امروز: ۰۹ فروردین ۱۴۰۳

فرهمند مدیر عامل ایرانجوان بوشهر:شرایط برای انجام بازی مهیا نبود

یاران سبز- مرتضی خضری: مسابقات زیرگروه لیگ برتر نوجوانان کشور با حوادث بسیاری همراه بود. این حوادث به شکلی نامحسوس زخم های کهنه در ایرانجوان را هم تازه کرد. درست زمانی که بازیکنان نوجوان ایرانجوان خسته از یک درگیری شدید با بازیکنان مس در گوشه زمین نشسته بودند فرهمند مدیر عامل این تیم هم خود را به بازیکنان رساند و به همین منظور خواهان آرامش و کنار رفتن دیگر افراد از کنار بازیکنان بود اما حاجی زاده رو در روی فرهمند قرار گرفت تا بازیکنان نوجوان و درهم فرو رفته ایرانجوان شاهد درگیری لفظی تند این دو باشند این درگیری تا پشت سکوها هم ادامه یافت که با دخالت پیشکسوتان ایرانجوان خاتمه یافت.

فرهمند مدیر عامل ایرانجوان بوشهر که از تماشاگران این بازی بود در پایان دیدار دو تیم ایرانجوان بوشهر و مس رفسنجان گفت: از ابتدا بر شکل برگزاری مسابقات انتقاداتی وجود داشت هر شهرستانی که میزبانی را به عهده می گیرد باید شرایط را هم رعایت کند و فضا را برای انجام بازی آماده کند مانند نیروی انتظامی که اهمیت بسیاری دارد و چون بازی حساس است باید احتمال همه موارد داده شود و اگر امنیت وجود داشت بی شک این مسائل تا این اندازه به وجود نمی آمد و به شکل بسیار بدی پیش نمی رفت، وقتی میزبانی را به یک شهرستان می دهند باید هیات فوتبال استان و هم شهرستان و تیم میزبان شرایط را مهیا کنند که این چنین نشد و شرایط برای انجام بازی مهیا نبود و داور هم در تشنج دخیل بود و با توجه به مشکلات موجود ما هم تقاضای رسیدگی داریم.

فرهمند در پاسخ به این سئوال که درگیری لفظی شما با یکی از دست اندرکاران ایرانجوان چه دلیلی داشت ، اظهار داشت: ایشان دست اندرکار ایرانجوان نیست و وقتی تمامی مسئولین تیم حضور دارند کسی نباید در مسایل تیم دخالت کند و مسولیت با مسئولین باشگاه است و مدیر تیم پایه و مدیر عامل تیم در صحنه هستند چرا فردی که مسولیت ندارد دخالت می کند.

منوچهر ملکوتی مدیر تیمهای پایه ایرانجوان هم از شکل میزبانی گلایه داشت و گفت: در جلسه گفته بودند که بازی ها با توجه به داشتن نور زیر نور خواهد بود اما می بینیم که در ساعات گرم روز برگزار می شود و شرایط ویژه برای آغاز بازی هم وجود ندارد ولی بازی برگزار می شود که حاصل آن را می بینیم. فرهمند... فرهمند.مدیر-عامل-ایرانجوان-بوشهر

پست های مرتبط

پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *