امروز: ۰۹ فروردین ۱۴۰۳

پرسپولیس حساب شده دفاع کرد به موقع به گل رسید

یاران سبز: پرسپولیس گناوه که یک هفته سخت و جنجالی را پشت سر گذاشته بود در اهواز یکی از بازیهای حساس خود را در مقابل کارون اهواز انجام داد و موفق به کسب یک امتیاز شد.

پرسپولیس که در ورزشگاه تختی اهواز میزبان کارون بود در نیمه نخست با دفاع فشرده و بازی تاخیری اجازه نداد که بازیکنان کارون بتوانند راهی به دروازه بیابند. در نیمه دوم کارون از روی حرکت سید جمال موسوی بازیکنی که نیم فصل نخست در خط حمله پرسپولیس قرار داشت به گل رسید. بعد از این گل پرسپولیس روند بازی خود را تغییر داد و بالاخره در دقیقه نود ارسال مسعود ابراهیمی منجر به گل پرسپولیس شد. توپ ارسالی ابراهیمی بعد از برخورد با مدافعین کارون به وحید اسماعیل پور رسید که ضربه این بازیکن به تور دروازه میزبان نشست.

این گل یکی از حساسترین گلهای پرسپولیس در این فصل بود. رقابت کارون اهواز و پرسپولیس گناوه برای ماندن در لیگ و امتیاز نزدیک این دو تیم به شکلی ست که یکی از دو تیم باید با لیگ خداحافظی کند که این مساوی شانس ماندن پرسپولیس را افزایش داد. پرسپولیس با این تساوی ۱۶ امتیازی شد و در مکان هفتم ایستاد و کارون با ۱۵ امتیاز فانوس به دست شد.

در این هفته کارگر بنه گز در خانه ۳ بر ۱ مغلوب شهرداری کامیاران شد و با لیگ دسته دوم خداحافظی کرد. شاهین بوشهر بدون انجام بازی به سه امتیاز بازی با صنعت ساری رسید و بادران تهران هم در جم به مساوی یک بر یک در مقابل پارس دست یافت.

پست های مرتبط

پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *