امروز: ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

پرسپولیس بنه گز بالاخره شاهین عامری را به زیر کشید/سپاهان پیروز داربی خورموج شد

یاران سبز_ مرتضی خضری: لیگ برتر فوتبال استان از آخرین ایستگاه خود در نیم فصل نخست گذشت. در هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال بزرگسالان استان بالاخره استقلال اهرم هم رنگ شکست را دید. شاگردان حیدری که تا این هفته بدون شکست مکان دوم لیگ را با خود داشتند با شکست ۱ بر صفر در مقابل سیراف کنگان موقعیت خود را در مکان دوم از دست دادند. داربی پرتماشاگر و پربرخورد خورموج  یکی از بازی های حساس این هفته بود که با نتیجه ۲ بر صفر به سود سپاهان خاتمه یافت. این بازی مورد توجه اهالی ورزش دشتی بود. شاهین عامری بعد از هفته ها بالاخره صدر جدول را از دست داد. این تیم با قبول شکست یک بر صفر در مقابل پرسپولیس بنه گز جای خود را به این تیم داد. پرسپولیس نوین برازجان هم از تیم های پیروز این هفته بود. شاگردان ملک پور در دلواز توحید بوالخیر را دو بر یک مغلوب کردند. امید گناوه و سپاهان بوشهر هم در ورزشگاه شهید سراجی گناوه و در روزی که دو تیم چند مهره کلیدی خود را در اختیار نداشتند یک بر یک مساوی شدند و در بندر ریگ هم استقلال این شهر در مقابل پرسپولیس دیلم کاری از پیش نبرد و بدون گل این بازی به پایان رسید.

استقلال بنه گز   صفر    سیراف کنگان  ۱

استقلال بنه گز که به دلیل رای کمیته انضباطی هیات فوتبال استان در این هفته نمی توانست از امتیاز میزبانی خود در بنه گز استفاده کند در خورموج میزبان سیراف کنگان شد. در این بازی شاگردان حیدری نتوانستند روند بدون شکست خود را تا پایان نیم فصل ادامه دهند و در آخرین روز از نیم فصل نخست یک بر صفر شکست را در مقابل سیراف پذیرفتند. در این دیدار سیزاف با تمرکز بازیکنان در نیمه زمین خود مانع رسیدن حریف به گل شد و با حملات سریع به گل هم رسید. احمد حرمی زننده تنها گل این بازی بود. بازیکنان استقلال در نیمه دوم با انتقال سریع توپ و ارسال های مداوم قصد گشودن دروازه حریف را داشتند که در این امر ناموفق بودند. در این دیدار اسحاق چوری در میانه زمین یکی از بهترین های سیراف و میدان بود.

احسان رحیمی سرمربی موفق سیراف در پایان این بازی گفت: برنامه های خود را به خوبی انجام دادیم و اگر داور گل صحیح ما را در نیمه نخست مردود نمی کرد شرایط برای ما بهتر از این هم می شد.

سپاهان خورموج   ۲    شاهین خورموج   صفر

یکی از بازی های حساس لیگ را در هفته پایانی دو رقیب دیرین خورموجی انجام دادند. شاگردان سید علی مقامس زاده در شاهین و عسکر کدخدایی در سپاهان تلاش زیادی برای کسب پیروزی انجام دادند که عملکرد خوب بازیکنانی همچون مهدی رهبر و سعید صداقت باعث شد تا سه امتیاز این بازی پر تماشاگر به سپاهان برسد. سپاهان در نیمه نخست با ضربه سر سعید صداقت پیروز به رختکن رفت و در نیمه دوم هم بهنام علی پور برای سپاهان گلزنی کرد تا کام سپاهان از داربی خورموج شیرین شود.

در نیمه دوم درگیری محمد غریبی و پیمان حاجی زاده دو بازیکن شاهین در درون زمین هم باعث شد تا رضا زارعی قاضی این بازی غریبی را با کارت قرمز اخراج کند.

پرسپولیس بنه گز  ۱   شاهین بندر عامری  صفر

حساس ترین بازی هفته را دو تیم اول و سوم جدول رده بندی انجام دادند. پرسپولیس که برای رسیدن به جایگاه نخست راهی جز پیروزی نداشت با گل مصطفی انصاری به خواسته خود رسید و صدر جدول را در آخرین هفته از نیم فصل نخست به دست آورد. در این دیدار شاگردان حسین صبوحی فرصت های گلزنی مناسی را با بی دقتی حسن درازی، پرهام سلیمی و احسان جمالی از دست دادند.

در این دیدار مهدی تنو در آخرین نقطه شاهین روز خوبی را پشت سر گذاشت. در پرسپولیس هم مصطفی انصاری یکی از بهترین های میدان بود البته حرکات محمد بختیاری سنگربان پرسپولیس را هم نمی توان نادیده گرفت. بختیاری در چند نوبت مانع فروپاشی دروازه تیمش شد.

استقلال بندر ریگ  صفر   پرسپولیس دیلم  صفر

قرمز و آبی دو شهر دیلم و ریگ یکی از بی روح ترین بازی های هفته را انجام دادند. در این دیدار توپی از خط دروازه ها نگذشت و بیشتر زمان بازی در میانه میدان بود. در نیمه دوم ورود عباس کیانی پرسپولیس را متحول کرد اما باز هم خطری دروازه ها را تهدید نکرد. در مهمترین حمله میزبان هم علیرضا خدری از روی یک ضربه آزاد مستقیم تیرک دروازه پرسپولیس را لرزاند.

امید گناوه  ۱   سپاهان بوشهر  ۱

دو تیم فوتبال بلد لیگ تحت تاثیر غیبت بازیکنان کلیدی خود نتوانستند بازی خوبی انجام دهند. در این دیدار شاگردان مسیگر بازی را خوب شروع کردند و بالاخره هم با ضربه حسین نژاد پور به گل رسیدند. امید بعد از دریافت گل شرایط بهتری به خود گرفت اما نتوانست در نیمه نخست کاری از پیش ببرد.

در نیمه دوم با ورود مسعود سالمی و مهران ابراهیمی میزبان حملات بیشتری انجام داد اما این حملات از قدرت خوبی برخوردار نبود. محمدحسن برفی هم در این دیدار کمتر تغذیه شد و حرکات این بازیکن هم زیر نظر خط دفاعی سپاهان قرار داشت. نماینده گناوه در نیمه دوم با ضربه مسعود سالمی که بیشتر به یک ارسال کوتاه شبیه بود به گل رسید. این گل پایان ماجراهای دو تیم بود.

هر چند مسیگر از قضاوت عبدالهی داور برازجانی ناراضی بود و گل امید را حاصل اشتباه تیم داوری می دانست اما حسین عبدالهی از قضاوت داور رضایت داشت.

در این دیدار حسن سالمی و قاسم لیراوی هافبک های میانی امید غیبت داشتند و مسعود سالمی هم بر روی نیمکت قرار داشت و جانفزا سنگربان اول امید هم نیمکت نشین بود.

در سپاهان هم اکبر قانع، فرهاد سعیدی، رضا حسینی و رسول پولادی غیبت داشتند.

توحید بوالخیر  ۱   پرسپولیس نوین برازجان   ۲

توحید بوالخیر یکی از تیم هایی ست که فعلن در انتهای جدول فانوس به دست است. این تیم در هفته پایانی هم نتوانست از امتیاز میزبانی خود استفاده کند و ۲ بر ۱ مغلوب پرسپولیس نوین برازجان شد. در این دیدار توحید ابتدا به گل رسید اما بازی خوب عباس نام آور زیارتی در قلب خط دفاعی پرسپولیس و گل این بازیکن شرایط توحید را دگرگون کرد و در همان نیمه نخست باعث شد تا میزبان گل دوم را هم دریافت کند. حسین معلم برازجانی زننده گل دوم پرسپولیس نوین در این دیدار بود. در نیمه دوم شاگردان ملک پور و روزبهانی کاری از پیش نبردند و بازی با گل های نیمه نخست به پایان رسید.

%d8%a7%d9%85%db%8c%d8%af-%da%af%d9%86%d8%a7%d9%88%d9%87 %d8%b3%d9%be%d8%a7%d9%87%d8%a7%d9%86-%d8%a8%d9%88%d8%b4%d9%87%d8%b1

 

پست های مرتبط

پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *