امروز: ۲۸ فروردین ۱۴۰۳

فوتسال جام رمضان یادواره یاران سبز

یاران سبز_ مرتضی خضری: دوازدهمین دوره مسابقات فوتسال جام رمضان «یادواره یاران سبز» آغاز شد. این مسابقات در هشت گروه چهار تیمی انجام می‌شود. در نخستین بازی از گروه اول دو تیم مدعی این گروه به دیدار هم رفتندکه ال‌یاسین با درخشش عادل دشتی‌زاده کاپیتان خود موفق به شکست ۵ بر ۲ ضامن جمهوری شد. عادل دشتی‌زاده در این دیدار سه گل زد تا مرد اول این بازی باشد. ضامن جمهوری در دقایق پایانی و وقتی نتیجه ۳ بر ۲ به سود حریف بود برای جبران با پنج بازیکن حمله کرد که اسیر برنامه‌های سهراب خوشرفتار شد تا آل‌یاسین به دو گل دیگر هم در دقایق پایانی دست یابد.

در دومین دیدار ارشاد با ترکیبی از بازیکنان غیربومی و گناوه‌ای به سختی توانست تیم جوان کوثر را مغلوب کند. کوثر که جوانی از سر و رویش می‌بارید در این دیدار ۳ بر ۲ مغلوب شولی و شاگردانش شد. در دیدار پایانی اولین شب مسابقات، تاج و ماهان در مقابل هم صف‌آرایی کردند که ماهان با نتیجه ۶ بر ۴ موفق به شکست تاج شد. شاگردان سیدروح اله موسوی در این دیدار عملکرد خوبی نداشتند و در تیم ماهان هم حرکات میلاد ابراهیم‌زاده قابل کنترل نبود. ابراهیم زاده بهترین بازیکن این دیدار بود.

در شب دوم یامهدی و آرتمیس آغازگر بازی‌ها بودند. شاگردان علی حیدری در این دیدار گر چه عملکرد خوبی نداشتند ولی در نهایت با نتیجه ۳ بر ۱ آرتمیس را مغلوب کردند. یامهدی یکی از شانس‌های قهرمانی در این دوره است. این تیم همچنان دلخوش به گلزنی ایمان عربزاده است. در دومین دیدار معراج شب سختی را در مقابل جزیره پشت سر گذاشت، اما در نهایت شاگردان ایوب محمدی از تجربه خود استفاده کردند و این دیدار را با نتیجه ۴ بر ۳ به سود خود خاتمه دادند. در جزیره حسن حسنی نمایش خوبی داشت اما حسنی با درگیری مداوم با داور بیش از هر موضوعی تمرکز خود را بهم ریخت تا تیمش در این دیدار به امتیازی نرسد.تش باد تیمی که سابقه طولانی در جنجال دارد با ترکیبی از بازیکنان دیلمی و گناوه‌ای در آخرین بازی از شب دوم ۷ بر صفر پارسیان را مغلوب کرد. عباس کیانی بازیکن کهنه‌کار این تیم تاثیر زیادی بر روند حرکتی تش باد داشت.

در شب سوم ساحل اولین شگفتی مسابقات را رقم زد. شاگردان نصیرزاده ۲ بر ۱ سربست(ب) را مغلوب کردند. ساحل طی سالیان گذشته نتوانسته بود از گروه خود صعود کند اما بنظر می‌رسد این تیم در این دوره شرایط صعود را دارد. در دومین دیدار از بازی‌های سومین شب بازی حساس اکباتان و پرسپولیس انجام شد. پرسپولیس در این دیدار در دام تدابیر دفاعی حریف گرفتار شد و این بازی را ۲ بر ۱ واگزار کرد. شاگردان محمد خضری در اکثر وقت‌های این بازی در زمین خود به استقبال شاگردان احمد دهقان رفتند اما بازی بسته اکباتان فرصت گلزنی را به حریف نداد و این دیدار کم گل به سود اکباتان به اتمام رسید. و اما یک نکته، بسیاری از داوران حاضر به قضاوت بازی‌های پرسپولیس نبودند که این موضوع به رفتارهای گذشته این تیم بر می‌گردد اما در این بازی پرسپولیس رفتاری شایسته داشت و شاید، شاهد آغاز یک تحول در پرسپولیس باشیم.در بازی انتهایی این شب حوادث جالبی رخ داد. تیم سربست نماینده روستای سربست که عنوان قهرمانی در آخرین دوره این مسابقات را یدک می‌کشد در مقابل تیم ناشناخته دوستان شب بسیار سختی را پشت سرگذاشت و در آخرین ثانیه این بازی موفق به شکست ۴ بر ۳ حریف شد. یعقوب جوهری با استفاده از بازیکنان بندرریگی و گناوه‌ای ترکیب خوبی را به زمین فرستاد و در ۷ ثانیه پایانی این بازی موفق شد با ضربه ملک‌زاده بازی را در عدد ۳ برابر کند. بعد از این گل تنها ۴ ثانیه تا پایان این دیدار وقت بود که همین ۴ ثانیه گل چهارم سربست را به دنبال داشت. با سوت اتمام این بازی جوهری که شکست در چهار ثانیه را باور نداشت با تحریک چند تماشاگر بر روی وقت اعتراض کرد که در نهایت با توضیح سرپرست زمین آرام شد.

در شب چهارم بعثت شروع بسیار خوبی داشت و با توپخانه‌ای بنام احمد غلامی ۵ بر صفر جهان‌تیزرو را مغلوب کرد. یوسف غلامی تیمی بمراتب هماهنگ‌تر از سال‌های پیش تشکیل داده است؛ البته مرتضی حیدری هم در شرایط بدی جهان‌تیزرو را آماده مسابقات کرده است. در دومین بازی نبرد سورنا و امپراطور با نتیجه ۲ بر ۲ به اتمام رسید. مرتضی گاوداری که هنوز نتوانسته است بسیاری از بازیکنان خود را آماده مسابقات کند در مقابل امپراطور با احتیاط بازی کرد. سورنا در نیمه نخست دو ضربه پنالتی از روی نقطه دوم را هم از دست داد. حسن‌پور هم مانند بسیاری از تیم‌ها در ترکیب خود از بازیکنان غیر بومی استفاده کرد. در بازی سوم فدک برازجان ۵ بر صفر تیم جوان، دونده و جسور پایگاه امام سجاد(ع) را شکست داد. فدک با بازیکنان باتجربه بر بازی مسلط بود اما شجاعت تیم جوان پایگاه امام سجاد(ع) اجازه نداد تا این تیم به گل‌های زیاد دست یابد.

پست های مرتبط

پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *