امروز: ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

به کدام گل رای می‌دهید؟

یاران سبز_ مرتضی خضری: در سال ۹۷ فوتبال گناوه حوادث تلخ و شیرین زیادی را تجربه کرد. با پایان اکثر لیگ‌ها و مسابقات داخلی بر آن شدیم تا حساس‌ترین گل‌های فوتبال گناوه را در سال ۹۷ به رای بگذاریم. در این سال گل‌های حساس زیادی زده شد اما چهار گل برای چهار تیم تعیین کننده بود.

در لیگ دسته دوم فوتبال کشور پرسپولیس تنها دو هفته دیگر به میدان می‌رود. یکی از گل‌ها از اهمیت خاصی برخوردار بود. پرسپولیس در نیم فصل دوم بدترین تیم فصل تاریخ فوتبال خود را تجربه کرد. شکست‌های متوالی، نتایج ضیعف و کسب ۵ امتیاز در نیم فصل دوم این تیم را کاندیدای سقوط کرده است. سرنوشت‌سازترین گل این تیم را مسعود نظرزاده در مقابل مس شهر بابک به ثمر رساند. این گل پرسپولیس را در جدول نگه داشت. به همین دلیل، این گل کاندیدای حساس‌ترین گل فصل فوتبال گناوه شد.

در رده سنی نوجوانان جایی که امید گناوه در لیگ برتر فوتبال کشور حضور داشت گل علی‌رضا صیدعالی حکم ماندن امید را در لیگ برتر نوجوانان امضا کرد. صیدعالی در دقیقه نود گل سه امتیازی امید را وارد دروازه صنعت نفت آبادان کرد. با این گل صنعت سقوط کرد و امید در لیگ برتر ماند. این گل هم کاندیدای حساس‌ترین گل فصل فوتبال گناوه است. 

در مسابقات باشگاه‌های گناوه جایی که استقلال و ایرانجوان برای قهرمانی رقابت داشتند مصطفی خلیلیان با گل خود جام قهرمانی را به استقلال گناوه هدیه داد. این گل هم کاندیدای حساس‌ترین گل فصل فوتبال گناوه شد.

در فوتبال ساحلی پاس گناوه در سال ۹۷ موفق شد به لیگ دسته اول فوتبال ساحلی کشور صعود کند. در مرحله دوم محمدامین صیادی گلی به ثمر رساند که شکست تیران اصفهان را به دنبال داشت. این گل صعود پاس را به مرحله پایانی فوتبال ساحلی کشور تضمین کرد. گل صیادی هم کاندیدای حساس‌ترین گل فصل فوتبال گناوه شد.

ورزشکاران برای معرفی حساس‌ترین گل فصل ۹۷ فوتبال گناوه می‌توانند به یکی از چهار گل رای بدهند.

 

پست های مرتبط

1 نظر

پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *