امروز: ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

نان‌چوان ووشو بانوان استان با قهرمانی گناوه به اتمام رسید

یاران سبز_ مرتضی خضری: سومین دوره مسابقات ووشو سبک نان‌چوان استان بوشهر بخش بانوان در سالن نفت گناوه برگزار شد. در این بازی‌ها که به مناسبت عید غدیر خم انجام شد تیم‌های برازجان، گناوه، چهارروستایی شرکت کردند و تیم‌های دیر و کنگان هم که قبلا جهت حضور در این مسابقات اعلام آمادگی کرده بودند به دلیل مشکلات مالی از بازی‌ها کنار کشیدند.

در این مسابقات ورزشکاران گناوه در رده‌های مختلف عنوان قهرمانی را به دست آوردند. در بخش تالو و در رده سنی نونهالان ریحانه سعدزاده با اجرای فرم‌های زیبا چهره انگشت نمای تالو بود. در بزرگسالان هم مهین تنگستانی عملکرد خوبی در تالو داشت. ویانا اعتصامی در بخش تالو فرم مسابقاتی نان‌چوان(دست) حرکات زیبایی انجام داد و به عنوان بهترین ورزشکار انتخاب شد.

در ساندا، مهسا احمدی با ضربات پا موفق به شکست حریفان خود شد و عنوان فنی‌ترین ورزشکار را در میان نوجوانان به دست آورد.

مسئولیت این مسابقات را سیما عالی‌زاده به عهده داشت. عالی‌زاده که مسئول سبک نان‌چوان استان در بخش بانوان است از کیفیت مسابقات رضایت داشت و گفت: این مسابقات پیش زمینه‌ای برای مسابقات انتخابی استان در سبک‌های مختلف است که قهرمانان آن به مسابقات کشوری انتخابی تیم ملی راه پیدا می‌کنند.

داوری این بازی‌ها را سکینه بهمنیاری، محبوبه و مینا گاوداری و پرستو ثبوت به عهده داشتند.%d9%88%d9%88%d8%b4%d9%88-%d8%a8%d8%a7%d9%86%d9%88%d8%a7%d9%86 %d9%88%d9%88%d8%b4%d9%88-%d8%a8%d8%a7%d9%86%d9%88%d8%a7%d9%86

پست های مرتبط

پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *