امروز: ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

تیم‌ها و داوران

یاران سبز_ مرتضی خضری: مسابقات هفته سوم لیگ برتر فوتبال استان بوشهر در روز سه‌شنبه مورخ ۶ شهریورماه آغاز خواهد شد. در این هفته سپاهان میزبان سکان بوشهر است. قضاوت این دیدار را علی ابراهیمی از دیر با کمک صادق رستمی از تنگستان و علیرضا شعرانی از دیر به عهده دارند. دو تیم بوشهری با هدایت سعید مسیگر و رضا نظرزاده به دنبال دومین پیروزی خود هستند.

در دیلم، پرسپولیس میزبان جام جم جم است. اسماعیل عابدی‌پور با کمک رضا فرشیان و مجتبی بهارستانی قضاوت این دیدار را به عهده دارند. فاضل محتجب و پرسپولیس دیلم بعد از دو هفته حالا محک خواهند خورد. اکبر اختیاری هم که تیمش دو شکست متوالی داشته است به دنبال کسب امتیاز است.

آبی‌پوشان تنگ زرد دشتستان در سومین هفته مهمان پرسپولیس خورموج است. رضا عبدلی‌بحری هر چند با تاخیر وارد مسابقات شد ولی در اولین میزبانی به دنبال امتیاز کامل است. قضاوت این بازی را محمود امیری با کمک عبداله دوست‌نظام و مصطفی دریانورد به عهده دارند.

استقلال بنه‌گز در روسای بنه‌گز منتظر پیام چغادک است. دو تیم جدا شده از لیگ دسته سوم کشور با قضاوت علیرضا زارعی به دیدار هم خواهند رفت. محمدرضا سمیعی و مهدی بهزادی در این بازی زارعی را همراهی می‌کنند. پیام در دست محسن بردستانی‌ست. بردستانی قید بازی هفته اول را زد ولی در بازی دوم هم کاری در مقابل حریف دیرینه خود از پیش نبرد. استقلال هم بار دیگر به مجید حیدری تکیه داده است.

شاهین چغادک در هفته سوم میزبان تیمی‌ست که هنوز تکلیفش برای بودن یا نبودن مشخص نشده است. پرسپولیس نوین مهمان شاهین در این بازی‌ست. قضاوت این بازی را احمد محمدی داور جمی به عهده دارد. غلامرضا صابری و نیما صبور هم کمک‌های محمدی در این دیدار هستند. یونس آزرم‌نسب برای این بازی رضا ستوده را بر روی نیمکت شاهین نشانده است.

وحدت پدیده بوشهر و سیراف کنگان یکی از بازی‌های مهم هفته سوم است که با تاخیر یک روزه نسبت به دیگر بازی‌ها برگزار خواهد شد. وحدت در روز چهارشنبه ۷ شهریورماه میزبان سیراف است. رضا درویشی‌نسب داور دیری با کمک صادق رستمی و احمد عارفی‌نیا قضاوت این بازی را به ‌عهده دارند. مهدی قنبری و احسان رحیمی مربیان وحدت و سیراف روی امتیاز این بازی حساب ویژه دارند.

پست های مرتبط

پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *