیم ووشو انجمن شائولین خوجائو گناوه ابتدا قرار بود در ساندا بر روی تاتامی برود ولی با تشخیص مسئوبلین این سبک قید مباره را زد.

خرمی و شاگردانش برای ورود به مسابقات تا آخرین لحظات هم با مشکل روبرو بودند ولی با رایزنی های انجام شده بالاخره این تیم هم وارد مسابقات شد.

پست های مرتبط

پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *