امروز: ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

بارون احساس راهی خانه های پر احساس شد

یاران سبز: زمان زیادی برد تا «بارون احساس» بر وجود مردمی ببارد که تشنه عاشقانه های پاپ بودند. ماهان مقدس زاده بعد سه سال به وعده خود عمل کرد و اولین آلبوم خود را با نام «بارون احساس» روانه خانه ها کرد. حالا خیلی ها صدای مقدس زاده را در نواهای عاشقانه خود زمزمه خواهند کرد.

ماهان مقدس زاده که در سال ۹۰ استارت آلبومی از موسیقی پاپ را زده بود بعد از طی سه سال و عبور از مشکل بزرگی بنام مالی در سالن خلیج فارس و در حالی که سالن گنجایش خیل علاقمندان را نداشت از آلبوم خود رونمایی کرد. در این آلبوم ۹ قطعه وجود دارد. این آلبوم با ترانه «لحظه های من» آغاز می شود. تنظیم و آهنگ این ترانه را معین راهبر انجام داده است و شعر آن از  مهدیه عرب است. ترانه «بارون احساس» که نام آلبوم هم از آن گرفته شده است توسط محمد عسکری تنظیم شده است. در این ترانه ماهان مقدس زاده و حامد غلامعلی زاده همکاری نزدیکی داشتند،سروده غلامعلی زاده و آهنگ سازی مقدس زاده یکی از ماندگارترین آهنگ های این آلبوم را رقم زده است. این ترانه مورد استقبال عمومی قرار گرفت. معما، دریای آسمونی، شونشینی و به تو مدیونم هم از دیگر ترانه های این آلبوم است.

طولانی شدن زمان در این آلبوم خیلی ها را متقاعد کرده بود که هرگز این آلبوم وارد بازار نخواهد شد اما بالاخره آمد؛ دراین زمینه مقدس زاده گفت: چون اولین کارم بود علاوه بر وقت و بحث فنی آن بار سخت مالی بود که باعث شد تا این آلبوم مسیری طولانی را طی کند و دومین دلیل طولانی شدن آلبوم هم مجوز صدور آلبوم بود. چون اولین کار ما بود با وسواس زیادی به ترانه ها و نحوه اجرا نگاه می کردند و حتی دو تا از ترانه ها اصلاحیه خورد که همین اصلاح خود زمان زیادی را از ما گرفت. مقدس زاده بیان داشت» برای هر تراک هزینه ای سه میلیونی را در نظر گزفته بودیم و این هزینه از دست من بر نمی آمد که همت آقای فروتن ما را نجات داد. مقدس زاده در پاسخ به این سوال که چرا به پاپ روی آورزدید نیز بیان داشت: در گناوه و به صورت کلی در استان بیشتر نگاه ها به سمت و سوی فولکلور است و به همین دلیل پاپ را انتخاب کردم ، پاپ به عاشقانه نزدیک است و کمتر در آن خشونت دیده می شود و من به شخصه عاشق عاشقانه ها هستم و بارون احساس هم از لابه لای همین عاشقانه های درونی پا گرفت. مقدس زاده در پایان اظهار داشت: از استقبال همشهریانم و تمامی کسانی که در کشور این آلبوم را برای پر کردن لحظات خود انتخاب کردند تشکر می کنم و از مجموعه شهرداری گناوه هم سپاس گزارم.

علی معرف از هنرمندان نمایش گناوه در این راه تمام قد در کنار مقدس زاده حضور داشت و مهمترین عامل در برگزاری مراسم رونمایی از آلبوم بارون احساس بود.

ماهان-مقدس-زاده

بارون-احساس.. رونمایی-از-بارون-احساس ماهان...مقدس-زاده ماهان.-.مقدس-زاده ماهان-مقدس-زاده.-..  مقدرس-زاده.معرف

پست های مرتبط

1 نظر

پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *