امروز: ۰۹ فروردین ۱۴۰۳

شکست موج، گلایه‌های فتوت و حرف‌های شنیدنی نیکو‌نژاد

باران سبز_مرتضی خضری: در لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور موقعیت موج گناوه در جدول نگرانی‌های زیادی را برای اهالی ورزش به وجود آورده است. این تیم در پایان هفته دهم با دو امتیاز در انتهای جدول قرار دارد. نماینده گناوه در لیگ برتر فوتبال ساحلی در مقابل برسام اردکان یزد در گناوه با شرایط خاصی بازی را واگزار کرد. این بازی بالاخره صدای تماشاگران را هم در آورد. نیمکت‌نشینی فتوت و شمسی هر دو سنگربان موج و قرار گرفتن محمد امید صیادی یکی از بازیکنان تاثیر گذار این تیم در درون دروازه باعث شد تا این تیم بازی دو بر صفر برده را با شکست در ضربات پنالتی عوض کند. در این بازی ابتدا موج ذو بر صفر پیش افتاد ولی در ادامه سه گل از حریف دریافت کرد تا در آستانه نهمین شکست قرار گیرد. بعد از گل سوم در تایم سوم حیدر نیکو نژاد راضی شد تا میلاد فتوت را به درون دروازه بفرستد و با این تغییر صیادی که از درون دروازه رهایی یافته بود گل سوم موج را به ثمر رساند. دو تیم در وقت‌های معمول و اضافی با مساوی به کار خود پایان دادند تا پیروز این میدان و رسیدن به حداقل امتیاز را ضربات پنالتی مشخص کند اما در ضربات پنالتی باز هم فتوت کنار گذاشته شد تا هم فتوت دلگیر شود و هم تماشاگران آستانه تحمل خود را از دست بدهند و نسبت به این تغییر واکنش شدید نشان بدهند. این تغییرات باعث شد تا موج سه امتیاز حساس دیگر را در دهمین بازی خود از دست بدهد.

در همین زمینه صحبت کوتاهی با میلاد فتوت دروازه‌بان موج و حیدر نیکونژاد سرمربی این تیم داشتیم .

میلاد فتوت که سال‌های زیادی به عنوان مرد اول دروازه موج از سنگر گناوه دفاع کرده است در پایان این بازی و در پاسخ به این سوال که چرا در دو بازی متوالی نیمکت نشین بود، گفت: یک هفته قبل از بازی با آبادان به سرپرست تیم گفتم به دلیل مشکلات کاری نمی‌توانم در تمرینات باشم و به همین دلیل در بازی با آبادان از حسین شمسی استفاده شد ولی چون احتمال می‌دادم ممکن است اتفاقی حادث شود و تیم به من نیاز داشته باشد تیم را همراهی کردم. بعد از آن بازی تمرینات در شب انجام می‌شد و من هم در تمام تمرینات حاضر بودم ولی در مقابل برسام اردکان هم مربی تشخیص داد باید روی نیمکت باشم. اگر موضوع این است که من ضعیف بوده ام و به دلیل ضعف فنی نیمکت‌نشین شده‌ام ، می‌پذیرم ولی اگر منظور کادر فنی از نیمکت‌نشینی من دلایل انضباطی باشد، نمی‌پذیرم. اگر نیمکت‌نشینی من دلیل انضباطی داشته است چرا در تایم سوم مرا به زمین بردند و چرا در ضربات پنالتی کنار گذاشتند. سنگربان موج همچنین بیان کرد: صعود موج به لیگ برتر فوتبال ساحلی حاصل زحمات بازیکنان این تیم بوده است که هیچ چشم داشت مالی طی این سال‌ها از مسولین تیم نداشته‌اند. سال‌های زیادی را با موج سرکرده‌ایم و حتی در بعضی موارد از جیب خودمان هم هزینه کرده‌ایم و این نشان می‌دهد چه حسی به این تیم داریم، با تمام این گلایه‌ها موج خانه‌ی ماست و همچنان با این تیم هستیم.

حیدر نیکونژاد سرمربی موج هم گفت: بحث ما در مورد بازیکنانی که در این دو بازی کنار گذاشتیم انضباطی است، تمام حرکات تیم در فوتبال ساحلی از دروازه‌بان شروع می شود، نبود دروازه‌بان در تمرینات نظم تیمی را بهم می‌ریزد و غیبت دروازه‌بان ما باعث شد تا در تمرینات از بازیکنانمان در دیگر پست‌ها در دروازه استفاده کنیم. سرمربی موج بیان کرد: در آن بازی به دلیل کمبود نفرات دو بازیکن مصدوم را روی نیمکت نشاندیم و برای ضربات پنالتی هم به دلیل غیبت دروازه‌بان در تمرین از غلامی و صیادی استفاده کردم که جواب هم دادند. در ضربات پنالتی در مقابل برسام از غلامی استفاده کردم و دلیل تعویض فتوت در تایم سوم هم کاملا اجباری بود. نیکونژاد اظهار داشت: در بازی آینده باید به انزلی برویم، تیم ما سه مصدوم و سه محروم دارد و در بدترین شرایط این سفر را انجام می‌دهیم و بی شک اگر بازیکنان در تمرین حاضر باشند از آنها استفاده می‌کنیم.

نیکو‌نژاد در پایان با اشاره به مطلبی که در ابتدای فصل سایت یاران سبز نوشته بود، گفت: چون شما قبلا نوشته بودید که فرماندار جهت حضور این تیم در مسابقات کمک کرده است حالا هم پیگیری کنید ببینید چه کمکی به موج شده است. در ابتدای فصل فرماندار قول داد که کمک می‌کند و حتی در همان زمان بعد از انتشار تصاویری از بازیکنان موج در خیابان‌های اصفهان حملات رسانه‌ای هم به موج شد. حالا فرصت دارید و پیگیری کنید چه کسی به موج کمک کرده است. بنویسید هیچ کس به موج کمک نکرد و این تیم در تنهایی و بی مهری محض ادامه می‌دهد. تیمی که در لیگ برتر است و باید به انزلی برود به دلیل مشکلات مالی به شکلی سفر خود را تنظیم می‌کند که روز بازی در انزلی باشد، ما از جنوب به شمال می‌رویم و بازیکنان باید استراحت کنند اما ما وقتی رسیدیم باید بازی کنیم، انتظار دارید این تیم معجزه کند؟ نباید از این تیم با این بضاعت مالی انتظار نتیجه داشت. بی‌توجهی به این تیم ظلم به بازیکنان و شهر است و باید یکی پاسخگو باشد.

پست های مرتبط

پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *