امروز: ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

استخر راه افتاد مسابقات شنای بانوان گناوه انجام شد

یاران سبز_ مرتضی خضری: با اتمام ماه رمضان مسابقات شنای بانوان گناوه هم به پایان رسید. مسابقات شنای بانوان گناوه در سه ماده قورباغه، کرال پشت و سینه در استخر دلفین انجام شد.

در کرال سینه و در مهم‌ترین رقابت بانوان، فاطمه موسوی مقام نخست را به دست آورد. در این ماده الهه عابدی دوم شد. فاطمه خرم آبادی و رویا گلپایه به صورت مشترک بر روی سکوی سوم ایستادند. در کرال سینه نوجوانان هم رقابت کردند که آویسا اسدی مقام نخست را به دست آورد. در رده سنی جوانان رقابت شانه به شانه زهرا مومنی و زهرا روستایی باعث شد تا دو ورزشکار بر روی سکوی نخست قرار گیرند. در این رده ملیکا شمسی و رزا حسین‌پور به ترتیب دوم و سوم شدند. در ماده کرال سینه شهلا رحیمی عنوان نخست را به دست آورد و بالاتر از ناهید استوار و سارا قائدی قرار گرفت.

در کرال پشت فاطمه زاهدی پیشتاز بود و عنوان قهرمانی را به دست آورد. سارا قائدی و شهلا رحیمی در مکان دوم و سوم ایستادند.

در ماده کرال پشت و در رده سنی جوانان زهرا روستایی موفق به کسب عنوان قهرمانی شد. روستایی که در کرال سینه زهرا مومنی را هم در کنار خود روی سکو نخست داشت در این ماده مومنی را جا گذاشت. زهرا موسایی عنوان سوم این ماده را به دست آورد.

در ماده قورباغه الهه عابدی که در کرال سینه مکان دوم را به دست آورده بود با شکست فاطمه موسوی قهرمان شد. در نوجوانان باز هم آویسا اسدی قهرمان شد.

ناهید غلامی نائب رئیس هیات شنا از ناظرین این مسابقات بود. زهرا عباسی مربی شنای بانوان گناوه از ابتدا تا انتهای مسابقات حضور داشت و رقابت‌ها را دنبال کرد. عباسی نقش مهمی در برگزاری مسابقات داشت.

پست های مرتبط

پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *