امروز: ۰۹ فروردین ۱۴۰۳

پارس جنوبی با اقتدار قهرمان نیم فصل شد

یاران سبز_ مرتضی خضری: لیگ برتر نوجوانان استان به نیم فصل رسید. در لیگ نه تیمی نوجوانان استان بوشهر پارس جنوبی جم حتی یک امتیاز هم از دست نداد. تیمی که فرشید بهاری بسته است شانس اول قهرمانی ست البته نمی توان قدرت سپاهان عالی شهر را هم نادیده گرفت. سپاهان به رهبری شجاعیان بازی های خوبی انجام داده است و تعقیب کننده جدی پارس در صدر جدول است. پارس در آخرین هفته بدون انجام بازی به سه امتیاز رسید. این تیم میزبان سپاهان گناوه بود اما سپاهان قید این بازی را با توجه به قدرت پارس زد تا نماینده جم با حداکثر امتیاز نیم فصل نخست را به پایان ببرد.

سپاهان عالی شهر را هم باید از شانس های قهرمانی در این فصل دانست. شاگردان شجاعیان در آخرین بازی خود در نیم فصل اول ایرانجوان بوشهر را ۴ بر ۱ مغلوب کردند تا جایگاه دوم جدول را حفظ کنند. سپاهان در نیمه نخست اسیر دوندگی ایرانجوان شد و با گلی رادمنش برای ایرانجوان به ثمر رساند با شکست راهی رختکن شد اما در نیمه دوم ایرانجوان که حمید زارعی بهترین گلزن خود را هم در اختیار نداشت دست و پا بسته در اختیار سپاهان بود. حملات میزبان چهار گل به همراه داشت. علی سلیمانی یکی از پدیده های لیگ برتر نوجوانان استان است در این دیدار دو گل به ثمر رساند و دو گل دیگر را هم محمد امین علیپور وارد دروازه حریف کرد تا سپاهان برنده این بازی شود.

در این هفته پارس برازجان هم به سه امتیاز دست یافت. شاگردان علی مراد احدی ۴ بر ۱ مرصاد سنا خورموج را مغلوب کردند. برای مرصاد مجتبی پناهنده گلزنی کرد. گل های پارس را هم رضا پاو، مصطفی پورحیدر و امیر حسین عرب(۲) به ثمر رساندند. در این بازی امیر حسین عرب بهترین عملکرد را داشت.

بازی دو تیم مجتمع گاز جم و خلیج فارس پنبه ریز هم تنها بازی این هفته بود که انجام نشد.

پست های مرتبط

پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *