امروز: ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

هنرنمایی قصاب پور و راهنما گناوه را قهرمان والیبال ساحلی استان کرد+تصویر

یاران سبز: والیبال ساحلی هم از جمله رشته های ورزشی ست که باید شاهد رشد آن در سواحل گناوه باشیم؛ این رشته زیبای ورزشی که نادیده گرفته شده بود با برنامه ریزی محمد حسین خسروانی رئیس هیات والیبال گناوه می رود تا وارد تقویم والیبال شود و جانی دوباره بگیرد. در مسابقات قهرمانی والیبال ساحلی استان گناوه با شکست نریمان آزما بوشهر عنوان نخست مسابقات را به دست آورد.

هیات والیبال گناوه جهت تقویت این رشته ورزشی میزبان مسابقات والیبال ساحلی استان بود که در آن تیمهای گناوه الف و ب ، ندای جنوب بوشهر، نریمان آزما ، نادری امام زاده ، کامکاری بوشهر و شنبه شرکت داشتند. در گروه نخست دو تیم قدرتمند نریمان آزما و گناوه الف با تیمهای گناوه ب و ندای جنوب بوشهر همگروه شدند. همانگونه که انتظار می رفت از این گروه دو تیم نریمان آزما و گناوه الف به دور دوم صعود کردند. نریمان آزما در این گروه هر سه بازی خود را با قاطعیت پیروز شد. در گروه دوم نادری امام زاده با تریکب عبدالحمید مصدق زاده و نیما صفری موفق به شکست کامکاری بوشهر و شنبه شد. از این گروه نادری امام زاده و کامکاری صعود کردند. در نیمه نهایی گناوه با ترکیب قصاب پور و راهنما موفق به شکست دو بر صفر نادری امام زاده شد. در تایم دوم این دیدار نادری پا به پای گناوه پیش آمد اما در نهایت امتیازهای قصاب پور گناوه را پیروز این دیدار کرد و به فینال فرستاد و اما در نریمان آزما ترکیب عبدالخالق کرمی نژاد و ایوب سرکاری اجازه نداد تا مسعود کامکاری و کاظم جلالی فرصت عرض اندام پیدا کنند و این دیدار را نریمان آزما به آسانی از آن خود کرد.

برای مشخص شدن تیمهای اول تا سوم ابتدا دیدار رده بندی بین دو تیم کامکاری و نادری امام زاده برگزار شد که نادری موفق به شکست دو بر یک کامکاری شد. دیدار فینال در حالی برگزار شد که نریمان آزما با حضور کرمی نژاد از قبل خود را قهرمان مسابقات می دانست و هیچ شانسی را به گناوه نداده بود اما دفاع های موفق قصاب پور در مقابل کرمی نژاد و هوشیاری راهنما باعث شد تا گیم نخست به سود گناوه به اتمام برسد. در گیم دوم حرکات کرمی نژاد و سرکاری خیلی زود بوشهر را به پوئن ۲۱ رساند. با رفتن این دیدار به گیم سوم دو تیم خود را در شرایت یکسانی دیدند. در این تایم قصاب پور و راهنما شروع بسیار خوبی داشتند تا جایی که تابلو امتیاز ۷ بر صفر را به سود گناوه نشان می داد اما به مرور کرمی نژاد و سرکاری موفق به جمع کردن امتیاز شدند . وقتی امتیاز گناوه به پوئن ۱۴ رسید نریمان آزما در پوئن ۹ قرار داشت و با این ترتیب احتمال قهرمانی گناوه بیش از پیش تقویت شد ولی کرمی نژاد موفق شد تا نریمان آزما را به امتیاز ۱۳ برساند که در آخرین حمله راهنما با زیرکی پوئن ۱۵ را از حریف گرفت و گناوه را بر روی سکوی نخست نشاند.

در حاشیه:

رسول حیاتی دبیر هیات والیبال گناوه از ابتدا تا انتها در کنار زمین والیبال ساحلی بود تا این مسابقات به پایان برسد.

به دلیل بارندگی، زمین ساحلی مملو از آب بود اما همت شهرداری و تلاش هیات والیبال گناوه باعث شد تا این زمین برای انجام مسابقات آماده شود.

کمتر کسی احتمال شکست نریمان آزما را می داد و حتی می شد در حرکات سرکاری و کرمی نژاد غرور یک قهرمانی را هم دید اما هماهنگی راهنما و قصاب پور نگذاشت تا نریمان آزما قهرمان شود.

کسرا غفوری دبیر سازمان والیبال ساحلی کشور هم از تماشاگران این مسابقات بود. غفوری درحاشیه این مسابقات گفت: فدراسیون والیبال ساحلی قول هر نوع همکاری را به والیبال استان بوشهر داده است و قصد داریم این استان ساحلی را بیشتر تقویت کنیم و به همین منظور هم اردوی تیمهای ملی والیبال ساحلی نوجوانان و بزرگسالان را در شهرهای گناوه و بوشهر برگزار می کنیم.

قصاب-پور قصاب-پور-.راهنما کسری-غفوری.والیبال-ساحلی والیبال-.-.-ساحلی والیبال.-.-ساحلی-گناوه والیبال-.ساحلی-گناوه والیبال-ساحلی... والیبال-ساحلی.-..گناوه والیبال-ساحلی والیبال-ساحلی.نادری والیبال-ساحلی.نریمان-آزما والیبال-ساحلی-گناوه.. والیبال-ساحلی-گناوه

پست های مرتبط

پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *