امروز: ۰۹ فروردین ۱۴۰۳

پیروزی با پیروزی جشن قهرمانی راه انداخت

یاران سبز: پرونده لیگ نوجوانان استان هم بسته شد. پیروزی برازجان که از همان ابتدای لیگ حساب خود را با دیگر تیمها جدا کرده بود با اقتدار به قهرمانی رسید. در هفته های پایانی لیگ برتر نوجوانان گر چه بعضی از بازی ها به دلیل انصراف تیمها برگزار نشد ولی دو تیم تا آخرین لحظه به رقابت پرداختند. ایرانجوان خورموج که در نیم فصل دوم فاصله امتیازات خود را با پیروزی برازجان به دو عدد کاهش داده بود در آخرین هفته تسلیم پیروزی برازجان شد. ایرانجوان خورموج در هفته پایانی میهمان امید گناوه بود که این دیدار با نتیجه مساوی یک بر یک به اتمام رسید، این نتیجه نماینده خورموج را از جای دوم به سوم جدول کشاند. پیروزی برازجان هم برای اطمینان از قهرمانی در عسلویه پرسپولیس عسلویه را با دو گل مغلوب کرد تا جشن قهرمانی را در عسلویه برگزار کند. دیگر دیدار های این هفته هم به دلیل انصراف تیمهای ایرانجوان بوشهر و خیبر اهرم انجام نشد.

پیروزی برازجان برای رسیدن به قهرمانی در این هفته به عسلویه رفت که در همان دقایق اولیه با دو گلی که محمد دوستی مهر و عزیز صفری به ثمر رساندند به پیروزی رسید و با اقتدار عنوان نخست لیگ برتر نوجوانان استان را به دست آورد. در این دیدار شهریار جلالیان در درون دروازه پیروزی یکی از بهترین روزهای خود را پشت سر گذاشت و در مقابل حملات میزبان تسلیم نشد. عزیز صفری در جناح راست پیروزی و محمد رضا رادمنش در خط حمله این تیم هم از بهترینهای این دیدار بودند. پیروزی-برازجان.نوجوانان

در حاشیه:

پیروزی برازجان که در پایان بازی خود با استقلال بنه گز یک بار جشن قهرمانی به پا کرده بود و آن جشن به دلیل اعتراض ایرانجوان خورموج بر روی بازیکنان پرسپولیس عسلویه ناتمام باقی مانده بود اینبار و در آخرین بازی لیگ جشن قهرمانی خود را در عسلویه به پا کرد.

مهدی لیراوی و کادر فنی پیروزی روند رشد خوبی داشتند. این تیم با تمرکز خود بر روی تیمهای پایه حالا در نوجوانان قدرت اول استان است.

در هفته های پایانی از رضا بهی گلزن اول پیروزی خبری نبود اما بهی چنان فاصله ای با جدول گلزنان گرفته بود که حاشیه امنی داشت و با قدرت به عنوان بهترین گلزن معرفی شد.

ایرانجوان خورموج هم در گناوه گر چه ابتدا با گل آرمان محمدی از میزبان پیش افتاد اما گل سید علیرضا مهدی پور نگذاشت که سه امتیاز به تیم خورموجی برسد و این دیدار با تساوی به پایان رسید و خورموج در مکان سوم لیگ ایستاد.

حامد منفرد سرپرست ایرانجوان در مورد اتفاقات بازی این تیم و پرسپولیس عسلویه گفت: مستنداتی داریم که نشان می دهد بسیاری از بازیکنان پرسپولیس عسلویه به صورت غیر مجاز بازی کرده اند و در این زمینه هیات فوتبال استان باید تصمیمی جدی برای کنترل این اعمال اتخاذ کند.نوجوانان-لیگ-برتر-استان

پست های مرتبط

۵ نظر

  1. ایران

    سلام . ضمنا تشکر از سایت خوب شما . لطف مثل سال گذشته لیگ بزرگسالان فوتبال استان را بررسی کنید

    پاسخ
  2. اشنا

    سلام لطفا گزارشی از عملکرد کمی و کیفی لیگهای جوانان و نوجوانان نیز تهیه نمایید تشکر

    پاسخ

پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *