امروز: ۰۹ فروردین ۱۴۰۳

گلزنی‌های حمید زارعی و پیروزی ایرانجوان بوشهر/ حکومت پارس در بالای جدول

یاران سبز_ مرتضی خضری: در ادامه بازی‌های هفته ششم لیگ برتر نوجوانان استان در شهرهای جم و بوشهر دو دیدار انجام شد. در بوشهر ایرانجوان به لطف توپ‌خانه‌ای بنام حمید زارعی ۵ بر صفر مرصاد سنا خورموج را از پیش رو برداشت و در جم هم پارس جنوبی صدرنشین مسابقات ۲ بر صفر سپاهان عالی‌شهر را مغلوب کرد.

ایرانجوان بوشهر  ۵   مرصاد سنا خورموج  صفر

ظهور گلزنی به‌نام حمید زارعی در خط حمله نوجوانان ایرانجوان هم خیال این تیم را برای گلزنی راحت کرده است و هم نوید ظهور یک ستاره را می‌دهد. شاگردان شریفی که از قعرنشین جدول رده‌بندی میزبانی می‌کردند در طول بازی برتر از حریف بودند. در نیمه نخست حملات این تیم با دو گل همراه بود که هر دو گل را حمید زارعی به ثمر رساند. در نیمه دوم هم ایرانجوان تیم برتر میدان بود و حاصل این برتری هم سه گلی بود که حمید زارعی وارد دروازه حریف کرد. زارعی با پنج گلی که در این دیدار به ثمر رساند در جدول گلزنان با همایون افتخاری هم‌خانه شد. زارعی ۱۲ گل به ثمر رسانده است.

پارس جنوبی جم  ۲    سپاهان عالی‌شهر  صفر

دو تیم اول و دوم جدول رده‌بندی لیگ برتر نوجوانان در حالی به دیدار هم رفتند که سپاهان عالی‌شهر علی سلیمانی و مهدی اعتمادیان دو مهره کلیدی خود را به دلیل اخراج در بازی گذشته در اختیار نداشت. دو تیم فوتبال انجام دادند که مشخص شد لیاقت حضور در چنین جایگاهی را دارند. شاگردان فرشید بهاری در پارس جنوبی با استفاده از فضای پشت مدافعین حریف در همان نیمه نخست به گل دست یافتند. حرکت امیر عباسی در پشت مدافعین باعث شد تا جم به گل دست یابد. در نیمه دوم مربیان سپاهان یوسف چوبینه را از دفاع به حمله کشیدند که این بازیکن در این پست هم عملکرد بسیار خوبی داشت. سپاهان با استفاده از حرکات محمد امین علی‌پور هافبک چپ خود بازی را تا حدودی در دست گرفت اما غیبت گلزنان این تیم به شدت احساس می‌شد. پارس جنوبی جم در وقت‌های تلف شده نیمه دوم وقتی که حریف فضا را در اختیار همایون افتخاری داد به گل دوم هم دست یافت. افتخاری با این گل در جدول گلزنان دوازده گله شد.

در این دیدار نوید صادقی در درون دروازه پارس جنوبی روز بسیار خوبی داشت و هوشمند هم در میانه زمین مقتدر نشان داد.

 

پست های مرتبط

پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *