امروز: ۰۹ فروردین ۱۴۰۳

توقف صدرنشین در خانه / روز های خوب امید اهرم + تصویر

یاران سبز _ محمد احمدزاده : رقابت های لیگ برتر جوانان استان با انجام پنج مسابقه هفته هفتم خود را هم پشت سر گذاشت . در این هفته انرژی پارس جنوبی جم صدرنشین مسابقات در خانه در برابر پارس برازجان تن به تساوی ۱ بر ۱ داد . امید اهرم ۲ بر ۱ شاهین دیلم را شکست داد . پرسپولیس گناوه و مجتمع گاز جم به نتیجه مساوی ۱ بر ۱ دست یافتند . ایرانجوان خورموج با یک گل پیروزی برازجان را شکست داد . خیبر هم با همین نتیجه از سد پاس گناوه گذشت .

انرژی پارس جنوبی جم ۱  پارس برازجان ۱

صدرنشین رقابت های لیگ برتر جوانان استان بعد از شش هفته پیروزی در این هفته در خانه متوقف شد. نبود امیر زارع ، محمد دلگشاه و علی رئیسی کار را برای میزبان در این دیدار سخت کرده بود. در همان لحظات ابتدایی فرار محمد امین کشتکار با خطای مدافع انرژی پارس همراه شد و نماینده برازجان به یک ضربه پنالتی رسید که این فرصت را علی فیقه از دست داد. در ادامه هم دو تیم بازی پایاپایی را به نمایش گذاشتند تا در لحظات پایانی نیمه نخست یک اشتباه از سنگربان پارس باعث شد تا نماینده جم به گل برسد این گل را میلاد تقیان به ثمر رساند. در نیمه دوم پارس برازجان بازی را بهتر از آغاز کرد و مالک توپ و میدان بود ولی در خلق موقعیت دو تیم موفق نشان دادند تا در لحظات پایانی پارس برازجان بار دیگر صاحب ضربه پنالتی شد که این ضربه را فقیه تبدیل به گل کرد و کار را به تساوی کشاند . در تیم انرژی پارس جنوبی جم رضا رودبازار در چارچوب دروازه روز خوبی را سپری کرد و آرمین هنردیده هم بازی خوبی از خود به نمایش گذاشت در سوی دیگر میدان در تیم پارس برازجان امین کشتکار در خط حمله و رضا کریمی در دفاع چپ از بهترین ها بودند .

امید اهرم ۲ شاهین دیلم ۱

در ورزشگاه شهدا اهرم امید و شاهین دیلم به مصاف هم رفتند . شروع خوب امید اهرم ، حرکات پا به توپ محمد پولادی و خطای مدافع شاهین این تیم را به یک پنالتی رساند تا با گل علیرضا حیدری حساب کار یک بر صفر به سود امید شود . بعد از این گل شاهین بدنبال گل تساوی بود و موقعیت های هم بدست آوردند که نتوانستند از آنها به خوبی استفاده کنند یکی از جدی ترین صحنه ها ضربه ایستگاهی زیبای علی تنگستانی بود که با واکنش خوب عرفان صحرائی مواجه شد . در نیمه دوم شاهین با تغییر سیستم خود هجومی پا به میدان گذاشت به هدف خود هم رسیدند و توسط مجتبی بحرانی گل تساوی را به ثمر رساندند اما در وقت های تلف شده محمد پولادی بازیکن آماده این روزهای امید اهرم باز هم درخشید و موفق به گشودن دروازه شاهین شد تا امید به سه امتیاز حساس خانگی برسد و خود را به مکان سوم جدول برساند.

این چندمین دیداری است که امید اهرم در لحظات پایانی در برابر حریفان خود به پیروزی می رسد و شاهین هم در لحظات پایانی از کسب امتیاز باز می ماند .

عرفان صحرائی و محمد پولادی به همراه محمد پر دل از بهترین های امید بودند . در تیم شاهین هم خلف جعفری زاده در آخرین نقطه خط دفاعی به خوبی بازیکنان شاهین را رهبری می کرد و در خط حمله هم حیدر حیدری روز خوبی را سپری کرد .

ایرانجوان خورموج ۱ پیروزی برازجان صفر

پیروزی برازجان قبل از دیدار با ایرانجوان در شهر برازجان در یکی دیگر از بازی های معوقه خود به مصاف پرسپولیس گناوه رفت که موفق شد این تیم را با نتیجه ۴ بر ۲ شکست دهد برای پیروزی در این دیدار کامران محمدی دوبار ، مهدی مارگیر و علی برزگر گلزنی کردند . برای پرسپولیس گناوه هم رضا حیاتی و جوریز گلزنی کردند .

در هفته هفتم ایرانجوان در ورزشگاه تختی میزبان پیروزی بود. شروع خوب ایرانجوان و موقعیت های زیاد گلزنی که بازیکنان این تیم بدست آوردند اما نتوانستند به گلی برسند علی سهولی ، مهران ملاح ، آرین غلامیان بارها می توانستند دروازه پیروزی را باز کنند . در نیمه دوم ایرانجوان بازی را خوب آغاز کرد و توسط علی سهولی به گل رسید و همین تک گل حکم سه امتیاز را برای شاگردان آستروتین داشت . علی سهولی و مهران ملاح از بهترین های ایرانجوان بودند در تیم پیروزی هم فیروزی در دفاع آخر و شهریار جلالیان سنگربان این تیم روز خوبی را پشت سر گذاشتند.

پرسپولیس گناوه ۱ مجتمع گاز جم ۱

در ورزشگاه شهید سراجی گناوه پرسپولیس از مجتمع گاز جم پذیرایی می کرد در ابتدایی مسابقه تیز هوشی علیرضا مرزبان از روی غفلت مدافعان و سنگربان پرسپولیس از روی یک ضربه ایستگاهی نماینده جم را به گل رساند اما در ادامه یک اشتباه از مدافع مجتمع گاز باعث شد تا احمد غلامی کار را به تساوی بکشاند . در نیمه دوم هم بازی دو تیم چنگی به دل نزد و تنها موقعیت خطرناک این نیمه را جوریز مهاجم پرسپولیس خلق کرد که با واکنش سنگربان جمی ها مواجه شد و در پایان ۹۰ دقیقه دو تیم امتیاز هر را تقسیم کردند.

خیبر اهرم ۱ پاس گناوه صفر

خیبر در ورزشگاه شهدا اهرم میزبان پاس گناوه بود . نبود حمید فرهادی و علیرضا حیدری دوتا از خوبهای پاس در این دیدار کار را برای نماینده گناوه سخت کرده بود . در نیمه نخست دو تیم بازی پایاپایی را به نمایش گذاشتند و موقعیت ها نصف و نیمه ای هم بر روی دروازه دیگر خلق کردند اما توپی از خط دروازه ها عبور نکرد . در نیمه دوم دوندگی بی امان بهادر عربزاده و امیررضا موسوی در میانه میدان اجازه خود نمایی به هافبک های خیبر را نداد همین امر موجب شد تا آنها رو به توپ های بلند بیاوردند در دقایق پایانی در حالی که بازیکنان پاس مالک توپ و میدان بودند بر خلاف جریان بازی بر روی یک ضربه ضد حمله و فرصت طلبی امید گنجه خیبر به یک گل رسید و سه امتیاز خانگی را از آن خود کردند .

در دقیقه ۱۰ مسابقه خطای مدافع خیبر بر رو مهاجم پاس را قاضی این دیدار خطای مهاجم اعلام کرد. که همین تصمیم اعتراض کادر فنی پاس را به همراه داشت . کادرفنی پاس معتقد بودند داور باید خطای مدافع را اعلام می کرد و نقطه پنالتی را نشان می داد.

در این دیدار هر دو تیم بر روی نحوه قضاوت داور این دیدار معترض بودند .

%d9%be%d8%a7%d8%b3%d8%ae%db%8c%d8%a8%d8%b1-%d8%a7%d9%87%d8%b1%d9%85 %d9%85%d8%ad%d9%85%d8%af-%d8%a7%d9%85%db%8c%d9%86-%d8%ad%d8%b3%db%8c%d9%86%db%8c1 %d8%ae%db%8c%d8%a8%d8%b1-%d8%a7%d9%87%d8%b1%d9%85-%d9%be%d8%a7%d8%b3-%da%af%d9%86%d8%a7%d9%88%d9%87 %d8%a8%d9%87%d8%a7%d8%af%d8%b1-%d8%b9%d8%b1%d8%a8%d8%b2%d8%a7%d8%af%d9%87 %d8%a7%d9%85%db%8c%d8%b1-%d8%b1%d8%b6%d8%a7-%d9%85%d9%88%d8%b3%d9%88%db%8c %d8%a8%d9%87%d8%b1%d9%88%d8%b2-%d9%81%d8%b1%d9%88%d8%aa%d9%86 %d9%85%d8%ad%d9%85%d8%af-%d8%a7%d9%85%db%8c%d9%86-%d8%ad%d8%b3%db%8c%d9%86%db%8c2

پست های مرتبط

پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *