امروز: ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

توقف وحدت پدیده در بوشهر/ حضور پرسپولیس نوین برازجان در میدان

یاران سبز_ مرتضی خضری: در هفته سوم لیگ برتر فوتبال استان بوشهر بالاخره تمامی تیم‌ها به میدان رفتند. پرسپولیس نوین برازجان هنوز بر روی نیمکت مربی ندارد اما عباسی و تیمش در ورزشگاه شهدای چغادک اولین امتیاز را از شاهین گرفتند. این بازی بدون گل به پایان رسید. پرسپولیس دیلم هم بعد از دو برد باد آورده میزبان جام جمی بود که دو شکست متوالی داشت. این دیدار با پرتری پرسپولیس آغاز شد ولی با پیروزی جام جم خاتمه یافت. جم این دیدار را ۳ بر ۲ برد. سیراف کنگان در بوشهر مانع سومین پیروزی وحدت پدیده بوشهر شد. دو تیم مدعی این فصل به نتیجه مساوی ۱ بر ۱ رضایت دادند. سپاهان بوشهر از پس سکان بوشهر بر نیامد. سکان سومین بازی خود را با پیروزی ۲ بر ۱ پشت سر گذاشت تا در بالای جدول دیده شود. پرسپولیس خورموج با نتیجه مساوی بدون گل در مقابل آبی‌پوشان تنگ زرد دشتستان اولین امتیاز خود را دشت کرد. استقلال بنه‌گز یک نیمه نزد ولی یک نیمه پیام را گل باران کرد. این دیدار با نتیجه ۶ بر صفر به سود استقلال خاتمه یافت.

در دیلم پرسپولیس آغازش نشان از یک تیم پیروز داشت ولی در نیمه دوم برای شکست در مقابل جام جم به زمین آمد. در این دیدار پرسپولیس با سانتر فرهاد مرادپور به گل رسید. توپ ارسالی مرداپور با ضربه سر محمدرسول یوسفانی به گل تبدیل شد ولی یک فرار از مصیب بهامین بازی را مساوی کرد. توپ بهامین در پیشانی دروازه پرسپولیس به غلامی رسید و بغل پای یکی از بهترین گلزنان لیگ بازی را مساوی کرد. غلامی بعد از این گل مصدوم شد. قبل از پایان بازی در نیمه نخست عبداله گلاب‌نیا از فضای خالی پشت محوطه جریمه جام جم استفاده کرد و با شوتی سرکش بار دیگر پرسپولیس را پیش انداخت.

در نیمه دوم برتری با جم بود. حضور بهادر عباسی در خط حمله جام جم خط دفاعی بهم ریخته پرسپولیس را دچار مشکل کرد و باعث شد تا مهمان به دو گل و یک ضربه پنالتی دست یابد. ابتدا عباسی بازی را مساوی کرد و در ادامه خطای مدافع پرسپولیس بر روی این بازیکن یک ضربه پنالتی را تقدیم مهمان کرد که این ضربه را مصیب بهامین نتوانست به گل تبدیل کند. بهامین در آخرین دقایق بازی گل برتری جام جم را به ثمر رساند.

در این بازی دو خطای مشکوک به پنالتی وجود داشت.

پرسپولیس یک تعویضی و جام جم دو تعویضی داشت. برای آغاز لیگ این نیمک‌ها به فاجعه شبیه هستند.

اکبر اختیاری سرمربی جام جم از روی سکو با شاگردان خود ارتباط بر قرار می‌کرد و امید دانشور در کنار زمین تیم را کوچ کرد.

در چغادک پرسپولیس نوین برازجان بعد از دو هفته به میدان رفت. این تیم در نیمه نخست نگذاشت تا مثلث عنایت، فرد و امید آژینه موفق عمل کنند اما در نیمه دوم توپ و میدان در اختیار شاگردان رضا ستوده بود. این برتری گزندی بر دروازه مهمان وارد نکرد و حملات شاهین بی‌خطر بود. علی یوسفی یکی از بهترین‌های این بازی بود.

در لحظات پایانی علی جمالی با آرنج سینه و شکم سید محسن موسوی را هدف قرار داد. این درگیری برای دقایقی بازی را متوقف کرد.

با تعویض حمید فرد در نیمه دوم امید آژینه هم از جریان بازی خارج شد.

سپاهان نتوانست در سومین هفته پیروز میدان باشد. این تیم در مقابل سکان ۲ بر ۱ مغلوب شد. سپاهان و سکان در نیمه نخست تحت تاثیر گرما شتاب چندانی برای انجام بازی نداشتند اما به مرور برتری از آن سپاهان شد. حرکت پا به توپ فرهاد احمدی و رساندن توپ به حسین نجات‌پور اولین گل بازی را به همراه داشت. در اواخر نیمه اول شاگردان رضا نظرزاده تعادل را برقرار کردند. مهران عالی‌پور بهترین بازیکن سکان در این بازی گل مساوی را در این دیدار به ثمر رساند. بعد از این گل رضا حسینی و حسین خلیلی فرصت‌های سپاهان را از دست دادند. در نیمه دوم فرهاد احمدی و حسین نجات‌پور کفه ترازو را به سود سپاهان سنگین کردند ولی ضد حملات سکان اولین شکست سپاهان را رقم زد. پاقدم دومین گلزن سکان در این دیدار بود. بعد از گل سپاهان حملات زیادی انجام داد ولی تور دروازه سکان نلرزید.

داور خطای ما را در درون محوطه جریمه سپاهان درست تشخیص داد ولی در بیرون از محوطه توپ را قرار داد؛ این اعتقاد رضا نظرزاده سرمربی سکان بود.

مسیگر گفت: در همین ابتدای لیگ باختیم تا بازیکنان بدانند پیش از بازی برنده نیستند.

استقلال بنه‌گز پرگل‌ترین بازی هفته را رقم زد. این تیم در مقابل پیام چغادک ۶ بر صفر پیروز شد. در نیمه نخست بازیکنان پیام تلاش زیادی برای حفظ نتیجه انجام دادند تا جایی که در نیمه دوم این تیم از همان ابتدا وا داد. در نیمه نخست حسین کازرونی با گلی که به ثمر رساند شاگردان مجید حیدری را با پیروزی راهی رختکن کرد. در نیمه دوم بازیکنان پیام به دلیل ضعف بدنی از همان ابتدا توپ و میدان را در اختیار حریف قرار دادند. حسین کازرونی، حمید بهادر(۳ گل) و موسی رحمت گلزنان استقلال در این دیدار بودند. حسین کازرونی و موسی رحمت در این بازی بهترین عملکرد را داشتند. بهادر هم در گلزنی روز بسیار خوبی داشت.

محسن بردستانی سرمربی پیام چغادک گفت: هوای گرم باعث شد تا داور هم از صحنه‌ها دور باشد و هم پنالتی مسلم ما را نبیند. از داوری راضی نبودم.

بهترین بازی هفته را دو تیم قدرتمند وحدت پدیده بوشهر و سیراف کنگان انجام دادند. دو تیم در نیمه نخست در مقابل گرما جانب احتیاط را رعایت کردند ولی در نیمه دوم شاگردان قنبری دست به حمله زدند و در مقابل احسان رحیمی و شاگردانش به خوبی از ضدحملات استفاده کردند. سیراف روی یکی از همین ضدحملات به گل رسید. پاس حسین نام‌آور و ضربه محمد زارعی توپ را به تور دروازه وحدت رساند تا اولین گل این بازی به دست آید. بعد از این گل کاظم شجاع‌الدین بازی خوب خود را با گل دقیقه ۹۰ تکمیل کرد. شجاع‌الدین مدافع پیش تاخته وحدت پدیده در آخرین لحظات بازی تعادل را در نتیجه برقرار کرد.

رضا روزبازار دروازه‌بان جوان کنگانی بهترین بازیکن سیراف در این بازی بود.

محمد بناری به عنوان بازیکن جایگزین وارد بازی شد و از بهترین‌های وحدت پدیده بود.

مهدی قنبری سرمربی وحدت پدیده در پایان بازی گفت: سیراف تیم بسیار خوبی بود و جای تبریک دارد. در مورد داوری حرفی ندارم ولی باید داور تمامی فاکتورهای قضاوت را داشته باشند.

احسن رحیمی سرمربی سیراف هم گفت: داوری روی اعصاب بازیکنان ما بود و بعد از گل جریان بازی را تغییر داد.

پرسپولیس خورموج و آبی‌پوشان تنگ زرد دشتستان در طول نود دقیقه نتوانستند گلی به ثمر برسانند تا لیگ این هفته دو بازی بدون گل داشته باشد.

 

پست های مرتبط

پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *