امروز: ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

یک دقیقه پایانی تلخ برای پاس گناوه/پیروزی کویر در ساحل +تصویر

یاران سبز _ محمد احمدزاده : فوتبال ساحلی خاص مناطق ساحل نشین است و با توجه به وجود زمینهای خدادای فراوان ساحلی شهرهای بندری می توانند در این فوتبال رشد خوبی داشته باشند. در مسابقات زیرگروه لیگ دسته اول کشور پاس گناوه میزبان است؛ بازیکنان پاس قبل از آغاز این مسابقات با درگذشت زنده یاد ناصر ابراهیمی و محمد شمسی با خاطری تلخ پا به این مسابقات گذاشتند اما فوتبال سنتی ساحلی در گناوه امید را برای صعود در این تیم زنده نگه داشته است.

رقابت های زیر گروه لیگ دسته یک فوتبال ساحلی کشور به میزبانی شهرستان گناوه استارات خورد. پاس گناوه میزبان این رقابت های با تیم های کویر اردکان یزد ، شهدای نوین چلیچه شهرکرد ، کامبادن کرمانشاه و زاکرس منگشت صیدون خوزستان هم گروه است.در روز نخست این بازی ها پاس گناوه ۴ بر ۳ مغلوب کامبادن کرمانشاه شد و کویر اردکان هم ۵ بر ۳ شهدا نوین چلیچه را از پیش رو برداشت.

در اولین مسابقه و در هوای سرد بندر گناوه پاس میزبان رو در روی کامبادن شهر کرد قرار گرفت در اولین دوازده دقیقه تنها یک توپ از خط دروازها عبور کرد این گل را کمال دهدشتی برای پاس به ثمر رساند. در آغاز نیمه دوم مهرداد شرفی کار را برای کامبادن به تساوی کشاند اما ضربه بغل پای احمد دهقان بار  دیگر پاس را پیش انداخت که این گل را در اواخر وقت دوم آرمان نوشین باد پاسخ داد. در وقت سوم کمال دهدشتی عدد سه رو بر روی تعداد گلهای پاس نمایان کرد، میزبان در ادامه چندین موقعیت خوب گلزنی داشت که به آسانی این فرصت ها را از دست داد. در لحظات پایانی غلامرضا حسنی از روی نقطه پنالتی هم نتوانست پاس را به گل چهارم برساند تا کامبادن در یک دقیقه پایانی با زدن دو گل به پیروزی برسد. آرمان نوشین باد و عبد اله فتحی زننده گلهای سوم و چهارم برای نماینده کرمانشاه بودند.

علی امیدی که هدایت تیم پاس را به عهده دارد با وجود روحی در کنار این تیم ایستاد.

با توجه به قرعه کشی مسابقات زیر گروه لیگ دسته اول کشور در دومین مسابقه تیم های کویر اردکان یزد و شهدا نوین چلیچه شهرکرد به مصاف یکدیگر رفتند. در این مسابقه گر چه در وقت اول تنها یک گل سهم دو تیم بود اما در وقتهای دوم و سوم ۷ گل از خط دروازه ها عبور کرد که در نهایت کویر اردکان یزد ۵ بر ۳ به پیروزی دست یافت. در وقت نخست مهدی تحیتی برای کویر اردکان گلزنی کرد. برای اردکان یزد در وقتهای دوم و سوم  محمد شکرگزار ، سید علی طباطبایی ( ۲ گل ) و مجید عباسپور گلزنی کردند و هر سه شهدای نوین چلیچه را هم رضا بدره به ثمر رساند.

بازیکنان و کادر فنی شهدای نوین چلیچه بعد از به ثمر رسیدن گل چهارم کویر اردکان اعتراض های شدیدی نسبت به داوری داشتند. آنها معتقد بودند توپ از خط دروازه نگذشته است البته با توجه به زاویه دید داور و مشورت داوران و حرفهای ردو بدل شده توسط داوران که خود نیز در اعلام این گل با مشکل روبرو شده بودند این حق برای شهدای نوین چلیچه به وجود آمد.

در روز نخست مسابقات زاکرس منگشت صیدون خوزستان با قرعه استراحت رو به رو شد.

در روز دوم مسابقات چهارشنبه ابتدا در ساعت ۱۱ کویر اردکان یزد و زاکرس صیون به مصاف یکدیگر خواهند رفت و در ساعت ۱۲ کامبادن رو در روی شهدا نوین چلیچه قرار خواهد گرفت. پاس گناوه هم در روز دوم مسابقات استراحت دارد.

تیم-داوری-.-ساحلی. پاس-گناوه-.-ساحلی کامبادان-کرمانشاه شهدا-نوین-چلیچه-شهرکرد کویر-اردکان

پست های مرتبط

۲ نظر

  1. shahrokh

    سلام. چرا دیگه از لیگ بزرگسالان استان خبری نمیزارید؟
    تنها مرجعی که بروز بود شما بودید که شماهم تو این هفته های پایانی و اوج حساسیت غافل شدین از این لیگ

    پاسخ

پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *