امروز: ۰۹ فروردین ۱۴۰۳

گناوه قهرمان مسابقات o sport استان + تصویر

یاران سبز: ورزش های پارسیان اصیل نام انجمنی است که در بخشهای رزمی ، هنری ، ساحلی و ذهنی فعالیت خود را از سال ۱۳۸۴ و با مرکزیت همدان آغاز کرده است.این انجمن در ۶۸ کشور عضو دارد و در ۲۵ کشور هم این انجمن به صورت فدراسیونی کار می کند.

انجمن o sport با فراگیر شدن در کشور در استان بوشهر هم با مسئولیت یونس خلیفه فعالیت خود را آغاز کرد. فتح اله احسان دبیر انجمن و مسئول بخش مباره این انجمن که سبکهای مختلفی را تا کنون تجربه کرده است حالا در کنار ورزشکاران o sport است و فعالیت خود را در این انجمن آغاز کرده است. مسابقات  رزمی قهرمانی استان جهت اعزام به مسابقات کشوری انجمن o sport درسالن رزمی گناوه با شرکت چهار تیم گناوه ، بوشهر ، جم و دیلم در استایل مبارزه  اَهمتان (همدان) و اوکسیان(خوزستان) انجام شد که در این بخش ورزشکاران گناوه در استایل اهمتان که در آن مشت و لگد به بدن آزاد می باشد به قهرمانی رسیدند. در این بخش علیرضا زارعی از جم، رضا امامی و علیرضا گرگی از گناوه در جوانان به مسابقات کشوری راه یافتند. در رده سنی بزرگسالان هم سروش طریقت پیشه و جواد حیدری از جم و محمد عوضی از گناوهبه مسابقات کشوری o sport راه یافتند.

در استایل اکسیان که در آن مشت به بدن و سر به همراه زانو آزاد است در رده سنی جوانان گناوه تمامی عناوین نخست را به دست آوردند. مجتبی جلالپور ، سلیمان حیدری ، علیرضا غانمی ، موسی خرمی ، علی کمالی و سید جواد موسی قهرمانان رده سنی جوانان بودند که موفق به حضور در مسابقات کشوری شدند. در رده سنی بزرگسالان محمد جواد باباحسینی از دیلم، رضا زارعی از گناوه ، محمد رضا فاتحی از جم ، مصطفی امیری از گناوه و جواد الطافی از دیلم بر روی سکوی نخست ایستادند.

در بخش هنری اسپدان(اصفهان) یا نبرد نمایشی در گروه های دو ، سه ، چهار و پنج نفره انجام شد که شهرک پردیس جم با ایلیا بندری، امیر حسین خداپرست، احمد محمود نژاده ، کیارش کریمی فرد و مهدی دهقان در گروه پنج نفره به عنوان نخست دست یافتند و در گروه سه نفره نیز امیر حسین باقریان فرد ، محسن خادمیان و محمد مهدی هاشم حسینی هم از جم به عنوان نخست دست یافت. بوشهر در گروه چهار نفره حرکات موزون و ترکیبی بسیار خوبی داشت و با ترکیب امین رضا زاده، محمد بیات، علی بیات و محمد امین گنبدی با توجه به مهارت بسیار خوبی که از خود نشان دادند به مسابقات کشوری نیز دعوت شدند. در گروه دونفره فتح اله و حمید مختاری از گناوه به عنوان نخست رسیدند.

در بخش حرکات انفرادی هنرهای فردی نانچاکو رضا حاجی زاده از شهرک پردیس جم در نونهالان نمایش زیبایی داشت و در جای نخست ایستاد، امیر حسین مختاری از گناوه هم در رده سنی نوجوانان موفق به کسب عنوان نخست شد.

محمدرضا عبدی رئیس کمیته داوران انجمن ورزشهای پارسیان اصیل – او اسپورت – که ناظر و سرداور مسابقات این انجمن در گناوه بود در خلال مسابقات گفت: به دنبال این هستیم که بتوانیم این انجمن را با اصلاحات ایرانی به جهان ورزش معرفی کنیم و تا اینجا هم خوب پیش رفته ایم، o sport مجموعه ای از حرکات ورزشی است که راه خود را از همدان به سوی جهان ورزش باز کرده است.

مسعود قنواتی ، صادق عبدالهی ، مصطفی غلامی ، سید باقر موسوی ، عیسی خرمی به عنوان داور این مسابقات را قضاوت کردند که به دلیل عدم آشنایی کامل با قوانین داوری در بعضی از بازی ها به مشکل روبرو بودند که عبدی رئیس کمیته داوران انجمن و سرداور این مسابقات بسیاری از نواقصات را بر طرف می کرد.

سید باقر موسوی قضاوت چند دیدار را هم به عهده داشت در مسابقات جهانی انجمن موفق به کسب عنوان سوم شده بود.او-اسپورت.. او-اسپورت او-اسپورت.گناوه مسابقات-او-اسپورت مسابقات-رزمی-او-اسپورت

پست های مرتبط

پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *