امروز: ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

کار بزرگ موج در گناوه و حاشیه امن در جدول

موج-گناوهیاران سبز- محمد احمدزاده: هفته نهم رقابت های لیگ برتر فوتبال ساحلی با انجام سه مسابقه پیگیری شد در این هفته زینت گستر نوشهر ۷ بر ۲ در خانه مغلوب میهمان خود شهرداری تبریز  شد، شهید جهان نژادیان آبادن با ۸ گل تک تیران اصفهان را در هم کوبید و موج گناوه هم در یک بازی زیبا و حساس بازی باخته را با برد عوض کرد و ۶ بر ۵ خزر رودسر را از پیش رو بردارد.

در هفته نهم رقابت های لیگ برتر فوتبال ساحلی در هوای گرم و شرجی بندر گناوه تیم موج این شهر میزبان تیم خزر رودسر بود. شاگردان نیکونژاد در این دیدار بدنبال پیروزی بودند تا خیال خود را برای ماندن در لیگ آسوده کنند؛ خزر رودسر هم بدنبال پیروزی خارج از خانه بود تا همچنان در کورس تیم های مدعی باقی  بماند.

در تایم اول این مسابقه و با توجه به گرمی هوا انتظار می رفت که موج تیم برتر میدان باشد ولی این بازیکنان تیم خزر رودسر بودند که شروع طوفانی داشتند و موفق شدند سه گل زیبا به ثمر برسانند و نماینده گناوه را غافلگیر کنند. در تایم دوم این مسابقه موج چهارمین گل را هم دریافت کرد. بعد از این گل بود که شاگردان نیکونژاد به خود آمدند و موفق شدند توسط علی علیزاده و سید مهدی حسینی حقیقی دو گل را جبران کنند. در دوازده دقیقه سوم موج با انگیزه ظاهر شد و خستگی هم در ساق بازیکنان شمالی دیده شد و همین موضوع باعث شد تا موج به گل سوم و چهارم هم دست یابد. ابتدا مهرداد گاوداری اختلاف را به یک گل رساند و در حالی که فشار بازیکنان موج ادامه داشت بازیکن خزر به اشتباه دروازه خود را باز کرد تا بازی به تساوی کشیده شود. در لحظات پایانی تیم خزر برای پنجمین بار در این دیدار از موج پیش افتاد ولی اینبار خیلی زود حسینی حقیقی کار به تساوی کشاند و دو تیم راهی وقت های اضافی شدند. در وقت اضافه امیر گاوداری حکم دو امتیاز بازی نفسگیر را برای موج گناوه نوشت تا نماینده گناوه یکی از بازیهای حساس خود را با پیروزی پشت سر بگذارد.

در حواشی :

گرمای شدید هوا در بندر گناوه باعث شد تا استقبال چندانی از این دیدار نشود ولی همین تعداد تماشاگر هم به خوبی نماینده شهر خود را تشویق کردند.

شاید کمتر کسی باور داشت موج بازی ۴ بر صفر باخته را با برد عوض کند ولی بازیکنان بومی موج ثابت کردند می توانند از غیر ممکن ها هم ممکن ساخت و تیم خوب مدعی خزر رود سر را با شکست بدرقه کنند. اگر اندکی مسئولان استانی و شهرستان بازیکنان موج را مورد حمایت خود قرار دهند می توان انتظار سکوهای کشوری هم داشت . آیا در جریان هستند که بازیکنان موج برای تهیه غدای قبل از بازی در سفر های خارج از خانه با مشکل رو به رو  هستند.

حسین طبیب نژاد سرپرست دریانوردان پارس جنوبی از نزدیک نظارگر این بازی بود. دریانوردان پارس جنوبی در هفته دهم میهمان خزر رودسر است.

محمد نجفی رئیس هیات فوتبال استان بوشهر ، منوچهر امیری رئیس هیات فوتبال شهرستان گناوه هم از نزدیک این دیدار را تماشا کردند. برادران سعیدی هم کار داوری را زیر نظر داشتند.

فتوت گرچه در این دیدار مثل همیشه نبود ولی او برای حفاظت از دروازه تیمش خود را به زور آمپول به این دیدار رساند.

حیدر نیکونژاد و شاگردانش با این پیروزی ۹ امتیازی شدند و در جایگاه هفتم قرار گرفتند.

پست های مرتبط

۰ نظر

  1. محمد

    با سلام
    از انعکاس خبری خوب شما کمال تشکر را دارم! امیدوارم تماشاگران گناوه ای در آخرین بازی استقبال بهتری داشته باشند! باتشکر!

    پاسخ

پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *