امروز: ۰۹ فروردین ۱۴۰۳

فوتبالی به نام روز جوان و قهرمانی جوانان ایده پرداز

یاران سبز-مرتضی خضری: هفته جوان بهانه ای بود تا جوانان در کنار پا به سن گذشته ها فعالیت ورزشی خود را هم بیشتر کنند. در همین راستا مسابقات مینی فوتبال با حضور چهار تیم در چمن مصنوعی هنرستان فنی شهید باهنر برگزار شد که تیم کانون جوانان ایده پرداز به عنوان قهرمانی دست یافت. در این مسابقات تیمهای بخشداری گناوه، منتخب ادارات، فرهنگیان و کانون جوانان ایده پرداز شرکت داشتند.

در شب پایانی این مسابقات برنامه های زیبایی انجام شد، از جمله تقدیر از حرکت انسان دوستانه محمد شنبدی و چهار پیشکسوت از چهار تیم شرکت کننده.

در پایان بازیها از محمد شنبدی تقدیر شد، شنبدی چند روز پیش در محور خورموج دیر جان یک راننده را نجات داد. در این مراسم از داراب عرب، اسماعیل مشکوری، اصغر اکبری و محمد دشتی چهار پیشکسوت فوتبالی که در تیمهای شرکت کننده حضور داشتند تقدیر به عمل آمد.

در مراسم اختتامیه سید علی پاک نژاد فرماندار گناوه، حسین امیری بخشدار مرکزی، رحمان عمادی رئیس اداره ورزش و جوانان ، محمد غلامی معاون اداره کل بهزیستی حضور داشتند. حسین جلال پور یکی از فعالین عرصه شعر و ادبیات گناوه که از پیشکسوتان فوتبال این شهر نیز می باشد در شب پایانی حضور داشت و جایزه محمد شنبدی را اهدا کرد.

سجاد بشیرزاده با پیشینه ای قابل تقدیر در اخلاق در این مسابقات عنوان بهترین بازیکن را به دست آورد.

علی راشدی بازیکن ادارات هم با شش گل بهترین گلزن این مسابقات بود.

جام اخلاق به منتخب ادارات رسید.

قضاوت این مسابقات به عهده  مرتضی سهیلی، سید مهدی موسوی، موسی حبیبی و محمد سالمی بود.

عیسی عباس زاده مدیریت این مسابقات را به عهده داشت.

 

پست های مرتبط

پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *