امروز: ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

رمضان فوتسال جوانان گناوه را هم به حرکت در آورد

یاران سبز_ مرتضی خضری: در گناوه تب فوتسال همچنان داغ است. محمد کوفی و ارسلان احمدی دو جوان علاقمند مسابقات فوتسال جوانان را راه‌اندازی کردند. این مسابقات با شرکت ۱۲ تیم در سالن سپاه گناوه آغاز شده است. تیم‌ها در چهار گروه سه تیمی رقابت می‌کنند.

در گروه نخست داماش دو موعود را در پیش رو دارد. ابراهیم عرب‌زاده با تشکیل تیم جوانان داماش به جنگ هوشنگ امیریانی می‌رود که تیم موعود را به دو تیم تقسیم کرده است. موعود«الف و ب» هر دو در یک گروه قرار گرفتند. در داماش رضا حیدری چهره شاخصی‌ست و عبداله پیروزدل هم بهترین بازیکن موعود است. تیم موعود در مسابقات رمضان هم شرکت داشت و بازی‌های خوبی انجام داد و از شانس‌های این مسابقات است.

در گروه دوم نوروزآباد، موج و تک‌ستاره رقابت می‌کنند. موج تیم فوتبال بلدی‌ست ولی از تجربه لازم برخوردار نیست. در این تیم نیما جامعی تعیین کننده است. نوروزآباد هم دل خوش به هوش و ذکاوت محمد کوفی در درون دروازه است.

گروه سوم را پایگاه امام سجاد، حرم و ضامن تشکیل می‌دهند. تیم پر ستاره حرم از شانس‌های قهرمانی در این مسابقات است. در حرم دو بازیکن شوت زن و چارچوب شناس حضور دارند. محمد امین حسینی و سیدامیرحسین موسوی برای هر تیمی می‌توانند دردسر ایجاد کنند. در ضامن هم کاظم فیصلی فوتبال زیبایی ارائه می‌دهد.

در گروه چهارم هم قزمزپوشان، جهان‌تیزرو و ستاره امام حسن حضور دارند. ستاره امام حسن تیم منظمی‌ست که می‌تواند برای دیگر تیم‌ها مشکل ایجاد کند. در ستاره امام حسن حمید فرهادی چهره تاثیرگذاری‌ست. فرهادی از مصدومیت خلاص شده است و برگ برنده این تیم است. رضا حیاتی هم در جهان‌تیزرو انگشت‌نماست. در این گروه قرمزپوشان با امیر ثابت توان صعود دارد.

 

 

پست های مرتبط

پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *