امروز: ۰۹ فروردین ۱۴۰۳

سربست مقتدر/ المپیاد با انگیزه/ هما ناشناس

یاران سبز_ مرتضی خضری: در شب سوم مسابقات فوتسال جام رمضان ویژه یاران سبز یادواره زنده‌یاد حسین جلال‌پور و حسین مزارعی سه دیدار در سالن نفت برگزار شد. در دیداری که مسعود سالمی و محمدرضا حبیبی قضاوت آن را به عهده داشتند هما با رهبری سجاد سالمی ۸ بر ۳ صبا را شکست داد.  در این دیدار میلاد ابراهیم زاده به تنهایی چهار گل به ثمر رساند تا در همین ابتدای مسابقات به صدر جدول گلزنان برود. هادی سهانیان هم برای هما دو گل زد تا در جدول برای خود جا باز کند. علی‌رضا فخرالدینی و علی زارعی هم دیگر گلزنان این تیم بودند. قاسم محمدی، ایمان گمارونی و علی احمدزاده هم گل‌های صبا را به ثمر رساندند.

محمد فتحی بازیکن جوانی بود که برای صبا به میدان رفت. این بازیکن را بیشتر باید دید. در این تیم فوتبال محمد امین گمارونی هم دیدنی بود. میلاد ابراهیم زاده در هما بهترین عملکرد را داشت.

یکی از حساس‌ترین بازی‌های دور اول را دو تیم اکباتان و سربست انجام دادند. سربست که با دو امتیاز منفی پا به مسابقات گذاشته است بدون استفاده از بازیکنان خارج از شهرستان خود ۴ بر ۲ اکباتان را شکست داد تا قدرت خود را به رخ همه بکشد. سربست ابتدا با گل‌های سعید عرب‌زاده و محسن قنواتی پیش افتاد اما ضربه آزاد مستقیم مسعود صفوی فاصله را کم کرد. در ادامه سهم سربست دو گل و اکباتان یک گل بود. سید حسین موسوی و محسن قنواتی زننده گل‌های سوم و چهارم سربست بودند و ماهان صفوی هم گل دوم اکباتان را به ثمر رساند.

در سربست و اکباتان بازی گروهی نقش انکار ناپذیری داشت. سیدحسین موسوی و احمد شهابی بهترین‌های سربست بودند و در اکباتان هم سجاد بشیرزاده بهترین بود.

محمد خضری و محمدجواد پناهی سرمربیان دو تیم اکباتان و سربست در طول زمان بازی تنها فوتبال را دنبال کردند. کاری قابل تقدیر که باید مورد توجه قرار گیرد.

در لیست سربست نام کامبیز گمرکی، میلاد چراغی، محمد بیضایی و امیر شجاعی هم دیده می‌شود. این بازیکنان در فوتسال کشور حرف برای گفتن دارند.

در آخرین بازی این شب پردیس با تجربه در مقابل المپیاد جوان و کم تجربه قرار گرفت. این دیدار ۴ بر ۱ به سود پردیس به اتمام رسید. علی کمال‌پور دو بار موفق به گلزنی شد و محسن خمیسی و سجاد جوکار هم دیگر گل‌های پردیس را به ثمر رساندند. تنها گل المپیاد را امیرحسین زال به ثمر رساند. محمود خرم‌آبادی سرمربی پردیس شب آرامی را پشت سر گذاشت اما در مقابل خلیل رستمی برای پیش بردن بازیکنان نوجوان خود لحظه‌ای آرام و قرار نداشت.

در این بازی امیرحسین عباسی بازیکن نوجوان المپیاد نشان داد توان فنی بالایی دارد. در این تیم محمدجعفر سهیلی هم خوب بود. در پردیس فوتبال علی کمال‌پور به چشم می‌آمد.

المپیاد نظم تیمی خوبی داشت و مشخص بود رستمی برنامه دارد.

هنوز مربیان و تیم‌ها خود را با زمان هماهنگ نکرده‌اند. این مسابقات بدون تاخیر برگزار می‌شود و برای تیم‌ها مشکل ساز شده است.

قضاوت بازی‌های این شب را مسعود سالمی، محمدرضا حبیبی و محمودی به عهده داشتند.

مرتضی گاوداری مسابقات را ورانداز می‌کند و بار برگزاری آن را بر دوش می‌کشد. جمال احمدی و داریوش خضری هم دو دستی سرپرستی را گرفته‌اند. آرامش این مسابقات و برگزاری آن را باید مدیون زحماتشان دانست.

پست های مرتبط

پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *