امروز: ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

اندیمشک از شکست تا پیروزی/امید نیمه دوم راه افتاد+ تصویر

یاران سبز _ محمد احمدزاده : مسابقات نوجوانان مناطق کشور روز دوم خود را هم سپری کرد . وحدت نوین اندیمشک موفق شد ۳ بر ۱ برق یاسوج را شکست دهد.آلومینیوم هرمزگان در یک بازی نزدیک ۳ بر ۲ ایرانجوان بوشهر را شکست داد و امید گناوه هم با ۴ گل از سد استقلال شهرکرد گذشت.

در اولین دیدار تیم های برق یاسوج و وحدت نوین اندیمشک به مصاف یکدیگر رفتند؛ گل زود هنگام برقی ها نشان از یک بازی زیبا داشت، در نیمه نخست هر دو تیم فوتبال خوبی را ارئه دادند و با همان یک گل تیم ها به رختکن رفتند. در شروع نیمه دوم وحدت نوین یکپارچه حمله شد و با ورود محمد عزیزی خواه در میانه میدان این تیم جان تازه ای گرفت و توسط فرشاد بکران گل تساوی را به ثمر رساند، استفاده از توپ های بلند برای اندیمشکی ها کار ساز بود و سید امیر حسین سهرابی گل دوم این تیم را به ثمر رساند و بازی خوب و تیمی آبی پوشان وحدت نوین با گل سوم علیرضا شجاعی خاتمه یافت و از بازی باخته به سه امتیاز رسیدند. در تیم وحدت نوین اندیمشک حسین جمالی و بهزاد عیسوند فوتبال قابل قبولی از خود به نمایش گذاشتند.

جدال حساس تیم های ایرانجوان بوشهر و آلومینیوم نوین را هرمزگانی ها بردند. در نیمه نخست هر دو تیم فوتبال قابل قبولی را از خود به نمایش گذاشتند و موقعیت های زیادی بر روی دروازه یکدیگر خلق کردند اما این هرمزگانی ها بودند که از فرصت های به دست آمده به خوبی استفاده کردند و سه بار موفق به گشودن دروازه ایرانجوان شدند. محمدرضا صالحی دوبار و محمد رسول پیاپی یکبار موفق به گشودن دروازه تیم ایرانجوان شدند. در نیمه نخست شاگردان شریفی موقعیت های مناسبی داشتند که یکی پس از دیگری این فرصت ها را از دست دادند. با وجود اخراج محمد بریدانی در نیمه اول کار ایرانجوانی ها در نیمه دوم سخت شد ولی با وجود ده نفر شدن فرصت های های مناسبی به وجود آوردند و توسط رسول غلامی یکی از گل ها را پاسخ دادند، ایرانجوان که در این دیدار سراپا حمله بود از روی نقطه پنالتی توسط یزدان دهبان به گل دوم هم رسید و اختلاف را به حداقل رساند. رسول غلامی و حسین ساربانی در چندین فرصت تک به تک می توانستند ایرانجوان را به گل برسانند اما واکنش های خوب گلر آلومینیوم مانع گل تساوی ایرانجوانی ها شد .در تیم آلومینیوم محمد رسول پیاپی و مهدی پسند سنگربان این تیم از بهترین ها بودند.

در آخرین دیدار از روز دوم امید گناوه به مصاف استقلال شهرکرد رفت در ابتدای مسابقه خطای مدافع شهرکرد بر روی عزیز صفری داور را مجاب کرد تا نقطه پنالتی را برای میزبان نشان دهد، بهادر عربزاده از روی نقطه پنالتی تک گل تیمش را در نیمه نخست به ثمر رساند . در نیمه دوم موتور گلزنی امیر حسین موسوی هم روشن شد و حرکات خوب هنردیده در میانه میدان و فرارهای موسوی این تیم سه بار دیگر به گل رسید، موسوی که در دیدار اول عملکرد خوبی نداشت در این مسابقه هتریک کرد.

استقلال-شهر-کرد امید-گناوه-.-نوجوانان وحدت-نوین-اندیمشک

پست های مرتبط

پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *