امروز: ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

بعد از غیبتی چند ساله، فوتبال بندرریگ وارد لیگ برتر استان شد

یاران سبز- مرتضی خضری: فوتبال گناوه امسال در لیگ برتر استان دو نماینده دارد. استقلال بندر ریگ بعد از سال‌ها غیبت فوتبال این شهر در مسابقات مختلف استانی و حتی شهرستانی، خود را به لیگ برتر فوتبال بزرگسالان استان رساند. نماینده بندرریگ که سال گذشته نتوانسته بود خود را در لیگ دسته اول استان هم نگه دارد با یک برنامه ریزی خوب موفق شد تا به عنوان تیم اول گروه شمال وارد لیگ برتر استان شود.

استقلال بندر ریگ، پاس گناوه و پویا دیلم سه نماینده شمال استان در گروه شمال بودند که پویا از همان ابتدا تکلیف خود را روشن کرد و با بازی های ضعیف از لیگ یک هم جدا شد. پاس تا آخرین هفته ها هم امیدوار به صعود بود اما شاگردان غلامعلی رویین‌تن با شکست در برابر استقلال بندر ریگ نتوانستند از گروه صعود کنند و سال آینده هم میهمان لیگ دسته اول استان هستند. استقلال بندر ریگ گر چه تیمی ناشناخته بود ولی حضور موفق مرتضی مرادپور بر روی نیمکت این تیم و کمک مهران هدایت باعث شد تا نماینده بندر ریگ با قدرت در جایگاه نخست این گروه قرار گیرد و به عنوان تیم نخست به لیگ برتر استان راه یابد. از گروه جنوب هم شاهین بندر عامری به لیگ برتر استان صعود کرد. دو تیم پرسپولیس بنه گز و شاهین چغادک هم برای رسیدن به سومین سهمیه به دیدار هم رفتند که بنه گز موفق شد در ضربات پنالتی مجوز ورود به لیگ برتر را به دست آورد.

گر چه در استقلال هماهنگی خوبی بین بازیکنان وجود داشت اما عملکرد بهنام زلیجایی درون دروازه، ابراهیم ملاح در خط دفاع،  محسن مراد پور و حمید دهقانی در خط میانی و عادل حسینی و محمد دهقانی در خط حمله باعث شد تا این تیم به لیگ برتر فوتبال استان راه یابد.

محمد ابراهیم زاده‌مطلق بار دیگر هنر خود را در آمادگی جسمانی و روحی یک تیم نشان داد. ابراهیم زاده‎‌مطلق استقلال را در فرم آماده نگه داشت و یکی از دلایل صعود این تیم بود.

عبدالخالق منصوری‌زاده و مرتضی مرادپور تمام وقت در کنار این تیم بودند تا بالاخره جواز صعود را به دست آوردند.

مرتضی راستی مرد باتجربه بندر ریگی به عنوان سرپرست استقلال نگذاشت این تیم وارد حاشیه شود و نقش مهمی در صعود این تیم داشت.

مرتضی مرادپور مربی استقلال بندر ریگ بعد از صعود نماینده ریگ به لیگ برتر استان گفت: اگر می بینید بار دیگر فوتبال بندر ریگ به لیگ برتر استان راه پیدا می‌کند حاصل همت خیلی‌ها می‌باشد. از تمامی مسئولین و تماشاگران بندر ریگی جهت حمایت همه جانبه تشکر می‌کنم و انتظار داریم امسال توجه بیشتری به این تیم شود. مرادپور در ادامه بیان داشت: امسال کار ما در لیگ برتر استان سخت‌تر از سال گذشته می‌باشد. در لیگ امسال کار بسیار سختی داریم و حمایت همه مسئولین را نیاز داریم. سال گذشته حجت الاسلام هاشمی منش امام جمعه شهر، بخشدار و شورای شهر در کنار تیم بودند و این موضوع نشان می‌داد نسبت به ورزش بندر ریگ حساس هستند و امسال حضورشان از اهمیت بیشتری برخوردار است. امسال باید سعی کنیم در لیگ بمانیم و فوتبال پایه بندرریگ را تقویت کنیم.

استقلال-بندر-ریگ

پست های مرتبط

پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *