امروز: ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

آب سردی که برفی بر روی پرسپولیس بنه گز ریخت

یاران سبز_ مرتضی خضری: لیگ برتر فوتبال استان بوشهر در رده سنی بزرگسال هفته پنجم خود را هم پشت سر گذاشت. امید گناوه در غیاب چند مهره‌ کلیدی خود یک بر صفر پرسپولیس بنه گز را شکست داد. استقلال بندر ریگ بعد از سه شکست متوالی در این هفته ۳ بر ۱ توحید بوالخیر را شکست داد. سیراف باز هم در خانه ناموفق بود. این تیم ۲ بر ۱ نتیجه را به شاهین بندر عامری واگذار کرد. سپاهان بوشهر در یک بازی سخت ۲ بر ۱ پرسپولیس نوین برازجان را شکست داد تا شاگردان اصغر حسین زاده بحران را بیش از پیش احساس کنند و در دیدار دو تیم پرسپولیس دیلم و سپاهان خورموج هم امتیازها تقسیم شد. این دیدار با نتیجه ۱ بر ۱ به اتمام رسید.

سیراف کنگان  ۱    شاهین بندر عامری  ۲

سیراف که انگار در خانه با امتیاز میانه خوبی ندارد سومین بازی خانگی خود را هم با شکست به پایان رساند. این تیم که میزبان شاهین بندر عامری بود در همان ابتدای بازی تحت فشار حریف قرار گرفت و میهمان بالاخره با ضربه حسن درازی به گل رسید بعد از این گل سیراف تا حدودی بر بازی سوار شد و بالاخره روی خطایی که مدافع حریف بر روی عقیل ربیعی انجام داد به یک ضربه پنالتی رسید که این ضربه را منوچهر صحت‌زاده به گل تبدیل کرد. در نیمه دوم عقیل ربیعی بهترین فرصت سیراف را در دهانه دروازه از دست داد تا شرایط برای میهمان سخت نشود. در دقایق پایانی بازیکنان شاهین حملات گسترده‌ای را بر روی دروازه میهمان انجام دادند که حاصل ارسال‌های متعدد گلی بود که درازی به ثمر رساند تا میزبان این بازی در سومین دیدار خانگی هم امتیازی کسب نکند.

عباس سماچی سرمربی سیراف در پایان بازی گفت: گر چه باختیم ولی بالاخره تیم ما یک بازی خوب انجام داد و همین جای امیدواری دارد.

حسین سبوحی سرمربی شاهین بندر عامری هم از بازی شاگردان خود رضایت داشت.

پرهام سلیمی در این بازی بهترین عملکرد را داشت.

امید گناوه  ۱     پرسپولیس بنه گز  صفر

هنوز خط دفاعی میهمان شکل نگرفته بود که محمد حسن برفی تیزپاترین و گلزن‌ترین بازیکن لیگ ۹۴ توپ را از خط دروازه پرسپولیس بنه‌گز گذراند. در ادامه پرسپولیس حمله کرد و امید با نظم خاصی در خط دفاعی از اندوخته اندک ولی حساس خود دفاع کرد. پرسپولیس که تمام نگاه خود را به دروازه حریف دوخته بود در جریان این بازی بارها در خط دفاعی در مقابل حرکات برفی با مشکل روبرو شد و حتی در چند صحنه میزبان می‌توانست گل‌های بعدی را هم به ثمر برساند اما در نتیجه تغییری حاصل نشد. شاگردان مهرداد پورحیدر هم در این بازی صاحب توپ و میدان بودند اما تنها دو بار تا آستانه رسیدن به گل پیش رفتند که این موضوع حکایت از سراسیمگی بازیکنان پرسپولیس و بی‌پروایی بازیکنان امید داشت.

سپاهان بوشهر  ۲   پرسپولیس نوین برازجان ۱

پرسپولیس نوین برازجان که هفته گذشته غافلگیر شده بود در این دیدار پرتوان ظاهر شد و با گل محمد بناری تا حدودی وضعیت خود را سامان داد. بعد از این گل سپاهان بازی را در دست گرفت و با گل رسول پولادی تعادل را در نیمه نخست برقرار کرد. در نیمه دوم شاگردان مسیگر با گلی که فاضل محمدی به ثمر رساند پیش افتادند. بعد از این گل بار دیگر پرسپولیس نوین میدان را در اختیار گرفت ولی از این میدان‌داری کار از پیش نبرد تا نماینده برازجان دومین شکست خود را هم تجربه کند.

علی جامعی در میانه میدان سپاهان یکی از بهترین بازی‌های خود را انجام داد تا سپاهان به پیروزی برسد.

پتروشیمی جم خورموج  صفر     استقلال بنه گز ۱

پتروشیمی جم خورموج هم از جمله تیم‌های این فصل است که خطر سقوط را از همان ابتدا احساس کرده بود. این تیم در مقابل استقلال جنگنده ظاهر شد تا به امتیاز برسد اما خلاقیت حمید بهادر نگذاشت تا میزبان از این دیدار صاحب امتیاز شود.

استقلال بندر ریگ  ۳    توحید بوالخیر  ۱

استقلال بندر ریگ که بعد از پیروزی در هفته نخست سه شکست متوالی را تجربه کرده بود در هفته پنجم در ورزشگاه شهید احمدزاده ریگ میزبان توحید بوالخیر بود. شاگردان محمد ابراهیم‌زاده مطلق در یکی از بهترین بازی‌های خود موفق به کسب سه امتیاز شدند تا وضعیت خود را در جدول اندکی سامان بدهند. توحید در این دیدار با گل حمید فرد پیش افتاد ولی علیرضا خدری در روزی که تمام انرژی خود را برای برتری استقلال گذاشته بود بازی را در همان نیمه نخست مساوی کرد. در نیمه دوم توحید به یک ضربه پنالتی دست یافت اما این ضربه را میلاد دریانوردی به گل تبدیل نکرد تا نماینده بوالخیر از نظر روانی تحت فشار قرار گیرد. در ادامه این بازی عادل حسینی یکی از بهترین‌های استقلال گل دوم آبی‌ها را به ثمر رساند. در دقایق پایانی ضربه نوذر رزمی تیر خلاصی بود که کار توحید را یک‌سره کرد.

عادل حسینی، علیرضا خدری و محمد حسن ملک‌زاده در این دیدار خارج از تصور ظاهر شدند.

پرسپولیس دیلم  ۱    سپاهان خورموج  ۱

پرسپولیس دیلم که در پایان هفته چهارم یک امتیاز داشت روی سه امتیاز این بازی حساب ویژه‌ای باز کرده بود ولی این بازی هم نتوانست دیلم را به سه امتیاز برساند. در این بازی نبرد عباس کیانی و حسین مزارعی مردان خط میانی پرسپولیس و سپاهان دیدنی بود. حاصل این نبرد دو گلی بود که دو تیم به ثمر رساندند تا امتیاز این بازی تقسیم شود. در این دیدار ابتدا علی صادقی‌زاده دیلم را پیش انداخت و سپس بهنام علیپور میهمان را صاحب گل کرد.

با این نتیجه پرسپولیس همچنان میهمان انتهای جدول است و سپاهان هم در نیمه پایینی جدول دست و پا می‌زند.

%d9%be%d8%b1%d8%b3%d9%be%d9%88%d9%84%db%8c%d8%b3-%d8%a8%d9%86%d9%87-%da%af%d8%b2 %d9%be%d8%b1%d8%b3%d9%be%d9%88%d9%84%db%8c%d8%b3-%d8%a8%d9%86%d9%87-%da%af%d8%b2 %d9%be%d9%88%d8%b1%d8%ad%db%8c%d8%af%d8%b1 %d9%85%d8%ad%d9%85%d8%af-%d8%ad%d8%b3%d9%86-%d8%a8%d8%b1%d9%81%db%8c %d9%85%d8%b5%db%8c%d8%a8-%d8%af%d8%b4%d8%aa%db%8c

 

 

 

 

 

 

پست های مرتبط

1 نظر

پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *