امروز: ۰۶ مرداد ۱۴۰۳

جنجال‌ محمدصالحی و تجربه‌ مال قائد، راهی برای سقوط و صعود

یاران سبز_ مرتضی خضری: دور دوم مسابقات مینی‌فوتبال روستاهای بخش مرکزی گناوه با انجام چهار دیدار به اتمام رسید.

 آسان‌ترین بازی دور دوم را چاه‌بردی انجام داد. این تیم با نتیجه ۵ بر ۱ گمارون را شکست داد و راهی نیمه نهایی شد. چاه‌بردی برای رسیدن به نیمه نهایی در نیمه نخست با گل‌های سعید امیری، محمدرضا احمدزاده و خداکرم خلیفه پیش افتاد. در نیمه دوم هم برتری با چاه‌بردی بود. این تیم با گل‌های سجاد امیری و خداکرم خلیفه خیال خود را برای صعود راحت کرد. تنها گل گمارون را سیدیاسین صدرالدینی به ثمر رساند.

بازی دوم را دو تیم شول و محمدصالحی انجام دادند. این بازی با حواشی زیادی همراه بود تا جایی که در ثانیه‌های پایانی سیدمحمد موسوی قاضی این دیدار به دلیل نبود امنیت بازی را تعطیل کرد. در جریان این بازی محمدصالحی سه بار از شول پیش افتاد ولی سماجت بازیکنان شول باعث شد تا تعادل برقرار شود. در این دیدار شول تنها یک بار با گل بنیامین طاهری حریف خود را جا گذاشت و همین گل کافی بود تا تماشاگران محمدصالحی هم تحمل خود را از دست بدهند. در ثانیه‌های پایانی وقتی داور ششمین خطای محمدصالحی را اعلام کرد وضعیت به گونه‌ای پیش رفت که داور حاضر به ادامه بازی نشد. تماشاگران محمدصالحی با اعلام خطا به نشانه اعتراض داور را تهدید کردند. تهدید علنی تماشاگران داور را ناگزیر کرد تا بازی را در ۳۰ ثانیه به پایان متوقف و نیمه تمام رها کند.

امید سرخوش‌پور مربی  محمدصالحی در آخرین بازی دور گروهی به سختی توانست تیم خود را در مقابل هیجانات زمین فوتبال کنترل کند اما در این بازی تماشاگران خارج از دسترس بودند و تهدید تعدادی از تماشاگران برای توقف بازی کافی بود.

در این بازی بنیامین طاهری چهره برتر شول بود و سه گل زد. سجاد موسایی بهترین گلزن شول هم یک گل به ثمر رساند.

در محمدصالحی باز هم حسن زارعی بهترین عملکرد را داشت. بازیکن بااخلاق و خلاق محمدصالحی دو گل به ثمر رساند و دو بار محمدصالحی را پیش انداخت اما حرکات تعدادی تماشاگر و تصمیم عجولانه داور نگذاشت این بازی در وقت معمول سرنجامی داشته باشد.

در شبی که سیدحسین هاشمی چارچوب از مقابل چشمانش دور نشد مال قائد با نتیجه ۴ بر ۱ سربست را شکست داد.

در نیمه نخست این دیدار دو تیم هم خوب دویدند و هم به خوبی گل زدند. ابتدا سیدحسین هاشمی یکی از گلزنان برتر این دوره دروازه حریف را باز کرد و سپس صادق عطایی بازی را مساوی کرد تا دو تیم به دنبال ترفندهای خود در نیمه دوم باشند. در نیمه دوم رضا حیات‌داوودی موفق به گلزنی شد. این گل خط دفاعی سربست را به جلو راند؛ کمبود دفاع و غیبت در خط دفاعی فرصت را به هاشمی داد تا دو بار دیگر سیدحسین هاشمی گلزنی کند. مال قائد با این پیروزی راهی نیمه نهایی شد.

بازی پایانی دور دوم مسابقات را دو تیم مال‌خلیفه و عباسی انجام دادند. این دیدار را مال‌خلیفه با نتیجه ۴ بر ۱ برد تا میزبان به مسابقات بدرود بگوید. در این دیدار شاگردان مراد منوچهری با حرکت زیبای محمد عمادی به گل رسیدند. عباسی برای جبران به مرور حلقه محاصره را تنگ کرد اما علی زارعی در درون دروازه مال‌خلیفه اجازه نداد تا دروازه تیمش باز شود. در ثانیه‌های پایانی نیمه نخست یک اشتباه از سنگربان عباسی توپ را به جواد غلامی رساند و این بازیکن بدون تعلل دروازه عباسی را برای بار دوم باز کرد.

در نیمه دوم باز هم سهم مال‌خلیفه دو گل بود و عباسی هم تنها توانست یکی از گل‌ها را پاسخ بدهد. محمود جلالی و محمد عمادی زننده گل‌های مال‌خلیفه در نیمه دوم بودند. تنها گل عباسی را هم عقیل یوسفی به ثمر رساند.

جواد رضایی و تیمش با این شکست باید مسابقات را از روی سکو دنبال کنند.

در نیمه نهایی شول در مقابل مال‌قائد قرار خواهد گرفت. علی نیرو هدایت شول را در این مسابقات به عهده دارد و مهدی حیاتی هم مانند دوره‌های پیش در کنار مال قائد است.

داراب عرب و مراد منوچهری هم هدایت روستای چاه‌بردی و مال‌خلیفه را به عهده دارند. دو تیم باانگیزه چاه‌بردی و مال‌خلیفه برای رسیدن به فینال تلاش خواهند کرد.

پست های مرتبط

پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *