امروز: ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

توحید آبدان به آخر راه رسیده است/ پارس برازجان در سیراف پیروز شد

یاران سبز_ مرتضی خضری: در هفته سیزدهم لیگ برتر جوانان استان بوشهر برنا لیگ، چهار دیدار انجام شد که یکی از دیدارها ۲ دقیقه بود. در برازجان، پیروزی ۳ بر ۱ نتیجه را به کارگر بنه‌گز واگذار کرد. در جم دو تیم امید اهرم و مجتمع گاز پارس جنوبی دیدار پر تنشی را پشت سر گذاشتند. حاصل حملات مداوم دو تیم تنها یک گل بود. جم با گلی که رضا منفرد به ثمر رساند پیروز شد. پارس برازجان این هفته میهمان سیراف بود. شاگردان اصغر ایمان نژاد از این دیدار سه امتیاز گرفتند تا جای خود را در مکان سوم حفظ کنند. این دیدار ۴ بر ۲ به سود پارس برازجان خاتمه یافت.

امید گناوه در این هفته میهمان توحید آبدان بود. شاگردان فضل‌اله صیادی تنها دو دقیقه دویدند. توحید که کمبود بازیکن داشت با هفت نفر بازی را آغاز کرد اما مصدومیت یکی از بازیکنان این تیم داور را مجبور کرد تا سوت پایان را بکشد. توحید در چند هفته اخیر افت زیادی داشته است. سرنوشت تنها نماینده آبدان در لیگ برتر در پرده فرو رفته است. عباس تاجیک سرمربی این تیم تلاش زیادی برای ماندن توحید در لیگ کرده است ولی به نظر می‌رسد توحید به پایان راه رسیده است.

یکی از بازی‌های حساس هفته را دو تیم پیروزی برازجان و کارگر بنه‌گز در ورزشکاه تختی برازجان انجام دادند. مهدی پایدار برای ماندن پیروزی در لیگ تمام تفکرات خود را بر روی کاغذ پیاده کرده است اما این تیم توان فنی لازم را برای مبارزه با حریفانی مانند کارگر ندارد. در این بازی مغدانی با گلی که محمدرضا بردستانی به ثمر رساند شاد شد اما بازی خوب عباس حسینی در میانه زمین پیروزی باعث شد تا این تیم به گل مساوی برسد. این گل را امید باقرزاده به ثمر رساند. در نیمه دوم باز هم بردستانی بود که بهترین عملکرد را در میان بازیکنان کارگر داشت. مهاجم کارگر زننده دومین گل بنه‌گز هم بود. این بازیکن با پاسی که مهدی مختاری در اختیارش قرار داد خط دفاعی پیروزی را وادار به خطا کرد تا کارگر به یک پنالتی هم برسد. این ضربه را هادی علوی به گل تبدیل کرد. علوی که یکی از بهترین‌های کارگر است بیشتر در رده امیدها به کار گرفته می‌شود.

مهدی پایدار در پایان بازی گفت: اشتباهات فردی را نادیده نمی‌گیرم ولی داور نقش کلیدی در شکست ما داشت. وقتی داور تمام وقت متوجه سکوست و می‌خواهد بداند چه کسی روی سکو چه گفته است، نمی‌تواند قضاوت کند. اخطارهای بی‌مورد داور قابل گذشت نیست.

پارس برازجان در سیراف میهمان سیراف بود. اصغر ایمان‌نژاد در نبرد با محمد اندروم موفق عمل کرد و سه امتیاز با ارزش به دست آورد. در این دیدار محمد کیهان‌پور نقش اول را در پارس بازی کرد. این بازیکن دو گل زد و در خط حمله بارها خط دفاعی سیراف را آزار داد. در نیمه نخست کیهان‌پور پارس را پیش انداخت و در نیمه دوم هم رضا پاو موفق به گلزنی شد. سیراف با گل حسین آبستان فاصله را کم کرد و برای جبران حملات خود را هم بیشتر کرد اما زمین با اندروم یار نبود و گل سوم را هم دریافت کرد. زننده سومین گل پارس هم کیهان‌پور بود. فشار حملات میزبان باعث شد تا پارسی‌ها به اشتباه دروازه خود را باز کنند و باز هم فاصله کم شود. در دقایق پایانی مهرداد آرام خواه با گلی که به ثمر رساند همه را آرام کرد.

امید اهرم هم روزگارش تلخ است. شاگردان حیدر گرامی در این هفته هم یک بر صفر شکست خوردند تا امیدشان برای کسب عنوان رنگش را ببازد. امید که میهمان مجتمع گاز پارس جنوبی جم بود یک بر صفر مغلوب شد. مبارک صیداوی با این پیروزی مجتمع را به مکان چهارم رساند. تنها گل این بازی را رضا منفرد به ثمر رساند. سیدمهدی موسوی در آخرین نقطه دفاعی جم و محمد مهدی علی‌زاده هافبک میانی این تیم بهترین‌های بازی بودند.

پست های مرتبط

پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *