امروز: ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

شاهین خورموج موقیت شناسی کرد امید از فوتبالش نتیجه نگرفت

یاران سبز_ مرتضی خضری: در ادامه بازی‌های هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال استان بوشهر امید گناوه میزبان شاهین خورموج بود. شاهین برای بهتر شدن وضعیت خود در جدول می‌جنگد و امید هم همچنان امیدوار به کسب عنوان است. در این بازی امید ۲ بر ۱ مغلوب شاهین شد. این نتیجه امید را از صدرنشینان  و شاهین را از عقر نشینان جدا کرد.

برتری امید از همان ابتدای بازی آغاز شد ولی هدر دادن چند فرصت باعث شد تا شاهین هم منظم‌تر به کار خود ادامه دهد و در معدود حملات خود در نیمه نخست با ضربه پیمان حاجی زاده در لحظات پایانی به گل برسید.

در نیمه دوم هم برتری با امید بود اما یک ضربه آزاد مستقیم و ضربه سر حبیب حسین‌پور گل دوم را هم برای شاهین به دنبال داشت. بعد از این گل پیمان حاجی زاده می‌توانست گل سوم را هم به ثمر برساند اما این بازیکن با وجود جا گذاشتن جانفزا سنگربان امید توپ را به خارج از دروازه فرستاد. بازیکنان امید در ادامه حملات دامنه داری را انجام دادند ولی این حملات در تراکم خط دفاعی شاهین گم می‌شد. فشار همه جانبه بازیکنان امید در ادامه بالاخره جواب داد و در شلوغلی جلوی دروازه ضربه مسعود سالمی پس از برخورد با مدافع حریف به گل تبدیل شد تا فاصله به حداقل برسد. بعد از این گل حملات امید متوقف نشد ولی در لحظات پایانی بازی وقتی داور چهارم رای به اخراج حسین عبدالهی سرمریی امید داد فضای ورزشگاه هم بهم ریخت. با توجه به زمان باقی مانده نصرتی داور چهارم این دیدار می توانست شرایط را مدیریت کند و باعث توقف بازی در ثانیه‌های پایانی نشود.

از این توقف شاهین بیشترین سود را برد؛ در وقت های تلف شده خطای عمد مسعود سالمی بر روی دروازه بان حریف کارت قرمز را برای این بازیکن به ارمغان آورد. این کارت بار دیگر فضا را بهم ریخت و بازیکنان امید داور را تا پیست دوومیدانی به عقب راندند و بعد از توقفی کوتاه بار دیگر بازی ادامه پیدا کرد.

استادزاده ناظر داوری این بازی بود که با آغاز درگیری مجبور به مداخله شد.

در خط دفاعی شاهین حبیب حسین‌زاده عملکرد خوبی داشت و محمد غریبی هم یکی از عوامل مهم پیروزی شاهین در این دیدار بود.

داور چهارم وقتی تحت فشار روانی حاصل از حواشی دور زمین قرار گرفت تابلو تعویض را با عصبانیت پرتاب کرد.

شاپورامیری در گیرودار جنجال های پایانی سعی بر آرام کردن داوران و انجام بازی داشت ولی بازیکنان امید از حرکت امیری برداشت صحیحی نداشتند و برخورد تندی با وی داشتند.

حسین عبدالهی سرمربی امید از عملکرد داوری ناراضی بود.

سید علی مقامس زاده سرمربی شاهین هم با اشاره به مشکلات شغلی بازیکنانش گفت: تیم ما به دو قسمت تقسیم شده است که نیمی از آن در عسلویه مشغول به کار هستند و در تمرینات حضور ندارند و عدم هماهنگی تیم ما هم به همین دلیل است.%d8%a7%d9%85%db%8c%d8%af-%da%af%d9%86%d8%a7%d9%88%d9%87 %d8%b4%d8%a7%d9%87%db%8c%d9%86-%d8%a7%d9%85%db%8c%d8%af %d8%b4%d8%a7%d9%87%db%8c%d9%86-%d8%ae%d9%88%d8%b1%d9%85%d9%88%d8%ac

پست های مرتبط

۰ نظر

پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *