امروز: ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

سیراف، آبی‌ها را به توپ بست / دیلم روزهای خوبی دارد

یاران سبز_ مرتضی خضری: اولین هفته از نیم فصل دوم لیگ برتر فوتبال استان بوشهر با انجام پنج بازی به اتمام رسید. در این هفته تعدادی از تیم‌ها به دلیل بدهی مالی به هیات فوتبال استان نتوانستند از بازیکنان جدید خود استفاده کنند. همین موضوع در جریان بازی سپاهان بوشهر و پرسپولیس نوین برازجان حرف و حدیث‌هایی به وجود آورد.

در هفته دوازدهم شاهین چغادک پا به میدان نگذاشت. این تیم شرایط بازی در مقابل آبی‌پوشان تنگ زرد دشتستان را نداشت تا این بازی انجام نشود. حالا چغادک در انتظار کمیته انضباطی‌ست تا تکلیفش مشخص شود. در این فصل و با این نتایج هر دو نماینده چغادک فانوس به دست شده‌اند. در این هفته یک بازی با ۸ گل جور بازی‌های بدون گل را کشید. استقلال بنه‌گز که پیروزی‌های پر گلی را در نیم فصل نخست به دست آورده بود در این هفته‌ها بد نفس می‌کشد. استقلال در آغاز نیم فصل دوم شکست سنگینی را در مقابل سیراف متحمل شد. سیراف که در همان ابتدای نیم فصل با نامه سرگشاده احسان رحیمی سرمربی خود را از دست داده بود ۵ بر ۳ استقلال را شکست داد تا جدول حاشیه‌هایش بیشتر شود. این شکست کار مجید حیدری را برای کسب عنوان قهرمانی سخت کرد و از طرفی پرسپولیس خورموج هم چهار نعل می‌تازد و جایگاه دوم این تیم را هم با خطر جدی روبرو کرده است.

پرسپولیس دیلم از تیم‌های پیروز این هفته بود. نماینده دیلم که در سه هفته گذشته از بهترین‌هالی مسابقات بوده است در خانه ۴ بر ۲ پیام چغادک را شکست داد. پرسپولیس با این پیروزی به مکان هفتم جدول رسید.

پرسپولیس خورموج نشان داد برای هر تیمی خطرآفرین است. این تیم در بوشهر یقه وحدت پدیده را گرفت؛ دیدار پدیده و پرسپولیس خورموج بدون گل به پایان رسید تا فاصله صدرنشین با قافله پشت سر بیشتر نشود. مهدی قنبری و وحدت پدیده در مکان نخست جدول حاشیه امنی دارند. رضا عبدالی بحری هم با پرسپولیس نتایج بسیار خوبی به دست آورده است. این تیم با پشتوانه بازیکنان خورموج جایگاه سوم جدول را در اختیار دارد.

جام جم و سکان با دو اختلاف امتیاز در کمرکش جدول هستند. نظرزاده و اختیاری امتیاز این بازی را تقسیم کردند تا هم‌چنان در جدول به هم نزدیک باشند. دیدار سکان و جام جم با نتیجه ۱ بر ۱ به اتمام رسید. پرسپولیس نوین که حتی در هفته دهم آخرین نقطه جدول را هم تجربه کرده بود در این هفته سپاهان بوشهر را در برازجان ملاقات کرد. این دیدار بدون گل به پایان رسید.

 

پست های مرتبط

پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *