امروز: ۲۸ فروردین ۱۴۰۳

سربست از شب سخت گذشت/یاران محمود و صعود زود هنگام

یاران سبز_ مرتضی خضری: مسابقات فوتسال یاران سبز یادواره زنده یاد حسین جلال‌پور و حسین مزارعی امشب با انجام سه بازی در سالن نفت پی‌گیری شد. در اولین بازی یاران محمود با شکست ۸ بر ۲ یاران حسین صعود خود را از گروه سوم قطعی کرد. این بازی تا دقایق پایانی نیمه نخست بدون گل پیش رفت ولی در دقایق پایانی یاران محمود به چهار گل دست یافت. عباس کیانی در این بازی هم بهترین عملکرد را داشت و مانند بازی اول سه گل زد تا در صدر جدول گلزنان هم قرار گیرد. سیامک عزیزپور، رضا موسوی(۲گل)، حمید فرهادی و عادل علیپور هم دیگر گلزنان یاران محمود بودند. رضا هام و مسعود عرب‌زاده هم گل‌های یاران حسین را به ثمر رساندند.

در دقیقه ۴۰ این بازی سه گل به ثمر رسید.

محسن زارعی در بین بازیکنان یاران حسین بهترین بود.

با وجود اخطارهای مکرر باز هم یاران محمود برای آغاز بازی صدای هیات را نشنیدند.

اصغر احمدی و مسعود کوفی قضاوت این بازی را به عهده داشتند.

در گروه چهارم هم دو بازی انجام شد. ابتدا اکباتان با ۸ گل صبا را شکست داد و سپس سربست در شبی که کمبود بازیکن داشت یک بر صفر هما را از پیش رو برداشت. عباس بشیرزاده عامل مهم در پیروزی اکباتان بود. بشیرزاده سه گل زد و در خط دفاعی هم موثرترین بازیکن بود. آرش لیراوی، مسلم خضری، ماهان صفویمسعود صفوی و سعید فرج‌آبادی گلزنان اکباتان در این دیدار بودند.

سعید فرج‌آبادی سنگربان اکباتان وقتی دروازه صبا را خالی دید از روی شروع مجدد دروازه با ضربه‌ای دقیق موفق به گلزنی شد.

مجید ابراهیمی سرمربی صبا از مربیان اخلاق مدار مسابقات است اما در این تیم علی احمدزاده به تنهایی بار تمام رفتارهای غیر ورزشی صبا را به دوش کشیده است. احمدزاده در بازی اول صبا هم اعتراض‌های خارج از چارچوب داشت و در این بازی هم وقتی با حرکت غیر ورزشی از زمین اخراج شد کارت‌های داور را از دستش بیرون کشید.

در آخرین بازی این شب سربست به سختی توانست هما را شکست دهد. گل محسن قنواتی باعث شد تا سربست با ۴ امتیاز صدرنشین این گروه شود. هما و اکباتان برای صعود از این گروه دیدار حساسی را در شب‌های آینده انجام خواهند داد.

سرپرستی بازی‌های امشب را جواد فرهادی، داریوش خضری و حسین یوسفی به عهده داشتند و مرتضی گاوداری هم مانند شب‌های پیش بازی‌ها را کنترل کرد.

 

پست های مرتبط

پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *