امروز: ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

پرسپولیس دیلم تلافی کرد/ پیام چغادک برد ولی یک پله سقوط کرد

یاران سبز_ مرتضی خضری: هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال استان با انجام سه دیدار دنبال شد. شاهین چغادک در مقابل پرسپولیس نوین حاضر نشد تا شایعه انصراف این تیم به واقعیت نزدیک‌تر شود. استقلال بنه‌گز هم‌چنان بد است. تیم دوم جدول رده‌بندی بعد از چند هفته ناکامی بالاخره مکان دوم را از دست داد. این تیم در چغادک ۴ بر ۳ مغلوب پیام شد. پرسپولیس دیلم یکی از نتایج خوب خود را در این هفته گرفت. شاگردان خورشیدی در جم ۲ بر ۱ جام جم را شکستند. وحدت پدیده صدرنشین لیگ در این هفته راهی سیراف شد. دیدار شاگردان قنبری و حسین گله داری پیروز نداشت. این دیدار گل هم نداشت.

پرسپولیس دیلم در نیم فصل نخست وقتی اولین شکستش در پرونده ثبت شد که در مقابل جام جم قرار گرفت. حالا بعد از یازده هفته پرسپولیس در جم به دیدار جام جم رفت. شاگردان خورشیدی در نیمه نخست با ضربه مهدی عمرانی زاده از میزبان عقب افتادند اما عباس کیانی نگذاشت جام جم پیروز به رختکن برود. در نیمه دوم خط دفاعی پرسپولیس فشار زیادی را تحمل کرد اما بازی خوب مسعود بویراتی و سلمان طیبی در خط دفاعی و شجاعت مصطفی شاعری در درون دروازه نگذاشت میزبان صاحب دومین گل شود. در وقت‌های تلف شده نیمه دوم وقتی مدافعین جام جم از خط دفاعی غافل شدند کامران بیدمال پرسپولیس را پیش انداخت. بین این گل و سوت پایان تنها چند ثانیه حاکم بود. سجاد دژگاهی در جناح راست جام جم یکی از بهترین‌های این دیدار بود.

استقلال بنه‌گز روزهای سختی را طی می‌کند. تیم دوم جدول رده‌بندی با شکست در مقابل پیام چغادک به جایگاه سوم نقل مکان کرد. مجید حیدری برای خروج استقلال تمام راه‌ها را رفته است اما این تیم هم‌چنان بد نتیجه می‌گیرد. این دیدار را پیام ۴ بر ۳ به سود خود خاتمه داد. پیام ابتدا با گل‌های محمد انصاری و موسی محمدپور پیش افتاد. بازیکنان استقلال یکی از گل‌ها را در همان نیمه نخست پاسخ دادند.

با شروع نیمه دوم آبی‌ها بازی را مساوی کردند ولی میزبان دو بار دیگر به گل رسید. توپ بعد از چند بار رفت و برگشت در درون محوطه جریمه استقلال به حسین محمد پور رسید که با تکل مدافع آبی سرنگون شد. با این خطا سوت داور توپ را بر روی نقطه پنالتی قرار داد. این ضربه را هم محمد انصاری به گل تبدیل کرد. بعد از این گل بازیکنان استقلال برای جبران حمله کردند اما اسیر ضد حمله پیام شدند. توپ ارسالی محمدپور بازی را از جناح راست به چپ برد تا عباس احمدی در موقعیت تک به تک قرار گیرد و گل چهارم برای چغادک ثبت شود. در آخرین دقایق بازی هم حمید بهادر گل سوم استقلال را به ثمر رساند.

سید مهدی امینی در آخرین نقطه دفاعی یکی از بهترین‌های این دیدار بود. فضل‌اله حسین‌پور هم از خوبان پیام بود.

وحدت پدیده بوشهر در این هفته به سیراف رفت تا چهاردهمین بازی خود را در لیگ برتر انجام بدهد. شاگردان مهدی قنبری در صدر خیالی آسوده دارند و همین آرامش شرایط را برای ادامه موفقیت وحدت مهیا می‌کند. دیدار وحدت پدیده بوشهر و سراف در شهر سیراف انجام شد اما نود دقیقه این دیدار گل نداشت

 

پست های مرتبط

پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *