امروز: ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

بالاخره پارس جنوبی جم هم متوقف شد

یاران سبز_ مرتضی خضری: لیگ برتر فوتبال نوجوانان استان بوشهر با اتمام بازی های هفته دوازدهم به استراحت رفت. در این هفته بالاخره پارس جنوبی هم طعم شکست را چشید تا سایه سنگین سپاهان عالی شهر را بیش از پیش حس کند. این تیم در روزی که همایون افتخاری کنترل شده بود و اصغر هوشمند هم بی دقت نشان داد یک بر صفر مغلوب استقلال بوشهر شد. پارس جنوبی که تا این هفته حتی یک امتیاز هم از دست نداده بود در بوشهر مغلوب استقلال این شهر شد. شاگردان مهدی حبشی هم خوش شانس بودند، هم عملکرد خوبی داشتن و هم از تنها فرصت خود به خوبی استفاده کردند. محمد پورقربان تنها گل آبی ها را در این دیدار به ثمر رساند. حبشی در این دیدار از دو بازیکن نونهال خود هم استفاده که عملکرد محمد جعفری منفرد در آخرین نقطه خط دفاعی عالی بود.

پارس برازجان و مجتمع گاز بدون گل مساوی شدند. نبرد دو تیم با وجود حملات متعدد. مرصا در سنا به نتیجه مساوی یک بر یک در مقابل سپاهان گناوه دست یافت. سنا ابتدا با گلی که مجتبی پناهنده به ثمر رساند پیش افتاد. پناهنده در دفاع راست سنا در خط دفاعی هم روز بسیار خوبی را پشت سر گذاشت و در کنار علیرضا سناپور دروازه بان این تیم از بهترین های میدان بود. در نیمه دوم حملات سپاهان گناوه نتیجه داد و با گل کریم زرگر بازی مساوی شد. در این بازی محمد سیدعالی و احمدرضا یوسفی در خط میانی روز خوبی را پشت سر گذاشتند و خط دفاعی سپاهان هم کم اشتباه بود.

خلیج فارس پنبه ریز در این هفته چهار بر یک ایرانجوان بوشهر را مغلوب کرد. پنبه ریز که مانند سه تیم مجتمع گاز جم، مرصاد سنا و سپاهان گناوه خطر سقوط را احساس می کند در مقابل ایرانجوان روز بسار خوبی داشت. در نیمه نخست ابتدا امیر محمد شیخ زاده خلیج فارس پنبه ریز را پیش انداخت و سپس مصطفی شنبدی فاصله را به دو گل رساند. در نیمه دوم هم به لطف بازی خوب مهی طیب خواه در خط دفاعی حملات ایرانجوان بدون نتیجه ماند و در کنار کار خوب خط دفاعی این تیم، امیر عباس بیابان زاده و شنبدی گل های سوم و چهارم را هم برای پنبه ریز به ثمر رساندند. ایرانجوان در دقایق پایانی از شلوغی جلوی دروازه حریف استفاده کرد و تنها گل خود را با ضربه حمید زارعی وارد دروازه پنبه ریز کرد.

مهدی حبشی سرمربی استقلال بوشهراز نحوه قضاوت توسلی داور بوشهری این دیدار تمجید کرد و گفت: از محدود بازی هایی بود که داوری بدون نقصی را دیدم و از قضاوت توسلی تشکر می کنم.

لیگ برتر نوجوانان استان که در نیم فصل تعطیل نشده بود با نزدیک شدن به فصل امتحانات تعطیل شد.

پست های مرتبط

پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *