امروز: ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

امید گناوه ناباورانه در دام استقلال بندر ریگ افتاد

یاران سبز_ مرتضی خضری: در دومین هفته از دور برگشت مسابقات لیگ برتر فوتبال استان نمایندگان گناوه و ریگ در ورزشگاه شهید احمدزاده ریگ به دیدار هم رفتند. استقلال بندر ریگ در عین ناباوری با نتیجه ۳ بر صفر در مقابل امید گناوه به پیروزی رسید. امید که در کاروان بالای جدول نگاهش به قهرمانی ست برای سه امتیاز این بازی تمام ابزار را در اختیار داشت اما در کمند ضد حملات میزبان به دام افتاد. استقلال هم که با خطر سقوط هفته ها به سر برده بود برای امتیاز این بازی برنامه های خاصی داشت که بالاخره هم به سه امتیاز این بازی دست یافت. استقلال بعد از تغییر در کادرفنی و کنار گذاشتن محمد ابراهیم زاده مطلق سکان رهبری تیم را به خورشیدی مربی اهرمی داد. در این بازی استقلال از فرزاد سنجری و حمید کاکایی دو بازیکن اهوازی استفاده کرد که سنجری تاثیر فراوانی در پیروزی استقلال داشت.

استقلال در نیمه نخست با گل ابراهیم ملاح پیروز به رختکن رفت و در نیمه دوم هم با استفاده از ضد حملات به گل رسید. سنجری زننده گل دوم آبی ها بود و گل سوم هم با خطایی که بر روی این بازیکن در درون محوطه جریمه اتفاق افتاد با ضربه پنالتی برای استقلال به دست آمد. این گل را حمید دهقان به ثمر رساند.

حسین عبدالهی سرمربی امید که تفکراتش در نیمه دوم نتایج خوبی به همراه داشت و در اکثر بازی های لیگ پیروز نیمه مربیان بود در این بازی نتوانست مانع شکست تیمش شود. بازیکنان امید در این دیدار توپ و میدان را در اختیار داشتند اما لایه های دفاعی میزبان مانع رسیدن این تیم به گل شد.

پست های مرتبط

پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *