امروز: ۲۸ فروردین ۱۴۰۳

پنبه‌ریز از شکست تا پیروزی/ پارس جنوبی در روزی سخت پیروز شد

یاران سبز_ مرتضی خضری: لیگ برتر نوجوانان استان با انجام سه بازی هفته دوم خود را پشت سر گذاشت. در این هفته دیدار دو تیم استقلال بوشهر و سپاهان عالی‌شهر به دلیل همرنگ بودن لباس دو تیم انجام نشد. در گناوه سپاهان بازی دو بر صفر برده را ۳ بر ۲ به خلیج فارس پنبه ریز بوشهر واگذار کرد. همین نتیجه در دیگر دیدارها هم تکرار شد. مرصاد سنا در جم  ۳ بر ۲ مغلوب مجتمع پارس جم شد و ایرانجوان بوشهر هم در جم ۳ بر ۲ شکست را از پارس جنوبی پذیرفت.

سپاهان گناوه  ۲   خلیج فارس پنبه‌ریز بوشهر  ۳

سپاهان در همان ابتدای بازی با دو گلی که حیدر زمانی و امین بخشی به ثمر رساندند پیش افتاد اما به مرور این تیم عقب کشید و به فکر حفظ نتیجه بود که در همان نیمه نخست بازیکنان پنبه ریز با حرکت حسین سعادت یکی از گل‌ها را پاسخ دادند. در نیمه دوم باز هم برتری با پنبه ریز بود که ابتدا مصطفی شنبدی بازی را مساوی کرد و وقتی چهار دقیقه وقت اضافی نیمه دوم هم رو به اتمام بود پنبه ریز به یک ضربه پنالتی دست یافت که این ضربه را محمد رضا راجی به گل تبدیل کرد تا این تیم خیلی زود شکست سنگین هفته اول را فراموش کند.

عامل مهم در بازی خوب و کسب سه امتیاز خلیج فارس پنبه ریز را باید در بازی خوب امیر حسین شیخ زاده، مصطفی شنبدی و محمدرضا راجی بازیکنان سرحال خط میانی پنبه‌ریز دانست. در سپاهان گناوه هم هر وقت امین بخشی پا به توپ شد دفاع خلیج فارس پنبه‌ریز بهم ریخت اما او همیشه تنها بود.

   مجتمع پارس جم  ۳     مرصاد سنا خورموج  ۲

در جم، مجتمع جم به سختی توانست مرصاد سنای خورموج را شکست دهد. در این دیدار ابتدا جم با گل رضا مصطفوی پیش افتاد اما بازی خوب علی یوسفی در میانه میدان مرصاد سنا باعث شد تا این تیم توسط نیما دوست‌زاده گل مساوی را وارد دروازه میزبان کند. در نیمه دوم جم بار دیگر موفق به گلزنی شد. بازی خوب محمدرضا کیانی در خط حمله مجتمع با دو گلی که این بازیکن به ثمر رساند تکمیل شد. در دقایق پایانی محمد توکلی گل دوم مرصاد را هم به ثمر رساند اما این تیم به امتیاز دست نیافت.

در این بازی احمد رضا تشانی در آخرین نقطه خط دفاعی روز خوبی را پشت سر گذاشت و تاثیر زیادی در پیروزی تیمش داشت.

پارس جنوبی جم  ۳     ایرانجوان بوشهر  ۲

پارس که بنظر می‌رسد مقتدرترین تیم این دوره از مسابقات است در نیمه اول ایرانجوان را تحت فشار قرار داد و با دو گل رضا جعفری و امیر عباسی از میهمان خود پیش افتاد. در ادامه ایرانجوان با گل حمید زارعی فاصله را کم کرد اما حملات پارس یک گل دیگر هم در نیمه نخست به دنبال داشت. این گل را علیرضا منصوری به ثمر رساند. در نیمه دوم ایرانجوان روند خوبی داشت و با گل ابوالفضل رفیعی فاصله را کم کرد اما نتوانست از شکست فرار کند.

فرشید بهاری مربی خوزستانی پارس جنوبی جم تیم قدری را روانه مسابقات لیگ برتر نوجوانان استان کرده است. تیمی که امید اول کسب عنوان قهرمانی این دوره می‌باشد.

دیدار دو تیم سپاهان عالی‌شهر و استقلال بوشهر به دلیل همرنگ بودن لباس دو تیم انجام نشد.

مجتبی شجاعیات در این مورد گفت: گر چه همکاران ما در استقلال بوشهر از موضوع ناراحت هستند ولی ما برای انجام بازی تمام تلاش خود را انجام دادیم. تیم ما برای تغییر لباس مشکل داشت. لباس دوم تیم ما بدون شماره بود و به همین دلیل نتوانستیم لباس خود را تغییر دهیم.

%d8%ae%d9%84%db%8c%d8%ac-%d9%81%d8%a7%d8%b1%d8%b3-%d9%be%d9%86%d8%a8%d9%87-%d8%b1%db%8c%d8%b2 %d8%b3%d9%be%d8%a7%d9%87%d8%a7%d9%86-%da%af%d9%86%d8%a7%d9%88%d9%87

پست های مرتبط

پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *